INTRO

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
Post Reply
peter johansson
Reactions:
Posts: 1336
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

INTRO

Post by peter johansson »

Jag vet inte om någon nämnt det men jag tycker att det var skitkul med introt ett intro värd namnet och jag tycker Rebellerna ska ha stor cred för att dom fixat detta för det behövs ett intro för hela arrangemanget bra jobbat Rebellerna :D :D :D :D :D
antongullbrantz
Reactions:
Posts: 45
Joined: 06 Mar 2018, 17:15

Re: INTRO

Post by antongullbrantz »

Ja fast det skulle behövas mera än ett intro. På ståplats är vissa högtalare avstängda så man hur ju knappt musiken eller speakern.

Även skulle det inte skada att spela lite musik och "dunka" på lite så publiken kommer igång och få lite stämning i arenan.. kör en bättre mål låt dessutom

Inget klagomål men tror att få lite stämningshöjare skapar betydligt mera publik!
Björn Fröberg
Reactions:
Posts: 144
Joined: 29 Jan 2014, 23:48

Re: INTRO

Post by Björn Fröberg »

Nu är inte jag ens inblandad i vare sig intro eller musik längre men att högtalare är avstängda/trasiga är helt omöjligt att påverka. Att det "dunkas" på upplever jag själv som det redan görs men det kanske är olika från person till person. Feedback är ju bra men snälla, skriv inte bara "spela en bättre mållåt". Kom med förslag på något bättre istället.
Mail: sikwebbtv@gmail.com
Twitter: @Bjorn_Froberg @SIKWebbTv
#SIKWebbTv
Björn Fröberg
Reactions:
Posts: 144
Joined: 29 Jan 2014, 23:48

Re: INTRO

Post by Björn Fröberg »

Björn Fröberg wrote:Nu är inte jag ens inblandad i vare sig intro eller musik längre men att högtalare är avstängda/trasiga är helt omöjligt att påverka. Att det "dunkas" på upplever jag själv som det redan görs men det kanske är olika från person till person. Feedback är ju bra men snälla, skriv inte bara "spela en bättre mållåt". Kom med förslag på något bättre istället.
Och med omöjligt menar jag egentligen svårt då det är kommunens anläggning.
Mail: sikwebbtv@gmail.com
Twitter: @Bjorn_Froberg @SIKWebbTv
#SIKWebbTv
User avatar
Kristian Eriksson
Reactions:
Posts: 765
Joined: 27 Jan 2014, 19:54
Location: Skövde
Contact:

Re: INTRO

Post by Kristian Eriksson »

peter johansson wrote:Jag vet inte om någon nämnt det men jag tycker att det var skitkul med introt ett intro värd namnet och jag tycker Rebellerna ska ha stor cred för att dom fixat detta för det behövs ett intro för hela arrangemanget bra jobbat Rebellerna :D :D :D :D :D
Grabben som ska ha cred är Andreas Birgersson som roddat ihop det här, tillsammans med Decent Sound. Rebellerna sköter knapptryckningarna och ställer upp med folk :)
peter johansson
Reactions:
Posts: 1336
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: INTRO

Post by peter johansson »

Kristian Eriksson wrote:
peter johansson wrote:Jag vet inte om någon nämnt det men jag tycker att det var skitkul med introt ett intro värd namnet och jag tycker Rebellerna ska ha stor cred för att dom fixat detta för det behövs ett intro för hela arrangemanget bra jobbat Rebellerna :D :D :D :D :D
Grabben som ska ha cred är Andreas Birgersson som roddat ihop det här, tillsammans med Decent Sound. Rebellerna sköter knapptryckningarna och ställer upp med folk :)
Då säger vi BRA JOBBAT ALLA INBLANDADE :D :D :D ;) ;) ;) ;)
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: INTRO

Post by Per-Erik Odh »

/Perka
peter johansson
Reactions:
Posts: 1336
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: INTRO

Post by peter johansson »

Per-Erik Odh wrote: 23 Sep 2021, 23:28 Årets introlåt.

https://open.spotify.com/track/64s93hbd ... l_branch=1

Riktigt bra :clap: :clap: :clap:
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: INTRO

Post by Per-Erik Odh »

Mjörnberg som gammal musikjournalist har naturligtvis en åsikt :)

https://hockeysverige.se/2021/09/24/mjo ... the-heroes
/Perka
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3768
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: INTRO

Post by Göran Strid »

Per-Erik Odh wrote: 24 Sep 2021, 11:49 Mjörnberg som gammal musikjournalist har naturligtvis en åsikt :)

https://hockeysverige.se/2021/09/24/mjo ... the-heroes
Att Mjörnberg skriver detta! :o :shock: ;)
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3768
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: INTRO

Post by Göran Strid »

peter johansson wrote: 24 Sep 2021, 07:26
Per-Erik Odh wrote: 23 Sep 2021, 23:28 Årets introlåt.

https://open.spotify.com/track/64s93hbd ... l_branch=1

Riktigt bra :clap: :clap: :clap:
Riktigt bra och dessutom det lokala samarbetet. Snyggt! :clap:
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: INTRO

Post by Per-Erik Odh »

Göran Strid wrote: 24 Sep 2021, 13:31
peter johansson wrote: 24 Sep 2021, 07:26
Per-Erik Odh wrote: 23 Sep 2021, 23:28 Årets introlåt.

https://open.spotify.com/track/64s93hbd ... l_branch=1

Riktigt bra :clap: :clap: :clap:
Riktigt bra och dessutom det lokala samarbetet. Snyggt! :clap:
När man hör hur mycket arbete som lagts ned på introt och hur mycket arbete som fortfarande läggs ned på redigering ifrån duktiga människor så stegras onekligen förväntningarna. Hörde från någon som sett förhandsklipp idag och som sade att det ser jättebra ut. Jag tror att vi kommer få det bästa introt vi någonsin haft :thumbup:
/Perka
Post Reply