Inför: https://www.hockeyettan.se/skovde-ik/ny ... _id=179196
Livesändning: https://live.hockeyettan.se/livestream? ... -ik-u3gubu
Matchreferat:

Spika igen Robin! Om övriga ger allt och lite till, så varför inte? Vi fick ju uppleva knallen med Martin Ponsiluoma - vilket skytte! - och ett guld, så allt är inte omöjligt!Per-Erik Odh wrote: ↑12 Feb 2021, 12:41 Även om Hugo har gjort det bra under tiden som Wallin varit borta så måste jag säga att det är kul att Robin är tillbaka mellan stolparna till dagens match![]()
Helt rätt tänkt!Micke Därth wrote: ↑12 Feb 2021, 18:40 Ta i.
Kämpa.
Spänn kroppen.
Ha kul.
Håller på er i alla väder och tabellplaceringar!
Visst är det?Niklas Hjalmarsson wrote: ↑12 Feb 2021, 18:57Helt rätt tänkt!Micke Därth wrote: ↑12 Feb 2021, 18:40 Ta i.
Kämpa.
Spänn kroppen.
Ha kul.
Håller på er i alla väder och tabellplaceringar!
Pilsnerhöjd via stolpen, som jag såg det.Per-Erik Odh wrote: ↑12 Feb 2021, 19:38 Skövde gör en fantastiskt fin period där det mesta stämmer de gånger vi försvarar oss men det mesta spelet känns som om vi lägger i Dalens zon.
Dalen har en inne men den vinkas av för hög klubba.
Vårt mål kommer efter en spelvändning där bulten Lundmark tar in pucken. Han har en kamrat med sig men väljer att ta avslutet själv vilket visar sig vara helt rätt. I bortre krysset som jag ser det.
Vi leder rättvist efter första och vi inleder andra med två minuter powerplay.
Satan vilken kul period det var den första![]()
Det köper viMicke Därth wrote: ↑12 Feb 2021, 19:52Pilsnerhöjd via stolpen, som jag såg det.Per-Erik Odh wrote: ↑12 Feb 2021, 19:38 Skövde gör en fantastiskt fin period där det mesta stämmer de gånger vi försvarar oss men det mesta spelet känns som om vi lägger i Dalens zon.
Dalen har en inne men den vinkas av för hög klubba.
Vårt mål kommer efter en spelvändning där bulten Lundmark tar in pucken. Han har en kamrat med sig men väljer att ta avslutet själv vilket visar sig vara helt rätt. I bortre krysset som jag ser det.
Vi leder rättvist efter första och vi inleder andra med två minuter powerplay.
Satan vilken kul period det var den första![]()
![]()