____ ____ ____ ____ ____
Matchens Lirare i Skövde IK;
Du har inte möjlighet att ändra ditt val i ovan omröstning.
Röst på spelare som inte är ombytt/inte spelat räknas ej
med i omröstningen. Omröstningen ligger till grund för vem
som får utmärkelsen Månadens Spelare
Detta blir en stenhård öppning inför 1.253 åskådare på Billingehov. Periodsiffrorna blir följande: 0-0, 1-2, 3-1, alltså vinst med 4-3 så ni som inte kan eller har möjlighet att se matchen, nu vet ni
Anders Edman wrote: ↑15 Dec 2023, 21:53
Detta blir en stenhård öppning inför 1.253 åskådare på Billingehov. Periodsiffrorna blir följande: 0-0, 1-2, 3-1, alltså vinst med 4-3 så ni som inte kan eller har möjlighet att se matchen, nu vet ni
Men vafan, det hade ju blivit 1678 på plats om du inte hade förstört all spänning!
Börjar sprida sig en skön nervositet inför premiären av allettan mot Visby hemma nästa torsdag. Hoppas vi får vara skadefria och kan mönstra fullt lag. Och det vore ju fantastiskt kul om mitt tips på drygt 1.200 åskådare slås med råge. En bra start på allettan är nog viktigare än vad många tror i det läget Skövde IK befinner sig nu.
Heja Siken
Till skillnad mot Edman är jag fylld av självsäkerhet. Att bli 4:a i en ganska brun Österserie...mjäeh. Som lök på laxen gjorde vi över 20 fler mål än kommande gäster.
Näe, det här tar vi tämligen enkelt.
Full fart framåt!
Jaha snart premiär och abstinensen växer för varje dag och jag tror att ett heltänt SIK kommer att spela hem segern tämligen komfortabelt med 4-1 inför 1821 personer
Nej nej nej
Det blir 5-2 inför 1786 nöjda åskådare, som alla kommer tillbaka med några till.. för riktigt bra hockey vill man se och det garanteras man i Billingehov.
Målskyttar:
Lindberg
Smedberg
Smith
J Andersson
Lee