Oxarnas Gästbok

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
Ingvar Persson
Reactions:
Posts: 218
Joined: 29 Sep 2023, 20:41

Oxarnas Gästbok

Post by Ingvar Persson »

Som väl är har det jobbiga systemet med upp- och nedtummar nu förhoppningsvis upphört. Detta gör att jag för alltid får behålla mitt oslagbara rekord med 77 nedtummar, Tack admin på Gästboken.
peter johansson
Reactions:
Posts: 1338
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: Oxarnas Gästbok

Post by peter johansson »

Jaha?!?!?!?
User avatar
Kristian Eriksson
Reactions:
Posts: 766
Joined: 27 Jan 2014, 19:54
Location: Skövde
Contact:

Re: Oxarnas Gästbok

Post by Kristian Eriksson »

Ingvar Persson wrote: 06 Feb 2024, 23:05 Som väl är har det jobbiga systemet med upp- och nedtummar nu förhoppningsvis upphört. Detta gör att jag för alltid får behålla mitt oslagbara rekord med 77 nedtummar, Tack admin på Gästboken.
Åå grattis Ingvar, men är det inte bättre att dom stänger ner hela gästboken, så kan du avsluta med inte bara ett utan TVÅ oslagbara rekord!!
Niklas Hjalmarsson
Reactions:
Posts: 1848
Joined: 30 Jan 2014, 22:55

Re: Oxarnas Gästbok

Post by Niklas Hjalmarsson »

Ingvar Persson wrote: 06 Feb 2024, 23:05 Som väl är har det jobbiga systemet med upp- och nedtummar nu förhoppningsvis upphört. Detta gör att jag för alltid får behålla mitt oslagbara rekord med 77 nedtummar, Tack admin på Gästboken.
Lite skönt iofs när ”tummen ner” försvann för då slipper man få ideliga bevis på hur korkade folk är som kommer in och läser på en gästbok hos ett motståndarlag!

Att man har som mål i livet att vara elak och trycka ner folk så fort de får chansen känns som det tyvärr blir vanligare och vanligare!
Ännu vanligare då när man inte kan se personerna då de gömmer sig bakom ett tangentbord/skärm!
Silly season is just another season!
Ingvar Persson
Reactions:
Posts: 218
Joined: 29 Sep 2023, 20:41

Re: Oxarnas Gästbok

Post by Ingvar Persson »

Kristian
Tack för gratulationen, men att gästboken skulle läggas ner kan du bara drömma om, en så trevlig gästbok kommer att vara kvar till tidens ände. Medlemmarna där är justa och dömmer inte omedelbart varandras inlägg som var fallet när jag vara SIK-medkem i forumet.
User avatar
Lars Hildegard
Reactions:
Posts: 189
Joined: 03 Mar 2022, 13:01

Re: Oxarnas Gästbok

Post by Lars Hildegard »

Ingvar Persson wrote: 07 Feb 2024, 11:01 Kristian
Tack för gratulationen, men att gästboken skulle läggas ner kan du bara drömma om, en så trevlig gästbok kommer att vara kvar till tidens ände. Medlemmarna där är justa och dömmer inte omedelbart varandras inlägg som var fallet när jag vara SIK-medkem i forumet.
Du har alltså glömt vad du själv skrev på Oxarna för 6-7 år sedan? :?:
Micke Därth
Reactions:
Posts: 327
Joined: 01 Nov 2020, 16:45

Re: Oxarnas Gästbok

Post by Micke Därth »

Ingvar Persson wrote: 07 Feb 2024, 11:01 Kristian
Tack för gratulationen, men att gästboken skulle läggas ner kan du bara drömma om, en så trevlig gästbok kommer att vara kvar till tidens ände. Medlemmarna där är justa och dömmer inte omedelbart varandras inlägg som var fallet när jag vara SIK-medkem i forumet.
När du är medlem i forumet. Du är liksom kvar här.
Ingvar Persson
Reactions:
Posts: 218
Joined: 29 Sep 2023, 20:41

Re: Oxarnas Gästbok

Post by Ingvar Persson »

OK Micke
Vist är jag medlem i forumet, Jag fick nämligen göra som övriga Boisare som ibland skriver här. Så jag fick ta skeden i vacker hand och söka inträde för att kunna skriva här, men det var mycket nära att det misslyckades då admin hittade många felaktigheter från mig och jag blev oskyldigt varnad. Jag lovar att uttrycka mig mycket försiktigt om SIK i den mån jag överhuvud taget pratar om SIK på deras forum. Jag hoppas till exempel aldrig att SIK skall förlora, men när bois möter SIK så vill jag naturligt vis att mitt bois skall vinna, det får ni SIK-are stå ut med.
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Oxarnas Gästbok

