BadBôjsarna är ett känsligt släkte av sig helt klart...
Jag har just slagit ett inofficiellt världsrekord när det gäller att bli avsträngad från att skriva på Oxarna.se innan ens första träningsmatchen emot dem har spelats..
Hur gick det där till tro?
Ja, inte f*n vet jag mer än att en viss snubbe inte vet vad reliker är för något och saknar glimten i ögat.
Kanske har han fått en snigel där, eller blivit stungen av en bålgeting, eller fått en svårbehandlad ögoninflammation...
Anders Åstebro wrote:BadBôjsarna är ett känsligt släkte av sig helt klart...
Jag har just slagit ett inofficiellt världsrekord när det gäller att bli avsträngad från att skriva på Oxarna.se innan ens första träningsmatchen emot dem har spelats..
Ja, inte f*n vet jag mer än att en viss snubbe inte vet vad reliker är för något och saknar glimten i ögat.
Kanske har han fått en snigel där, eller blivit stungen av en bålgeting, eller fått en svårbehandlad ögoninflammation...
Så det kan gå!
/Xoog
Efter den kommentaren var det väl faktiskt inte mer än rätt kan jag tycka. Löjligt och fruktansvärt onödigt.
Anders Åstebro wrote:BadBôjsarna är ett känsligt släkte av sig helt klart...
Så det kan gå!
/Xoog
Efter den kommentaren var det väl faktiskt inte mer än rätt kan jag tycka. Löjligt och fruktansvärt onödigt.
Å f*n Rickard....
Jag som trodde att reliker hörde till något som hänvisades till ett Helgon, men okey, jag kanske har har fel eller så fattar du inte galoppen i det hela... :/
Likt någon med snigel i ögat som H måhända...