2016-12-29 19:00, Lindlövens IF - Skövde IK, Lindehov
-
- Site Admin
- Reactions:
Kan du inte vara på plats? Lugn bara lugn matchen sänds live på https://skovdeik.solidtango.com/
Kan du inte vara på plats? Lugn bara lugn matchen sänds live på https://skovdeik.solidtango.com/
- Per-Erik Odh
- Reactions:
Re: 2016-12-29 19:00, Lindlövens IF - Skövde IK, Lindehov
Det är illa att Lindmark brutit handen 
Nu bryter vi förlustsviten mot Lindlöven ikväll och tar våra första tre i årets Alletta

Nu bryter vi förlustsviten mot Lindlöven ikväll och tar våra första tre i årets Alletta

/Perka
-
- Reactions:
Fan vad less jag blir.. Lagets bästa back bryter handen.. Känns som chanserna på playoff minskar rejält.. 

-
- Reactions:
Sämsta som kunde hända.. Ihop med Marmenlind och Sjögren lagets viktigaste spelare.. Nu får Appel ta ett stort ansvar.. "Erik Karlsson speltid" på gång för honom?
-
- Reactions:
Synd med Lindmark, som med sin tuffhet och höga nivå verkligen hade behövts. Å andra sidan ligger det väldigt mycket i vad Kämpe har sagt (SLA):
- "Vi har många spelare med stora drömmar...här finns det alla möjligheter att visa framfötterna...allettan utmärkt skyltfönster...men då går det inte att åka runt och agera tveksamt. Nu är det allvar och då gäller det att plocka fram vad man har."
Upp till bevis ikväll! Ingen vill se något halvtaskigt, tveksamt, cirkelåkande, lallande eller gamnackar. En hundaprocentig inställning och att man gav allt - ja då är det bara att gratulera Lindlöven om det ändå blir förlust.
Vad är godkänt? För mig minst en poäng.
- "Vi har många spelare med stora drömmar...här finns det alla möjligheter att visa framfötterna...allettan utmärkt skyltfönster...men då går det inte att åka runt och agera tveksamt. Nu är det allvar och då gäller det att plocka fram vad man har."
Upp till bevis ikväll! Ingen vill se något halvtaskigt, tveksamt, cirkelåkande, lallande eller gamnackar. En hundaprocentig inställning och att man gav allt - ja då är det bara att gratulera Lindlöven om det ändå blir förlust.
Vad är godkänt? För mig minst en poäng.
- Per-Erik Odh
- Reactions:
Vi är några styckna som skall titta på webbsändningen av matchen I Rebellernas lokal ute I Ryd. Är det någon som känner för det är ni välkomna att hålla oss sällskap 

/Perka
-
- Reactions:
Hittar inte matchen, är visserligen fullkomligt oduglig med en dator men den enda match jag får upp är den hemma mot Borlänge.Admin wrote:2016-12-29 19:00, Lindlövens IF - Skövde IK, Lindehov
Hjälp, nån....
-
- Reactions:
Gå in på Lindlövens hemsida! "Rakt fram" ser du rutan för köpet!Tobias Thurén wrote:Hittar inte matchen, är visserligen fullkomligt oduglig med en dator men den enda match jag får upp är den hemma mot Borlänge.Admin wrote:2016-12-29 19:00, Lindlövens IF - Skövde IK, Lindehov
Hjälp, nån....

-
- Reactions:
Oj så enkelt! Ja dumstrut på mejGöran Strid wrote:Gå in på Lindlövens hemsida! "Rakt fram" ser du rutan för köpet!Tobias Thurén wrote:Hittar inte matchen, är visserligen fullkomligt oduglig med en dator men den enda match jag får upp är den hemma mot Borlänge.Admin wrote:2016-12-29 19:00, Lindlövens IF - Skövde IK, Lindehov
Hjälp, nån....

