Göran Strid wrote:Marcus Lundgren wrote:
Efter att ha gnällt lite tidigare så vill jag ta upp en positiv sak av dagens match. Jag har återigen fått bevisat vilken klass webbsändningarna håller. Imponerande! måste vara hela ettans i särklass bästa webbsändning?
Jag håller med dig. Det är en klar behållning att kolla sändningarna. Bra bild, bra följning med kameran, utmärkta kommentarer i lagom mängd och med kompetens. Man vet vad man pratar om, och det kan man sannerligen inte påstå om många andra sändningar. Snyggt jobbat!

Tack för de fina orden hörni, det värmer verkligen.

Vidhåller att den där ansökan till rollen som webb-kommentator är ett av de bästa besluten jag tagit! Förutom att det är extremt roligt har man fått en helt annan inblick och förståelse kring arbetet i klubben, växt in i rollen, och också fått med sig vänner på kuppen.

Dessutom gläder det mig att jag numera lyckas kombinera den med mitt jobb som ingenjör, eftersom jag i början av året inte ens visste om jag skulle bli kvar i stan eller ej.
Visst, det är inte alltid guld och gröna skogar, kan villigt erkänna att jag inte var jättesugen idag, resultaten påverkar en så klart och till exempel tycker jag också att laget har en klar avsaknad på målskyttar och till viss del är felbyggt framåt då centersidan inte prioriterats. Men på något konstigt sätt går det alltid över när man anländer till Billingehov. Det är något speciellt med att vara på plats en stund inför, insupa stämningen och ladda upp.
Rann iväg lite det här, men ville bara poängtera vikten av er positiva respons, det är oerhört viktigt för vi ska hålla lågan uppe och vilja fortsätta utvecklas. På tal om det kan jag ibland känna att jag personligen fastnar i samma hjulspår i mitt sätt att beskriva matcherna, någon vidare input där? Allt för att framgent fortsätta utvecklas.
Gällande era kommentarer kring aktivitet på diverse forum o dyl. så kan jag inte annat än att hålla med, det är beklagligt. För egen del grundar sig dock inaktiviteten i något helt annat än ett ointresse. Dels fylls behovet till viss del på andra håll så som sociala medier (även om intresset svalnat även där), men framför allt är jag ganska tom på ord när jag väl kommer hem från B-hov numera (undra vad det kan bero på?

). Det mesta känns helt enkelt avhandlat för min del, men ska försöka bättra mig.