Joakim Blomquist wrote:Måste säga att jag var positivt överraskad av SIK. Hade inte väntat mig en sådan frenesi efter denna försäsong, som jag dock inte sett mer än en match på webben, ska tilläggas........
Tja, om jag skall bedöma av vad man sett och läst om SDIK´s tidigare matcher denna säsong så var väl denna en av de bättre antar jag.
Intensiteten i början lovade ju något riktigt gott, men tyvärr så såg man att effektiviteten inte fanns där då lägena som dök upp oftast inte genererade till
något riktigt varligt avslut eller farliga returer man kunde gå på.
Men om matchen var en av de bättre, eller till och med en av de bästa hittills får andra avgöra som är mer insatta.....
Nä jag är inte orolig för fem öre, lite mer effektivitet, fler alternativ i pp, lite tightare försvarsspel, bibehållen intensitet så lär det här bli bättre och bättre.
Det är det lilla som återstår att slipa på för Ljunggren och laget.....sedan bär det va mot högre höjder Jocke...
Däremot lite drygt 800 pers på hemmapremiären?!?
Ja, det blir man ju lite fundersam över Varför?
Såg inte så trevligt ut med alla dessa hål på läktaren som man såg via websändningen...
Jag har en del förslag gällande kringarrangemang.. Bara att nån slår en signal...
Jag kan slå dig en signal om du vill Jocke!....