(HE V) 2015-12-30 19:00 Enköpings SK HK - Skövde IK, BAHCO-h

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde HC:s matcher.
Kristian Eriksson
Reactions:

Re: (HE V) 2015-12-30 19:00 Enköpings SK HK - Skövde IK, BAH

Post by Kristian Eriksson »

Niklas Hjalmarsson wrote:
Kristian Eriksson wrote:
Niklas Hjalmarsson wrote:Blir det enkronan nästa hemmamatch nu tro, för dessa resultaten lär inte locka marginalpubliken?
Enkronasmatchen i HockeyEttan är redan spikad sedan länge. Tror det vart matchen mot Lindlöven om jag inte minns helt fel.
Då är reservplan 1 avverkad redan då.....kanske ni kan ha en "Vinter Classic" i Kyrkoparken för där har ju tydligen kommunen ansett att de skulle satsa på en skridskobana över nyår, och det var tamej f@n det mest korkade jag sett på år och dag!
Jasså är det pubiksiffran som är dålig? Jag var nästan på det klara att det är spelet som är dåligt...
Anders Åstebro
Reactions:

Post by Anders Åstebro »

Niklas,
"" "Vinter Classic" i Kyrkoparken för där har ju tydligen kommunen ansett att de skulle satsa på en skridskobana över nyår, och det var tamej f@n det mest korkade jag sett på år och dag!""

Vad är det som är så korkat med detta tro?

Jag har sett hur uppskattat det har varit med liknande arrangemang i Trelleborg anno 2014 så jag förstår inte varför det skulle vara så "korkat" i Skövde!?!?

Har även sett liknande i Köpenhamn genom årens lopp kan tilläggas.
Last edited by Anders Åstebro on 01 Jan 2016, 20:55, edited 1 time in total.
Marcus Lundgren
Reactions:

Post by Marcus Lundgren »

Jag tycker nog inte heller det är så konstigt med en liten isyta mitt istan. Vi pratar nog rätt så stora prisskillnader i det och en "riktig" isyta. Sen att det också borde gå att få till, det är en helt annan diskussion.
Post Reply