Olika hemsidor

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Olika hemsidor

Post by Per-Erik Odh »

Är det någon som har kollat något på betaversionen av nya eliteprospects?

http://beta.eliteprospects.com/

Blir säkert jättebra med tiden men jag kan inte låta bli att tänka att varför kan inte saker o ting få vara som de tidigare varit. Nu blir det snart en ny lång startstrecka. Är det ålderstecken tro :roll:
/Perka
Rickard Dahl
Reactions:
Posts: 561
Joined: 30 Jan 2014, 22:49

Re: Olika hemsidor

Post by Rickard Dahl »

Per-Erik Odh wrote:Är det någon som har kollat något på betaversionen av nya eliteprospects?

http://beta.eliteprospects.com/

Blir säkert jättebra med tiden men jag kan inte låta bli att tänka att varför kan inte saker o ting få vara som de tidigare varit. Nu blir det snart en ny lång startstrecka. Är det ålderstecken tro :roll:
Tycker den nya versionen är fantastiskt dålig faktiskt. :shock: Så nej, det är inte ett ålderstecken! ;)
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Olika hemsidor

Post by Per-Erik Odh »

/Perka
Björn Fröberg
Reactions:
Posts: 144
Joined: 29 Jan 2014, 23:48

Re: Olika hemsidor

Post by Björn Fröberg »

Någon som vet var man hittar highlights från Böjsarnas match mot Västervik?
Mail: sikwebbtv@gmail.com
Twitter: @Bjorn_Froberg @SIKWebbTv
#SIKWebbTv
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6077
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: Olika hemsidor

Post by Gunwaldh Johansson »

Björn Fröberg wrote:Någon som vet var man hittar highlights från Böjsarnas match mot Västervik?
Fråga Krister Holm på http://www.oxarna.se/ så kan du få svar på din fråga.
Niklas Hjalmarsson
Reactions:
Posts: 1848
Joined: 30 Jan 2014, 22:55

Re: Olika hemsidor

Post by Niklas Hjalmarsson »

Björn Fröberg wrote:Någon som vet var man hittar highlights från Böjsarnas match mot Västervik?
Enda highlightsen från den matchen är väl de båda Boismålen? ;)

Tror tyvärr inte att de visar några sekvenser från matchen, trots att de filmar varje match!?!?
Silly season is just another season!
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Olika hemsidor

Post by Per-Erik Odh »

Nytt all time high på Rebellernas forum idag med 40 samtidiga användare :D
/Perka
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Olika hemsidor

Post by Per-Erik Odh »

Hockeysverige skriver om en målvakt som dansar.

http://www.hockeysverige.se/2014/12/11/ ... -macarena/

Kan man annat än älska någon som bjuder på sig själv på detta sätt :D
/Perka
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Olika hemsidor

Post by Per-Erik Odh »

Är inne och tittar på Panterns hemsida. Läser kul och intressanta intervjuer med lagets andretränare samt lagets sportchef. Sedan får jag se länkar över besökstatistik på sidan. Panterns hemsida var den näst mest besökta hemsidan i Skåne under gårdagen, 25/12. Antalet unika besökare var 125 st!
Man kan konstatera att julhelgen i Skåne tillbringar länets invånare inte på lokala hemsidor :ugeek:
/Perka
User avatar
Kristian Eriksson
Reactions:
Posts: 766
Joined: 27 Jan 2014, 19:54
Location: Skövde
Contact:

Re: Olika hemsidor

Post by Kristian Eriksson »

Per-Erik Odh wrote:Är inne och tittar på Panterns hemsida. Läser kul och intressanta intervjuer med lagets andretränare samt lagets sportchef. Sedan får jag se länkar över besökstatistik på sidan. Panterns hemsida var den näst mest besökta hemsidan i Skåne under gårdagen, 25/12. Antalet unika besökare var 125 st!
Man kan konstatera att julhelgen i Skåne tillbringar länets invånare inte på lokala hemsidor :ugeek:
Rebellerna.com hade samma dag 454 visits som tillsammans öppnade 1731 sidor
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Olika hemsidor

Post by Per-Erik Odh »

Kristian Eriksson wrote:
Per-Erik Odh wrote:Är inne och tittar på Panterns hemsida. Läser kul och intressanta intervjuer med lagets andretränare samt lagets sportchef. Sedan får jag se länkar över besökstatistik på sidan. Panterns hemsida var den näst mest besökta hemsidan i Skåne under gårdagen, 25/12. Antalet unika besökare var 125 st!
Man kan konstatera att julhelgen i Skåne tillbringar länets invånare inte på lokala hemsidor :ugeek:
Rebellerna.com hade samma dag 454 visits som tillsammans öppnade 1731 sidor
Det är ju faan att vi inte ligger i Skåne. Då hade vi varit topp i statistiken ;)

Min gissning är att de inte har någon pålitlig statistikmotor på Panterns hemsida!?
/Perka
Tobias Thurén
Reactions:
Posts: 300
Joined: 01 Feb 2014, 09:52

Re: Olika hemsidor

Post by Tobias Thurén »

Nu har den självutnämnde div1 hockey oraklet Mjörnberg ondgjort sej över att man som förening kan genomgå rekonstruktioner!! En lag som våran svenska stat tog fram för att gynna fordringsägare då dom inte får en cent vid konkurs. Så otroligt lätt att vara duktigt och viktig vid en dator utan att nånsin varit i en styrelse som består i många delar ideellt arbete. Tror han på allvar att man som förening inte bryr sej det minsta om föreningens ekonomi? Själv tror jag att ALLA föreningar jobbar på plusresultat och att några föreningar gör missberäkningar är ganska självklart! Sen visst så kan man gå i kk och börja om på ny kula som inget hade hänt. Bättre???
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Olika hemsidor

Post by Per-Erik Odh »

Hade totalt missat funktionen på nya skovdeik.se där man kan välja omgång att titta på tabellen. Kanonfunktion :)
/Perka
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Olika hemsidor

Post by Per-Erik Odh »

När man följer en match på stats.swehockey.se har det denna säsong (tror jag) dykt upp lite info som inte fanns där förut. Efter information om vem som har gjort ett mål visas en siffra inom parentes. Vad betyder denna siffra?
/Perka
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6077
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: Olika hemsidor

Post by Gunwaldh Johansson »

Per-Erik Odh wrote:När man följer en match på stats.swehockey.se har det denna säsong (tror jag) dykt upp lite info som inte fanns där förut. Efter information om vem som har gjort ett mål visas en siffra inom parentes. Vad betyder denna siffra?
Det är antal mål som spelaren gjort i den serien.
Post Reply