Andelsspelaren

Ishockey i allmänhet och Skövde HC i synnerhet
Per-Erik Odh
Reactions:

Re: Andelsspelaren

Post by Per-Erik Odh »

Och om han har fel och vi därmed inte får någon Rosén då?

Skaffa andelar rekomenderar jag!
/Perka
Marcus Lundgren
Reactions:

Post by Marcus Lundgren »

Per-Erik Odh wrote:Och om han har fel och vi därmed inte får någon Rosén då?

Definitivt
Per-Erik Odh
Reactions:

Post by Per-Erik Odh »

Marcus Lundgren wrote:
Per-Erik Odh wrote:Och om han har fel och vi därmed inte får någon Rosén då?

Definitivt
20 kvar :D
/Perka
Robin Larsson
Reactions:

Post by Robin Larsson »

Rosen sitter hemma och tittar på stapeln till andelsspelaren varje dag.Och inga andra klubbar hör av sej. :lol: :lol: :lol:
Kristian Eriksson
Reactions:

Post by Kristian Eriksson »

Robin Larsson wrote:Rosen sitter hemma och tittar på stapeln till andelsspelaren varje dag.Och inga andra klubbar hör av sej. :lol: :lol: :lol:
Fast... Nä, han har barmark träning med Huddinge Hockey
Per-Erik Odh
Reactions:

Post by Per-Erik Odh »

Och nu bara 18 kvar. Det börjar kännas riktigt bra. Fantastiskt om Skövde IKs supportrar kan hjälpa klubben att knyta en spelare som Rosén till sig. Applåder i massor till de som är med :D
/Perka
peter johansson
Reactions:

Post by peter johansson »

Ja nu har jag lämnat mina uppgifter och uppmanar er andra som inte gjort detta att göra detsamma ;) blir kul detta och tänk sedan när folket säger på läktar`n att den där inga Rosèn är en riktig kanonspelare då kan man stolt säga att :JA DEN KILLEN HAR JAG VARIT MED OCH BIDRAGIT TILL :D :D :D
Göran Strid
Reactions:

Post by Göran Strid »

peter johansson wrote:Ja nu har jag lämnat mina uppgifter och uppmanar er andra som inte gjort detta att göra detsamma ;) blir kul detta och tänk sedan när folket säger på läktar`n att den där inga Rosèn är en riktig kanonspelare då kan man stolt säga att :JA DEN KILLEN HAR JAG VARIT MED OCH BIDRAGIT TILL :D :D :D
Applåder!!! En konkret supporter som gör något och inte bara tycker! Heders! Efter allt arbete med att analysera Rebellernas fina idé, formulera texter, planera och jobba som en lite skit för att fixa allt det andra med Erik R, så börjar jag tro på mänskligheten. Som sagt, jag vill inte vara med om att detta går åt h:e. Sedan blir jag så besviken på negativisterna (men de är få tack och lov), som försöker hitta taskigt negativa ingångar till varje pris. Tycker man att detta är något att svartmåla, så låt det stanna då hemma i den mörka garderoben och att vi får slippa hånfulla asgarv i Smileys eller likafullt hånfullt att "mjölka ut det sista ur juvren" skrivet på annan plats (av en Skövde-supporter...?) och låt oss övriga som jobbar skiten ur oss åtminstone få hoppas att det fixar sig. Då kommer i alla fall jag att gå på matcherna, skaka hand med Erik Rosén och veta att jag gjorde vad jag kunde med mitt bidrag som pensionär och mitt jobb i övrigt med Andelsspelaren.
Kristian Eriksson
Reactions:

Göran Strid wrote:
peter johansson wrote:Ja nu har jag lämnat mina uppgifter och uppmanar er andra som inte gjort detta att göra detsamma ;) blir kul detta och tänk sedan när folket säger på läktar`n att den där inga Rosèn är en riktig kanonspelare då kan man stolt säga att :JA DEN KILLEN HAR JAG VARIT MED OCH BIDRAGIT TILL :D :D :D
Applåder!!! En konkret supporter som gör något och inte bara tycker! Heders! Efter allt arbete med att analysera Rebellernas fina idé, formulera texter, planera och jobba som en lite skit för att fixa allt det andra med Erik R, så börjar jag tro på mänskligheten. Som sagt, jag vill inte vara med om att detta går åt h:e. Sedan blir jag så besviken på negativisterna (men de är få tack och lov), som försöker hitta taskigt negativa ingångar till varje pris. Tycker man att detta är något att svartmåla, så låt det stanna då hemma i den mörka garderoben och att vi får slippa hånfulla asgarv i Smileys eller likafullt hånfullt att "mjölka ut det sista ur juvren" skrivet på annan plats (av en Skövde-supporter...?) och låt oss övriga som jobbar skiten ur oss åtminstone få hoppas att det fixar sig. Då kommer i alla fall jag att gå på matcherna, skaka hand med Erik Rosén och veta att jag gjorde vad jag kunde med mitt bidrag som pensionär och mitt jobb i övrigt med Andelsspelaren.
Tror inte att du behöver vara så värst orolig att vi inte ska nå 100 andelar, det är ju bara 12(!!!) kvar, nu efter Peters registrering och fem till. MEN låt oss inte sluta där, gladeligen tar nog Skövde IK emot fler än 100 andelar, för tänk så här, vi ska väl spela längre än februari kommande säsong, och då behöver säkert Rosén ha en liten lön även i mars månad.

Bra jobbat till er alla!!!

Image
(klickbar)
Göran Strid
Reactions:

Post by Göran Strid »

Kristian, :D

Intervjun fick nog en och annan att tänka till och satte lite fart ändå. Några har mailat mig och nu sagt att de går med, även om man nu skulle nå mer än 120 000. :D
Kristian Eriksson
Reactions:

Göran Strid wrote:Kristian, :D

Intervjun fick nog en och annan att tänka till och satte lite fart ändå. Några har mailat mig och nu sagt att de går med, även om man nu skulle nå mer än 120 000. :D
Men för fan, varför mailar dom dig? Dom ska ju maila till andelsspelaren@skovdeik.se ;)
Det som ligger i din inkorg syns inte på stapeln ;) ;)
Göran Strid
Reactions:

Post by Göran Strid »

Kristian Eriksson wrote:
Göran Strid wrote:Kristian, :D

Men för fan, varför mailar dom dig? Dom ska ju maila till andelsspelaren@skovdeik.se ;)
Det som ligger i din inkorg syns inte på stapeln ;) ;)
Det vet ju inte jag, men de kanske vill få lite medhåll och en extra spark? ;)
peter johansson
Reactions:

Post by peter johansson »

Dom hade ju bara mailat Göran och sagt att dom skulle gå med resterande uppgifter tar jag för givet att dom mailar till den adress du nämner inget att höja rösten för Kristian ;-)
Oscar Soljamo
Reactions:

Post by Oscar Soljamo »

Snart är Det min tur att skriva på När jag kommer Hem så.
Viva la Ilmaveivi a la Granlund !
Göran Strid
Reactions:

Post by Göran Strid »

Oscar Soljamo wrote:Snart är Det min tur att skriva på När jag kommer Hem så.
Applåder!
Post Reply