Ps varför inte bjuda ner Alderin till en match med lite tugg vid sargkanten kunde vara ett kul inslag

ÖNSKAR HERRARNA EN GOD JUL

Robert så var det my badJoakim Blomquist wrote: ↑23 Dec 2023, 10:57 Tack för alla fina ord. Det gör en ju taggad till nästa avsnitt. Ja intervjuerna blev bra tycker jag. Och Rickard...ööööhh Robert får nog utses till årets skald.
God jul och gott nytt år på er alla. Nja vi syns ju innan året är slut... 28/12 på Billingehov!!!![]()
Göran Strid wrote: ↑23 Dec 2023, 12:04 Ett utmärkt avsnitt från A till Ö!
Och här är marken täckt av snö
Roligt och intressant är en kombination så svår
Trion har visat ett det absolut går
med kunskap man kommer mycket långt
och om åsikter var det inte trångt
Staffan kan sin sak
och han var i svaren rak
Vi fick veta hur laget vill spela
Det blir vinst men ingen får fela!
I allettan trion tror på sitt lag
och det gör även jag!
God Jul!
Kunde inte låta bli...peter johansson wrote: ↑23 Dec 2023, 11:28Robert så var det my badJoakim Blomquist wrote: ↑23 Dec 2023, 10:57 Tack för alla fina ord. Det gör en ju taggad till nästa avsnitt. Ja intervjuerna blev bra tycker jag. Och Rickard...ööööhh Robert får nog utses till årets skald.
God jul och gott nytt år på er alla. Nja vi syns ju innan året är slut... 28/12 på Billingehov!!!![]()
![]()
![]()
grymt bra var det iaf
![]()
![]()
![]()
![]()
Kung
Namnet ni letar efter i början är ju Geijer och det var Fredrik Geijer som var ordförande.Juha Ojajärvi wrote: ↑06 Jan 2024, 19:26 God fortsättning på er Skövde IK supporters (och nästan alla andra HE-fans)!
Vi samlades idag för att ge er ett avsnitt såhär en vecka in på det nya året!
Håll till godo!
https://open.spotify.com/episode/1m8xva ... NKi2ONGQKQ
Jaaaaaaa Fredrik Geijer är det ju... Åldern...Per-Erik Odh wrote: ↑07 Jan 2024, 13:02Namnet ni letar efter i början är ju Geijer och det var Fredrik Geijer som var ordförande.Juha Ojajärvi wrote: ↑06 Jan 2024, 19:26 God fortsättning på er Skövde IK supporters (och nästan alla andra HE-fans)!
Håll till godo!
Jag hörde inte riktigt koncentrerat så jag var inte på det klara med det där poängsystemet för kostnader ni pratade om. Men ni räknade på samtliga matcher, inte bara hemmamatcher. Är det riktigt?
Jockes tankar om VIPen är riktiga. Det ska utnyttjas till det som det heter. Där ska man dra ihop det några gånger varje säsong till de som är riktiga VIP. Man ska inte ens tänka sponsorkaffe utan det ska vara exklusivt för de som är jätteVIP och det genom riktiga satsningar några få gånger varje säsong och då ska VIParna även se matchen från den fantastiska balkongen.
Helt rätt tänk om ungdomar och juniorer av er. De ska beordras till klacken. Vi har till exempel erbjudit dem till exempel pengar till TIFO men tyvärr så är responsen dålig. Hur kan det inte vara lockande att stå ett stort kompisgäng och föra väsen?
Tycker ni har bra matchanalyser.
Det var klubben som ville flytta klacken till nuvarande plats,Apberget funkar väl bäst,speciellt om klacken växer till sig.Joakim Blomquist wrote: ↑07 Jan 2024, 13:32Jaaaaaaa Fredrik Geijer är det ju... Åldern...Per-Erik Odh wrote: ↑07 Jan 2024, 13:02Namnet ni letar efter i början är ju Geijer och det var Fredrik Geijer som var ordförande.Juha Ojajärvi wrote: ↑06 Jan 2024, 19:26 God fortsättning på er Skövde IK supporters (och nästan alla andra HE-fans)!
