2018-09-22 16:00 Lindlövens IF - Skövde IK, Lindehov
- Per-Erik Odh
- Reactions:
Re: 2018-09-22 16:00 Lindlövens IF - Skövde IK, Lindehov
En bra sak som jag tyckte mig se i dagens match som visar på en positiv utvecklingskurva är att det var lite bättre avvägningar i försvaret. De pinchade inte bort sig lika mycket. Det och den disciplin de visade i dag förtjänar att lyftas utöver de tre poängen 

/Perka
-
- Reactions:
Nej så var det, de höll Lindlöven på utsidan oftare än vad de höll oss på utsidan så att säga. Nu har jag ju bara sett tre matcher hittills i år, och efter Hanhals borta var jag väldigt skeptisk, men efter Köping och Lindlöven matcherna nu så känner jag absolut att vi har stora chanser på 5e platsen!Per-Erik Odh wrote:En bra sak som jag tyckte mig se i dagens match som visar på en positiv utvecklingskurva är att det var lite bättre avvägningar i försvaret. De pinchade inte bort sig lika mycket. Det och den disciplin de visade i dag förtjänar att lyftas utöver de tre poängen
-
- Reactions:
Jag var en av de som tippade på förlust i denna matchen men jag påpekade samtidigt att jag hoppades på killarna ville motbevisa mig och det gjorde dom sannerligen vilket gör mig riktigt stolt att slå Lindlöven i deras egen borg ser jag som väldigt svårt och vi har haft tufft där uppe genom åren !! nä riktigt bra jobbat grabbar och ett STORT GRATTIS