Har bara fokuserat på länken ovan!
Tack Göran!
-
- Reactions:
Äntligen hittade jag Lindehov,nu ska en vila lite innan matchen☺
-
- Reactions:
Du är en verkligt genuin och tapper supporter sedan många år! Minns mycket väl, när du kom fram till mig vid några tillfällen och frågade hur du kunde hjälpa till på något sätt, när det blåste motvind. Sådana fina minnesbilder finns kvar innanför pannbenet. Heders åt sådana supportrar som står upp i alla väder!Urban Stahel wrote:Äntligen hittade jag Lindehov,nu ska en vila lite innan matchen☺

-
- Reactions:
Håller med dig Göran, Urban är en sann supporter. Utan att tveka hoppade Urban in och tog ett av utvisningsbåsen då vi var kort om folk till en av höstens träningsmatcher. Han gjorde det så bra att han numera är en i gänget som roddar sekretariatet.Göran Strid wrote:Du är en verkligt genuin och tapper supporter sedan många år! Minns mycket väl, när du kom fram till mig vid några tillfällen och frågade hur du kunde hjälpa till på något sätt, när det blåste motvind. Sådana fina minnesbilder finns kvar innanför pannbenet. Heders åt sådana supportrar som står upp i alla väder!Urban Stahel wrote:Äntligen hittade jag Lindehov,nu ska en vila lite innan matchen☺
-
- Reactions:
Jösses vad rörd jag blir,kan bara tacka för dom fina ordenLars Danling wrote:Håller med dig Göran, Urban är en sann supporter. Utan att tveka hoppade Urban in och tog ett av utvisningsbåsen då vi var kort om folk till en av höstens träningsmatcher. Han gjorde det så bra att han numera är en i gänget som roddar sekretariatet.Göran Strid wrote:Du är en verkligt genuin och tapper supporter sedan många år! Minns mycket väl, när du kom fram till mig vid några tillfällen och frågade hur du kunde hjälpa till på något sätt, när det blåste motvind. Sådana fina minnesbilder finns kvar innanför pannbenet. Heders åt sådana supportrar som står upp i alla väder!Urban Stahel wrote:Äntligen hittade jag Lindehov,nu ska en vila lite innan matchen☺

- Per-Erik Odh
- Reactions:
Lugn bara Urban, vi är ju ändå ett bra gäng som gärna hackar på dig ocksåUrban Stahel wrote:Jösses vad rörd jag blir,kan bara tacka för dom fina ordenLars Danling wrote:Håller med dig Göran, Urban är en sann supporter. Utan att tveka hoppade Urban in och tog ett av utvisningsbåsen då vi var kort om folk till en av höstens träningsmatcher. Han gjorde det så bra att han numera är en i gänget som roddar sekretariatet.Göran Strid wrote:Du är en verkligt genuin och tapper supporter sedan många år! Minns mycket väl, när du kom fram till mig vid några tillfällen och frågade hur du kunde hjälpa till på något sätt, när det blåste motvind. Sådana fina minnesbilder finns kvar innanför pannbenet. Heders åt sådana supportrar som står upp i alla väder!Urban Stahel wrote:Äntligen hittade jag Lindehov,nu ska en vila lite innan matchen☺![]()

Håll fanan högt och hoppas du får sällskap

/Perka
-
- Reactions:
Nu landade jag igen,tack för hjälpen PerkaPer-Erik Odh wrote:Lugn bara Urban, vi är ju ändå ett bra gäng som gärna hackar på dig ocksåUrban Stahel wrote:Jösses vad rörd jag blir,kan bara tacka för dom fina ordenLars Danling wrote:Håller med dig Göran, Urban är en sann supporter. Utan att tveka hoppade Urban in och tog ett av utvisningsbåsen då vi var kort om folk till en av höstens träningsmatcher. Han gjorde det så bra att han numera är en i gänget som roddar sekretariatet.Göran Strid wrote:Du är en verkligt genuin och tapper supporter sedan många år! Minns mycket väl, när du kom fram till mig vid några tillfällen och frågade hur du kunde hjälpa till på något sätt, när det blåste motvind. Sådana fina minnesbilder finns kvar innanför pannbenet. Heders åt sådana supportrar som står upp i alla väder!Urban Stahel wrote:Äntligen hittade jag Lindehov,nu ska en vila lite innan matchen☺![]()
Håll fanan högt och hoppas du får sällskap