Andelsspelaren
- Per-Erik Odh
- Reactions:
Re: Andelsspelaren
Och om han har fel och vi därmed inte får någon Rosén då?
Skaffa andelar rekomenderar jag!
/Perka
-
- Reactions:
DefinitivtPer-Erik Odh wrote:Och om han har fel och vi därmed inte får någon Rosén då?
- Per-Erik Odh
- Reactions:
20 kvarMarcus Lundgren wrote:DefinitivtPer-Erik Odh wrote:Och om han har fel och vi därmed inte får någon Rosén då?

/Perka
-
- Reactions:
Rosen sitter hemma och tittar på stapeln till andelsspelaren varje dag.Och inga andra klubbar hör av sej.

- Kristian Eriksson
- Reactions:
Fast... Nä, han har barmark träning med Huddinge HockeyRobin Larsson wrote:Rosen sitter hemma och tittar på stapeln till andelsspelaren varje dag.Och inga andra klubbar hör av sej.![]()
![]()
- Per-Erik Odh
- Reactions:
Och nu bara 18 kvar. Det börjar kännas riktigt bra. Fantastiskt om Skövde IKs supportrar kan hjälpa klubben att knyta en spelare som Rosén till sig. Applåder i massor till de som är med 

/Perka
-
- Reactions:
Ja nu har jag lämnat mina uppgifter och uppmanar er andra som inte gjort detta att göra detsamma
blir kul detta och tänk sedan när folket säger på läktar`n att den där inga Rosèn är en riktig kanonspelare då kan man stolt säga att :JA DEN KILLEN HAR JAG VARIT MED OCH BIDRAGIT TILL

-
- Reactions:
Applåder!!! En konkret supporter som gör något och inte bara tycker! Heders! Efter allt arbete med att analysera Rebellernas fina idé, formulera texter, planera och jobba som en lite skit för att fixa allt det andra med Erik R, så börjar jag tro på mänskligheten. Som sagt, jag vill inte vara med om att detta går åt h:e. Sedan blir jag så besviken på negativisterna (men de är få tack och lov), som försöker hitta taskigt negativa ingångar till varje pris. Tycker man att detta är något att svartmåla, så låt det stanna då hemma i den mörka garderoben och att vi får slippa hånfulla asgarv i Smileys eller likafullt hånfullt att "mjölka ut det sista ur juvren" skrivet på annan plats (av en Skövde-supporter...?) och låt oss övriga som jobbar skiten ur oss åtminstone få hoppas att det fixar sig. Då kommer i alla fall jag att gå på matcherna, skaka hand med Erik Rosén och veta att jag gjorde vad jag kunde med mitt bidrag som pensionär och mitt jobb i övrigt med Andelsspelaren.peter johansson wrote:Ja nu har jag lämnat mina uppgifter och uppmanar er andra som inte gjort detta att göra detsammablir kul detta och tänk sedan när folket säger på läktar`n att den där inga Rosèn är en riktig kanonspelare då kan man stolt säga att :JA DEN KILLEN HAR JAG VARIT MED OCH BIDRAGIT TILL
![]()
![]()
- Kristian Eriksson
- Reactions:
Tror inte att du behöver vara så värst orolig att vi inte ska nå 100 andelar, det är ju bara 12(!!!) kvar, nu efter Peters registrering och fem till. MEN låt oss inte sluta där, gladeligen tar nog Skövde IK emot fler än 100 andelar, för tänk så här, vi ska väl spela längre än februari kommande säsong, och då behöver säkert Rosén ha en liten lön även i mars månad.Göran Strid wrote:Applåder!!! En konkret supporter som gör något och inte bara tycker! Heders! Efter allt arbete med att analysera Rebellernas fina idé, formulera texter, planera och jobba som en lite skit för att fixa allt det andra med Erik R, så börjar jag tro på mänskligheten. Som sagt, jag vill inte vara med om att detta går åt h:e. Sedan blir jag så besviken på negativisterna (men de är få tack och lov), som försöker hitta taskigt negativa ingångar till varje pris. Tycker man att detta är något att svartmåla, så låt det stanna då hemma i den mörka garderoben och att vi får slippa hånfulla asgarv i Smileys eller likafullt hånfullt att "mjölka ut det sista ur juvren" skrivet på annan plats (av en Skövde-supporter...?) och låt oss övriga som jobbar skiten ur oss åtminstone få hoppas att det fixar sig. Då kommer i alla fall jag att gå på matcherna, skaka hand med Erik Rosén och veta att jag gjorde vad jag kunde med mitt bidrag som pensionär och mitt jobb i övrigt med Andelsspelaren.peter johansson wrote:Ja nu har jag lämnat mina uppgifter och uppmanar er andra som inte gjort detta att göra detsammablir kul detta och tänk sedan när folket säger på läktar`n att den där inga Rosèn är en riktig kanonspelare då kan man stolt säga att :JA DEN KILLEN HAR JAG VARIT MED OCH BIDRAGIT TILL
![]()
![]()
Bra jobbat till er alla!!!

(klickbar)
-
- Reactions:
Kristian,
Intervjun fick nog en och annan att tänka till och satte lite fart ändå. Några har mailat mig och nu sagt att de går med, även om man nu skulle nå mer än 120 000.

Intervjun fick nog en och annan att tänka till och satte lite fart ändå. Några har mailat mig och nu sagt att de går med, även om man nu skulle nå mer än 120 000.

- Kristian Eriksson
- Reactions:
Men för fan, varför mailar dom dig? Dom ska ju maila till andelsspelaren@skovdeik.seGöran Strid wrote:Kristian,![]()

Det som ligger i din inkorg syns inte på stapeln

-
- Reactions:
Det vet ju inte jag, men de kanske vill få lite medhåll och en extra spark?Kristian Eriksson wrote:Men för fan, varför mailar dom dig? Dom ska ju maila till andelsspelaren@skovdeik.seGöran Strid wrote:Kristian,![]()
Intervjun fick nog en och annan att tänka till och satte lite fart ändå. Några har mailat mig och nu sagt att de går med, även om man nu skulle nå mer än 120 000.![]()
Det som ligger i din inkorg syns inte på stapeln![]()

-
- Reactions:
Dom hade ju bara mailat Göran och sagt att dom skulle gå med resterande uppgifter tar jag för givet att dom mailar till den adress du nämner inget att höja rösten för Kristian 

-
- Reactions:
Snart är Det min tur att skriva på När jag kommer Hem så.
Viva la Ilmaveivi a la Granlund !
-
- Reactions:
Applåder!Oscar Soljamo wrote:Snart är Det min tur att skriva på När jag kommer Hem så.