Tekniska problem, hade nu Sverige blivit upp piskade igår så kunde man ju trott att ni flyttat till Höns

Hoppas problemen löser sig!
Jaha, haha. Lite het på gröten därPer-Erik Odh wrote:Du hoppade fortare fram med placeringar än vad Emil han medRickard Dahl wrote:Vad menar du?Per-Erik Odh wrote:Men du hade lite bråttom där Rickard när ni tippade västraRickard Dahl wrote:Stort tack Johan!Johan Nykvist wrote:Åter igen ett strålande arbete ni gjort nu inför premiären.
Riktigt intressant lyssning.
Tack Perka!Per-Erik Odh wrote:Där var det otroligt hög nörd poäng på det avsnittet. Jag är imponerad!
Tekniska problem, hade nu Sverige blivit upp piskade igår så kunde man ju trott att ni flyttat till Hönsmen det har ni ju inte?
Hoppas problemen löser sig!
Hahaha, den bjuder jag på!Per-Erik Odh wrote:Morgonens garv, i sicksack mellan barnvagnar och korvar
Sånna godsaker sparas till jobbet så man fördriver en timme och eftersom jag inte märkte när det kom sä blir det imorgon!;)Rickard Dahl wrote:Något som tagit sig igenom senaste avsnittet eller?![]()
Jag lyssnade när jag var ute med hunden. Tyvärr är inte ljudet och min hörsel i syn så jag missar därför mycket.Rickard Dahl wrote:Något som tagit sig igenom senaste avsnittet eller?![]()
Jag har precis lyssnat! Bra som vanligtEmil Ljungberg wrote:Nytt avsnitt släpptes igår! Någon som lyssnat än?
Haha, tack så mycket!Marcus Lundgren wrote:Jag har precis lyssnat! Bra som vanligtEmil Ljungberg wrote:Nytt avsnitt släpptes igår! Någon som lyssnat än?
Några saker jag inte håller med om:
- Wallin hade jag inte velat ha som första målvakt, tycker han har sett väldigt osäker ut dom gångerna jag sett honom
- Wallgren tycker jag ni underskattar, när han kom in i laget så började Sjögren och back Att leverera. Det var knappast en slump, underbara passningar och en rintigt smart spelare.
Sen sades det givetvis mycket man häller med om också, tex att Tom såg riktigt jävla bra ut den matchen han var med förra säsongen.