Håll till godo!
Jag hörde inte riktigt koncentrerat så jag var inte på det klara med det där poängsystemet för kostnader ni pratade om. Men ni räknade på samtliga matcher, inte bara hemmamatcher. Är det riktigt?
Jockes tankar om VIPen är riktiga. Det ska utnyttjas till det som det heter. Där ska man dra ihop det några gånger varje säsong till de som är riktiga VIP. Man ska inte ens tänka sponsorkaffe utan det ska vara exklusivt för de som är jätteVIP och det genom riktiga satsningar några få gånger varje säsong och då ska VIParna även se matchen från den fantastiska balkongen.
Helt rätt tänk om ungdomar och juniorer av er. De ska beordras till klacken. Vi har till exempel erbjudit dem till exempel pengar till TIFO men tyvärr så är responsen dålig. Hur kan det inte vara lockande att stå ett stort kompisgäng och föra väsen?
Nej det är givetvis enbart hemmamatcher. Det är alltså kostnaden/hyran för hemmamatch för Skövde ik gentemot kommunen. Var det så otydligt? Olyckligt?Ja det blir ju lite segt när jag ska komma ihåg allt pga att det inte gick att spela upp intervjuerna.. men alltså så här; 80 Nt * (numera höjt) 142 (= träningshyra per timme) = 11420:-/match.
Jämför det med 55 Nt eller varför inte 45 Nt..
Det är en hel del pengar per match. Och många matcher. Under hur många år har SIK tvingats betala (felaktigt/godtyckligt) mer än övriga klubbar på samma nivå? Skulle vara intressant att veta och något jag kommer följa upp.
Tycker klubben ska trycka på sina ungdomar att stå i/bilda en klack. Det kan ju tänkas att några lag i taget står där. Men vore ju allra mäktigast om det blev väldigt många varje match. Vad är dina tankar om att inta apberget då? Skulle vara den absolut bästa platsen enligt mig och tvinga bort bortaklacken borta vid kaffeserveringen. Där finns det t o m en lösning på egen entre.
Tvinga? Vad är det som säger att inte bortaklacken inte ställer sig vid hörnet SIKs bås, eller bakom mål där vi står nu? Bakom mål är väl egentligen en jättebra plats? Nära till högljudda kurvan som mer och mer börjar hänga med i klappandet när trumman drar igång.Joakim Blomquist wrote: ↑07 Jan 2024, 13:32Jaaaaaaa Fredrik Geijer är det ju... Åldern...Per-Erik Odh wrote: ↑07 Jan 2024, 13:02Namnet ni letar efter i början är ju Geijer och det var Fredrik Geijer som var ordförande.Juha Ojajärvi wrote: ↑06 Jan 2024, 19:26 God fortsättning på er Skövde IK supporters (och nästan alla andra HE-fans)!
Håll till godo!
Nej det är givetvis enbart hemmamatcher. Det är alltså kostnaden/hyran för hemmamatch för Skövde ik gentemot kommunen. Var det så otydligt? Olyckligt?Ja det blir ju lite segt när jag ska komma ihåg allt pga att det inte gick att spela upp intervjuerna.. men alltså så här; 80 Nt * (numera höjt) 142 (= träningshyra per timme) = 11420:-/match.
Jämför det med 55 Nt eller varför inte 45 Nt..
Det är en hel del pengar per match. Och många matcher. Under hur många år har SIK tvingats betala (felaktigt/godtyckligt) mer än övriga klubbar på samma nivå? Skulle vara intressant att veta och något jag kommer följa upp.
Tycker klubben ska trycka på sina ungdomar att stå i/bilda en klack. Det kan ju tänkas att några lag i taget står där. Men vore ju allra mäktigast om det blev väldigt många varje match. Vad är dina tankar om att inta apberget då? Skulle vara den absolut bästa platsen enligt mig och tvinga bort bortaklacken borta vid kaffeserveringen. Där finns det t o m en lösning på egen entre.