Det var ett tag sen Skövde möte Grums i seriespel. Hade svårt uppe i Grums men lite lättare hemma.
Oj vad gör mål nere i Frölundaborg. 10 mål efter 2 perioder. Sura har avgort sin match redan leder med 1 - 5.
Om man får önska utgång av serien så säger jag följande.
Grästorp ser jag gärna kvar. Skaraborg s derby och en nära bortamatch. Avesta och Valbo skulle vara intressanta som nya bekantskaper.
Däremot vill jag inte ha Surahammar. På tok för dåliga för den nivån. Likaså Grums och Munkfors. Alldeles för tråkiga och uttjatade som ett år när vi hade 4-5 Värmlands lag i serien. Min personliga åsikt.
quote="Ingvar Persson"]Såja nu är Grästorp och Grums i topp.,Hoppas att det står sig.[/quote]
Johan Nykvist wrote:Om man får önska utgång av serien så säger jag följande.
Grästorp ser jag gärna kvar. Skaraborg s derby och en nära bortamatch. Avesta och Valbo skulle vara intressanta som nya bekantskaper.
Däremot vill jag inte ha Surahammar. På tok för dåliga för den nivån. Likaså Grums och Munkfors. Alldeles för tråkiga och uttjatade som ett år när vi hade 4-5 Värmlands lag i serien. Min personliga åsikt.
quote="Ingvar Persson"]Såja nu är Grästorp och Grums i topp.,Hoppas att det står sig.
[/quote]
Om Du vill ha Valbo i vår serie så blir det ganska långt till bortamatchen. "Gävle"
Johan Nykvist wrote:Om man får önska utgång av serien så säger jag följande.
quote="Ingvar Persson"]Såja nu är Grästorp och Grums i topp.,Hoppas att det står sig.
Om Du vill ha Valbo i vår serie så blir det ganska långt till bortamatchen. "Gävle"[/quote]
Fullt medveten om detta. Likt väll som det kunde blivit långa borta matcher denna säsongen också eller som det kommer att bli om vi ska uppåt. Men som jag skrev nya bekantskaper är det som lockar.