2014-11-19 19:00 Skövde IK - Lindlövens IF, Billingehov

Är du säker på att den var inne? Min första känsla var också det men pratade med folk som lät säkra på att den inte var inneUrban Stahel wrote:Skövde hade en puck i mål tidigt i första perioden,förstår att domaren inte såg det.
Är till 99% säker,även några intill mig sa samma sak..Men skit samma,jag förstår om man missar det!Marcus Lundgren wrote:Är du säker på att den var inne? Min första känsla var också det men pratade med folk som lät säkra på att den inte var inneUrban Stahel wrote:Skövde hade en puck i mål tidigt i första perioden,förstår att domaren inte såg det.
Håller med dig om Adam. Borde fått priset som bästa spelare.Johan Nykvist wrote:Inte den roligaste matchen men i alla fall det viktigaste som kom till sist. 3 poäng med en seger.
Den största behållningen Adam Hansen riktigt imponerande inlån.
Håller med om Hansen, tycker han hade varit ett lämpligare matchens lirare val. Dock tyckte jag egentligen inte Skövde spelade så dåligt, visst det märks att erkgärds och rosen(framför allt) saknas, men hade man satt ett par av sina stolp/ribbskott och det sprungit iväg till 5,6-1 så tror jag inte många hade skrivit att dom spelade så dåligt. Och ärligt talat, det kunde lika gärna slutat 6-1 idagJohan Nykvist wrote:Inte den roligaste matchen men i alla fall det viktigaste som kom till sist. 3 poäng med en seger.
Verkligen, en gigant över hela banan och hans fina dragning på blå förtjänade ett bättre öde!Gunwaldh Johansson wrote:Håller med dig om Adam. Borde fått priset som bästa spelare.Johan Nykvist wrote:Inte den roligaste matchen men i alla fall det viktigaste som kom till sist. 3 poäng med en seger.