(HE V) 2015-12-28 19:00 Skövde IK - Forshaga IF, Billingehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
Jani Eriksson
Reactions:
Posts: 547
Joined: 03 Feb 2014, 12:58
Location: Skövde

Re: (HE V) 2015-12-28 19:00 Skövde IK - Forshaga IF, Billing

Post by Jani Eriksson »

Marcus Lundgren wrote:Hur såg Hultman ut?
Han behöver nog några matcher till..
Johan Nykvist
Reactions:
Posts: 1241
Joined: 02 Feb 2014, 14:01

Re: (HE V) 2015-12-28 19:00 Skövde IK - Forshaga IF, Billing

Post by Johan Nykvist »

Nej det var inget vidare.

Vist det är alltid tråkigt att förlora. Men detta var första matchen av 14 det är således 13 kvar och totalt 39 poäng kvar att spela om. Självklart att insatserna måste bli bättre än igår men det är på något sätt inte kört än.

Kommer att vara på plats i Enköping imorgon för att göra min insats från läktaren. Så det är bara att börja ladda för nya tag.
Valar Morghulis!
Valar Dohaeris!
peter johansson
Reactions:
Posts: 1343
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: (HE V) 2015-12-28 19:00 Skövde IK - Forshaga IF, Billing

Post by peter johansson »

Ja vad ska man säga finns inget hjärta,idè !!! jag tycker det ser segt ut med mycket kladd !! inga direkta PP-upställningar utan rullar bara på sätter in formsvaga spelare som Örnskog,Wänghult och A.Andersson i PP bla !! Hultman var okej men behöver speltid och han kommer att höja sig nä detta var inget att glädjas åt samtidigt tycker jag att Forshaga vinner förtjänt till slut det är ett LAG med betoning på LAG man kämpar och sliter och sätter sina lägen så grattis till dom som kommer säkerligen plocka en hel del poäng om man fortsätter på samma väg och dessutom saknade man tydligen sina 4 främsta i laget denna match ?!
Anders Åstebro
Reactions:
Posts: 983
Joined: 27 Jan 2014, 22:12

Re: (HE V) 2015-12-28 19:00 Skövde IK - Forshaga IF, Billing

Post by Anders Åstebro »

Johan Nykvist wrote: Kommer att vara på plats i Enköping imorgon för att göra min insats från läktaren. Så det är bara att börja ladda för nya tag.

Gott Nykan, då ser jag fram emot lite rapporter från din smartphone därifrån. ;)

/Xoog
Johan Nykvist
Reactions:
Posts: 1241
Joined: 02 Feb 2014, 14:01

Re: (HE V) 2015-12-28 19:00 Skövde IK - Forshaga IF, Billing

Post by Johan Nykvist »

Anders Åstebro wrote:
Johan Nykvist wrote: Kommer att vara på plats i Enköping imorgon för att göra min insats från läktaren. Så det är bara att börja ladda för nya tag.

Gott Nykan, då ser jag fram emot lite rapporter från din smartphone därifrån. ;)

/Xoog
Det e lungt. Skriver med jämna mellanrum.
Valar Morghulis!
Valar Dohaeris!
Post Reply