Halloj,
Tusen tack för fina ord om podd-återkomsten, riktigt roligt att höra!
Gällande längden på avsnittet så köper jag rakt av era kommentarer, även om en tidigare poddgäst borde ha viss förståelse för att så lätt är fallet, hehe (tror inte vi bräckte längden på intervjun med dig Göran

). Hur som helst, för att bringa lite klarhet, så här resonerade vi:
Jag var lite i valet och kvalet huruvida det skulle bli ett klubb- eller sportchefs-samtal med Anders, men landade i att båda delar är högst intressanta. Det gjorde således scopet rätt stort. Dessutom, och som sig bör, hamnade vi i en rad sidospår som gjorde att det rann iväg lite (tycker dock de tillför).
Det som vi ska ta med oss är att överväga att dela upp avsnitten. Efter inspelningen diskuterade vi just det, men valde att denna gången fokusera på att få ut det snabbt (då vi redan hade draggat lite p.g.a. sjukdom) och lagom till helgen.
Tanken med framtida avsnitt hur som helst är en betydligt mer nischad inrikting, så min förhoppning är att längden nästan per automatik ska reduceras. Som ni säger är det garanterat något som gagnar formatet och kan locka ”tittare” (jag är webb-tv-skadad sen länge, men ska försöka kalla podd-publiken för lyssnare i framtiden

) bortanför de med SIK-sympatier. Skulle vi dock hamna i detta läge igen ska vi ta med oss feedback:en om att dela upp avsnitten.