Jasså är det pubiksiffran som är dålig? Jag var nästan på det klara att det är spelet som är dåligt...Niklas Hjalmarsson wrote:Då är reservplan 1 avverkad redan då.....kanske ni kan ha en "Vinter Classic" i Kyrkoparken för där har ju tydligen kommunen ansett att de skulle satsa på en skridskobana över nyår, och det var tamej f@n det mest korkade jag sett på år och dag!Kristian Eriksson wrote:Enkronasmatchen i HockeyEttan är redan spikad sedan länge. Tror det vart matchen mot Lindlöven om jag inte minns helt fel.Niklas Hjalmarsson wrote:Blir det enkronan nästa hemmamatch nu tro, för dessa resultaten lär inte locka marginalpubliken?
(HE V) 2015-12-30 19:00 Enköpings SK HK - Skövde IK, BAHCO-h
- Kristian Eriksson
- Reactions:
Re: (HE V) 2015-12-30 19:00 Enköpings SK HK - Skövde IK, BAH
-
- Reactions:
Niklas,
"" "Vinter Classic" i Kyrkoparken för där har ju tydligen kommunen ansett att de skulle satsa på en skridskobana över nyår, och det var tamej f@n det mest korkade jag sett på år och dag!""
Vad är det som är så korkat med detta tro?
Jag har sett hur uppskattat det har varit med liknande arrangemang i Trelleborg anno 2014 så jag förstår inte varför det skulle vara så "korkat" i Skövde!?!?
Har även sett liknande i Köpenhamn genom årens lopp kan tilläggas.
"" "Vinter Classic" i Kyrkoparken för där har ju tydligen kommunen ansett att de skulle satsa på en skridskobana över nyår, och det var tamej f@n det mest korkade jag sett på år och dag!""
Vad är det som är så korkat med detta tro?
Jag har sett hur uppskattat det har varit med liknande arrangemang i Trelleborg anno 2014 så jag förstår inte varför det skulle vara så "korkat" i Skövde!?!?
Har även sett liknande i Köpenhamn genom årens lopp kan tilläggas.
Last edited by Anders Åstebro on 01 Jan 2016, 20:55, edited 1 time in total.
-
- Reactions:
Jag tycker nog inte heller det är så konstigt med en liten isyta mitt istan. Vi pratar nog rätt så stora prisskillnader i det och en "riktig" isyta. Sen att det också borde gå att få till, det är en helt annan diskussion.