Hade man vart vaken från start så hade man kunnat fått med sig en poäng i denna match.
Hoppas att man är det i nästa match nere i småland då man möter Vimmerby på lördag.
Nu är det 6 matcher kvar av grundserien och man måste vinna minst 3 av dom för att ta sig till allettan.
Ja det känns lite synd att de ännu en gång skaffar sig ett handikapp i första. Det har skett för många gånger nu. Vad närma det är 4-4 och det hade ju varit härligt om än inte helt rättvist sett över hela matchen.
Hansen var en angenäm bekantskap!
Såhär 24 timmar senare ställer jag mig fortfarande frågan... Varför ska det vara så svårt på bortaplan i första perren mot lag i den övre halvan av serien!!??
Det håller inte att ge såna försprång i den här serien!! Jag blir uppriktigt förbannad.
Vad är botemedlet? Tidigare avresa när det är bortamatch? Nää, knappast så lätt va...
Kristian Eriksson wrote:Såhär 24 timmar senare ställer jag mig fortfarande frågan... Varför ska det vara så svårt på bortaplan i första perren mot lag i den övre halvan av serien!!??
Det håller inte att ge såna försprång i den här serien!! Jag blir uppriktigt förbannad.
Vad är botemedlet? Tidigare avresa när det är bortamatch? Nää, knappast så lätt va...
Tyvärr händer det ju på hemmais med... Borlängematchen var ju inte lysande från start direkt...
Kristian Eriksson wrote:Såhär 24 timmar senare ställer jag mig fortfarande frågan... Varför ska det vara så svårt på bortaplan i första perren mot lag i den övre halvan av serien!!??
Tyvärr händer det ju på hemmais med... Borlängematchen var ju inte lysande från start direkt...
Men den, till skillnad från Tranås och Västervik vann vi åtminstonde. Och jag ser heller inte Borlänge som ett lag i den övre halvan av serien
Men den, till skillnad från Tranås och Västervik vann vi åtminstonde. Och jag ser heller inte Borlänge som ett lag i den övre halvan av serien
Det är visserligen sant, borlänge borta i premiären låg vi oxå under med 3-0...
Men det är inte nu laget ska vara som bäst och spela fläckfritt, det är efter jul när dom roliga matcherna börjar och vi slipper se soplag som Lindlöven, armbåge, forshaga och bojs..