-Ja i min värld är det väl de som ligger högst upp i bästa serien i Skaraborg, annars vet jag inte hur man ska räkna?
Så länge det inte spelas nåt DM längre på vår nivå så blir det väl som så!
-Ja i min värld är det väl de som ligger högst upp i bästa serien i Skaraborg, annars vet jag inte hur man ska räkna?
Skaraborgs stolthet heter SIK, heter SIK, heter SIK!
Det fanns inget denna gång som "vi körde/sköljde(?) över dom". Jag tror för min del att man har fått en del att fundera på och inte så självklart längre som Mjörnberg skriver att det vore en fördel att lägga sig mot Skövde för att därmed bland annat räkna in "sex lätta poäng". Intressant att Appelqvist säger det där om att inte komma igenom "deras centrallinje" och att Skövde gjorde det bra. Det lät så också efter förra mötet och Skövdes förmåga att hålla motståndaren på utsidan.Per-Erik Odh wrote: ↑03 Dec 2019, 10:18 Presskonferensen efter matchen. Andreas Appelgren är enligt mig en toppenkille och det är nästan så man lider lite med honom. Han är påtagligt nedslagen![]()
Hellas, ja han är lika cool som han alltid är![]()
https://www.hockeyettan.se/mariestad-bo ... _id=151740
Den regeln att man inte får ta ut målvakten i sudden har funnits ett antal år.Pertti Pahankala wrote: ↑02 Dec 2019, 22:39Ok, nytt för mig, har aldrig hört detDavid Johansson wrote: ↑02 Dec 2019, 22:16Jens Prytz i SR tyckte samma sak, men då sade Spaak att det är två minuters utvisning om man gör det i en SuddenPertti Pahankala wrote: ↑02 Dec 2019, 21:26 Finns det inget nät i M-stad, inga kommentar under hela matchen. SIK SIK SIK bäst i Skaraborg. Jag tycker man skulle ha plockat mv i slutet och spelat 5 mot 3. Riktigt bra av SIK att vinna igen.