Per-Erik Odh wrote:Per-Erik Odh wrote:Rickard Dahl wrote:Någon som har lyssnat eller?

Jag har kommit igenom halva och så långt tycker jag det är skitbra

Idag fick jag tid att lyssna färdigt. Skitbra och jag känner ju så väl igen massor av det Spaak och Soda säger från inför matchen intervjuerna. Det är kul att höra det i poden också.
Kul slutkläm med quizen och att Spaak kom med motfrågor
Något som är rätt roligt med att lyssna idag när Allettan är missad är att relatera till vad tränarna sade då när det fortfarande fanns chans. Fundera lite över hur tränarna uttrycker sig?
De pratar om långsiktighet, att klubben har valt en väg nu men att det finns de som ändå har åsikter när trepoängare uteblir, att de skall krångla sig till PO på ena eller andra sättet och så vidare.
Tänkvärda och förståndiga ord!
Härligt, tack så mycket!

Jo visst är det så, det gjorde jag också när vi satt där. Och det är också därför jag är så lugn över höstseriens resultat.
Haha, ja det var festligt! Vi blev lite paffa, men hade ju skaplig koll i alla fall.
Exakt, och jag är övertygad om att deras tänk kommer bära frukt vad det lider, men det måste finnas tålamod (vilket jag tycker det gör i rätt stor utsträckning ändå, ta publiksiffran till exempel, men inte hos alla). Jag är övertygad om att SIK anno 15/16 inte är som bäst nu i november/december (vilket har varit fallet många tidigare år), jag tycker mig se, de ojämna resultaten till trots, en stadig förbättring i spelet. Och den som har minnet med sig vet ju hur Spaaks Grästorp presterade i vårserien förra säsongen.
Tack också till övriga lyssnare för era fina ord, det uppskattas big time!