Gällande händelserna på isen är nog det mesta sagt. Vi fick en lektion som heter duga. Synd att vi inte hade gjort läxan och kunde stå upp någorlunda (även om genomklappningen till stor del var en produkt av Trojas spel). Återigen så släpper vi högfrekvent in baklängesmål i korta sekvenser (extra tydligt ikväll), utan styrkan att lyckas motverka innan det är försent. Idag kostade det ju oss segern direkt och resterande 57 min var en smärtsam transportsträcka. Snacka om reality check...
Till skillnad från vad andra säger tycker jag att publiksiffran på 1600-ish åskådare är riktigt dålig. Ja menar, Kumla drog lika mycket i höstas, visserligen med gratis inträde, men ska det verkligen spela så stor roll?

Idag snackar vi ju ändå om säsongens absolut hetaste match hittills, med allt att vinna för SIK (nåja). Jag tycker marknadsföringen är bristfällig, visste marginalpubliken ens om att det var match idag? Speciellt mtp att många nu är lediga och troligtvis inte får höra det av jobbarkompisar o dyl, som kanske är fallet annars. Här måste klubben bli mycket bättre på att synas och höras!
Desto roligare var det att vi slog tittarrekord på webb-tvn idag!

Desto tråkigare att det visade sig bli en av de svåraste matcherna att kommentera hittills. Jag vill ju tro att jag lyckades, men det var riktigt, riktigt svårt att upprätta någon typ av värdighet (objektivitet) idag. Allt kändes ju bara som ett enda stort elände. För er som kikade, feedback mottages tacksamt!
Och gällande Anders Å, vad fan håller du på med? Så jävla tröttsamt.