Gunwaldh Johansson wrote: ↑05 Oct 2020, 07:31Resultat efter omgång 1 Höst 20/21...
1. Magnus Hagman 3
1. Niklas Hjalmarsson 3
3. Kristoffer Bennemyr 2
3. Gunwaldh Johansson 2
3. Peter Johansson 2
3. Bo Karlsson 2
3. Marcus Lundgren 2
3. Johan Nykvist 2
3. Per-Erik Odh 2
3. Urban Stahel 2
3. Göran Strid 2
3. Kerstin Tropp 2
Egentligen är det rätt otroligt. Vi sitter och river oss i huvudet tolv personer och jag antar att de flesta av oss tycker vi har förutsett utgången av matcherna rätt bra. Ändå är det bara två av oss tolv som lyckas tippa rätt i 50 procent av matcherna och tio som är sämre. Slumpen hade sannolikt gjort det bättre
Urban Stahel wrote: ↑19 Oct 2020, 03:36
Jag nollade denna rundan och jag var ganska seriös när jag valde.Undrar om jag ens kan upprepa det om jag försöker
Jag nollade denna rundan och jag var ganska seriös när jag valde.Undrar om jag ens kan upprepa det om jag försöker
Det är 9% chans att nolla (64/729)!
Bara om du utgår från att det är lika stor chans för alla tecken, vilket det ju rimligen inte är !
Marcus Lundgren wrote: ↑19 Oct 2020, 20:10
Bara om du utgår från att det är lika stor chans för alla tecken, vilket det ju rimligen inte är !
Javisst är det så. Å andra sidan har vi sannerligen fått uppleva att "chanserna" för ett visst utfall inte visat någonting, när det gäller många resultat så här långt...