2015-11-04 19:00 Skövde IK - IFK Arboga IK, Billingehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde HC:s matcher.
Björn Fröberg
Reactions:

Re: 2015-11-04 19:00 Skövde IK - IFK Arboga IK, Billingehov

Post by Björn Fröberg »

Ljudet på sidan mot sittplats lät som det skulle upplevde vi från pressbåset. Fick information under matchen att ljudet på andra sidan inte funkade som det skulle. Inte mycket vi kan göra åt den saken från oss. Någonting är det som inte funkar som det ska. Om det beror på vår utrustning eller kommunens vet jag inte. Är less på att skiten krånglar och orkar inte ens bry mig längre. Har fullt upp med sändningarna och övrigt strul hinner åtminstone inte jag med att fixa.

Sen är det alltid för låg eller för hög volym. Det är oerhört svårt att uppskatta volymen från vår position på presshyllan. Orkar inte bry mig om det heller längre. Den som vill ändra volym får komma upp och göra det själv.
Mail: sikwebbtv@gmail.com
Twitter: @Bjorn_Froberg @SIKWebbTv
#SIKWebbTv
Per-Erik Odh
Reactions:

Post by Per-Erik Odh »

Det är tur att man inte är självmordsbenägen för då vete faan hur en sådan här dag skulle sluta!

Och tänker man i det perspektivet, det måste vara oerhört tungt att vara spelare idag då det lär svida mångdubbelt värre för dem än vad det svider i ett supporterhjärta. Hoppas killarna har ett bra snack på dagens träning där de kan ruska av sig det värsta, ta lärdom, knyta nävarna i fickorna och blicka framåt!
/Perka
peter johansson
Reactions:

Post by peter johansson »

Det är ju ingen idè att sitta och skriva här på forumet om det dåliga ljudet utan gå i stället upp till de som spelar musiken och säg till så att dom får kolla upp detta med ljudproblemet för det är ju inte bra alls och ja detta har hänt tidigare under säsongen och vi vet inte i introgruppen vad problemet är . Vi måste få hit någon kunnig person som kollar detta och fixar det tills nästa match förhoppningsvis ;)

Till matchen och efter att jag tittat på highlights (alltid lika bra Björn ;) ) så undrar jag varför man tex inte byter målvakt.......?? visst gör Robin ett par svettiga räddningar men släpper samtidigt som jag tycker några billiga mål samtidigt är det inte hans fel att vi förlorar men vad jag menar är att man MÅSTE göra något för att bryta mönstret........och sedan Zell.........NEJ usch och fy fan detta var inte bra och det är inte första gången och inte sista heller känns det som tyvärr !!!!!!
Post Reply