Skövde IK är inte så långt från finrummet som man kan tro !!

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
Post Reply
Anders Edman
Reactions:
Posts: 1034
Joined: 12 Jun 2014, 07:59

Skövde IK är inte så långt från finrummet som man kan tro !!

Post by Anders Edman »

Först och främst stort grattis till KHK och deras inträdande i SHL och det med ett par före detta Skövde produkter som helt bärande spelare (retas bara små boisare). Men ändå...och nu är Vita Hästen där och gnäggar och nu Västervik av alla lag!!!! Personligen så tror jag att lagsammanhållningen är en av de viktigaste hörnstenarna i ett lagbygge!! Har läst mycket om hur en enda spelare kan sänka ett helt lag med sin dåliga attityd och inställning. Välkommen Anders Spaak, du är ingen Messias men du är jävligt skicklig på att få ihop ett lag. Bort med divorna som tillför noll och in med typ 10-12 Niklas Lihagen, grovjobbare, pådrivare, rätt längd och tyngd och jobbar alltid för laget. Bort med primadonnor inga namn men dom vet vilka dom är. Slutligen....nästa säsong kommer inte att likna något annat nu någonsin ni upplevt på Billingehov !! Tror ni mig inte ??? Just wait and see folks för jag garanterar här och nu att missa en hemmamatch med SIK nästa säsong......det vill ingen göra !!! Och tro mig jag vet !!! Mer info kommer:). Ha d gött alla SIK fans nästa säsong blir något alldeles extra och ja....jag vet!!!
Robin Larsson
Reactions:
Posts: 68
Joined: 23 Feb 2014, 21:18

Re: Skövde IK är inte så långt från finrummet som man kan tr

Post by Robin Larsson »

Anders Edman wrote:Först och främst stort grattis till KHK och deras inträdande i SHL och det med ett par före detta Skövde produkter som helt bärande spelare (retas bara små boisare). Men ändå...och nu är Vita Hästen där och gnäggar och nu Västervik av alla lag!!!! Personligen så tror jag att lagsammanhållningen är en av de viktigaste hörnstenarna i ett lagbygge!! Har läst mycket om hur en enda spelare kan sänka ett helt lag med sin dåliga attityd och inställning. Välkommen Anders Spaak, du är ingen Messias men du är jävligt skicklig på att få ihop ett lag. Bort med divorna som tillför noll och in med typ 10-12 Niklas Lihagen, grovjobbare, pådrivare, rätt längd och tyngd och jobbar alltid för laget. Bort med primadonnor inga namn men dom vet vilka dom är. Slutligen....nästa säsong kommer inte att likna något annat nu någonsin ni upplevt på Billingehov !! Tror ni mig inte ??? Just wait and see folks för jag garanterar här och nu att missa en hemmamatch med SIK nästa säsong......det vill ingen göra !!! Och tro mig jag vet !!! Mer info kommer:). Ha d gött alla SIK fans nästa säsong blir något alldeles extra och ja....jag vet!!!
OJ OJ.Det låter spännande. :o Många supervärvningar och Allsvenskan nästa då förstår jag/vi. 8-)
Anders Edman
Reactions:
Posts: 1034
Joined: 12 Jun 2014, 07:59

Re: Skövde IK är inte så långt från finrummet som man kan tr

Post by Anders Edman »

Inte på det sättet Robin !!!! Inte i form av värvningar och utlovat allsvenskt spel, nej, nej ,nej.
Men kan bli spännande på många andra sätt :D :D :D
Krister Holm
Reactions:
Posts: 318
Joined: 30 Jan 2014, 22:10

Re: Skövde IK är inte så långt från finrummet som man kan tr

Post by Krister Holm »

Anders Edman wrote:Inte på det sättet Robin !!!! Inte i form av värvningar och utlovat allsvenskt spel, nej, nej ,nej.
Men kan bli spännande på många andra sätt :D :D :D
Aha, det var att du och Jocke skulle bli eventansvariga du menade när du skrev detta.
Post Reply