Göran Strid wrote:Robin Larsson wrote:Det är väl ingen som tror att Rosen sitter och väntar

Klart han redan är kontrakterad men används som lockbete som andelsspelaren.Måste ju finnas lite över till några andra spelare också.

Och vad vill du med det inlägget? Syfte? Egentligen? Vilket underlag har du för ditt påstående? Kan du stå för det? Vilken källa kan du hänvisa till? Redan kontrakterad? Användas som lockbete? "Att finnas medel över till andra spelare"? Har du sett något sådant avtal eller något annat slag av överenskommelse? Det är så klart många som vill veta vad du vet som många andra inte vet.
Jag kan gissa till mig lite snabba svar till dina frågor Göran.
Syftet med inlägget är väl att säga att Rosen är klar. Kanske så att han vill vara ute tidigt och försöka bevisa att Rosen är klar oavsett om någon mer kommer att finansiera i projektet. Underlaget för sitt påstående behöver egentligen inte du ha med att göra. Du själv ha varit hemlighetsfull ang Silly Season (förra året tror jag att det var). Förmodligen vet han det från en säker källa, men nämner inte denna då det kan skada det som har delgett informationen till honom. Silly Season och kontrakt hit och dit får man ta men en nypa salt, det gäller även här. Det kan mycket möjligt vara bullshit.
Själv tror jag också att ett kontrakt redan är påskrivet.
Sedan har jag en teori om att du vet att Rosen är klar, men väljer att ifrågasätta Robin för att folk ska ställa sig bakom dina frågor. Du kanske ser att projektet förstörs sen aning om Robins info stämmer.
Du känner Hasse såpass bra att du vet säkerligen något du också. Självklart så kan det vara motsatsen till min teori.
Men men, det återstå att se om Robin har rätt, vilket jag faktist tror på