Post by Per-Erik Odh »

Ingvar Persson wrote: 07 Feb 2024, 14:01 OK Micke
Vist är jag medlem i forumet, Jag fick nämligen göra som övriga Boisare som ibland skriver här. Så jag fick ta skeden i vacker hand och söka inträde för att kunna skriva här, men det var mycket nära att det misslyckades då admin hittade många felaktigheter från mig och jag blev oskyldigt varnad. Jag lovar att uttrycka mig mycket försiktigt om SIK i den mån jag överhuvud taget pratar om SIK på deras forum. Jag hoppas till exempel aldrig att SIK skall förlora, men när bois möter SIK så vill jag naturligt vis att mitt bois skall vinna, det får ni SIK-are stå ut med.


Helt otroligt vad du svamlar Ingvar. Ja du har blivit varnad och även avstängd några gånger men det har inte berott på någon felaktighet av admin utan det är du som gjort fel. Den sista gången du försvann var det dessutom på din egen begäran.

Vad du menar med din antydan om "övriga Boisare" får du gärna förklara för från admins sida behandlar vi alla lika oavsett klubbtillhörighet. Alla får söka inträde här!

På detta forum kan man göra både tumme upp och tumme ner och här ser man dessutom vem det är som gjort det :angel:
/Perka
Ingvar Persson
Reactions:
Posts: 218
Joined: 29 Sep 2023, 20:41

Re: Oxarnas Gästbok

Post by Ingvar Persson »

Per-Erik
Med "övriga boisare" menar jag naturligtvis de boisare som tillåts skriva här för att dom är medlemmar. För övrigt är det riktigt att jag blivit varnad men jag kan faktiskt inte erinra mig att jag blivit avstängd, det får du nog fråga admin om det verkligen skett. Att jag själv begärt utträde har sina randiga skäl och rutiga orsaker som nu är så avlägsna att jag inte vill diskutera detta egna val att utträda..
Ingvar Persson
Reactions:
Posts: 218
Joined: 29 Sep 2023, 20:41

Re: Oxarnas Gästbok

Post by Ingvar Persson »

Lars Hildegard
Vad jag skrev på Oxarna för 6-7 år sedan. det har jag faktiskt glömt, men då var jag SIK-are och som sådan försvarade jag naturligt vis min klubb. Men det var också innan jag upptäckte hur trevliga medlemmarna på Oxarna egentligen var,
Micke Därth
Reactions:
Posts: 327
Joined: 01 Nov 2020, 16:45

Re: Oxarnas Gästbok

Post by Micke Därth »

Ingvar Persson wrote: 07 Feb 2024, 14:01 OK Micke
Vist är jag medlem i forumet, Jag fick nämligen göra som övriga Boisare som ibland skriver här. Så jag fick ta skeden i vacker hand och söka inträde för att kunna skriva här, men det var mycket nära att det misslyckades då admin hittade många felaktigheter från mig och jag blev oskyldigt varnad. Jag lovar att uttrycka mig mycket försiktigt om SIK i den mån jag överhuvud taget pratar om SIK på deras forum. Jag hoppas till exempel aldrig att SIK skall förlora, men när bois möter SIK så vill jag naturligt vis att mitt bois skall vinna, det får ni SIK-are stå ut med.


Har lite svårt att stå ut med det om det blir så, men ok, jag ska göra ett rejält försök.
Ingvar Persson
Reactions:
Posts: 218
Joined: 29 Sep 2023, 20:41

Re: Oxarnas Gästbok

Post by Ingvar Persson »

Micke
Tack för att du försöker stå ut med stt jag håller på bois, du skall veta att jag alltid gillat din stil, hade alla varit som du sä hade kanske min situwtion sett snnorlunda ut.
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3794
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: Oxarnas Gästbok

Post by Göran Strid »

Ingvar, det är nog fler än jag som börjar tröttna på dina antydningar att det finns elaka andra som såg till att den snälle och oskyldige Ingvar tvingades lämna med anledning av en för de flesta outgrundlig anledning, där du som bekant inte förmådde att skilja mellan äpplen och päron för att kunna föra en intellektuell diskussion i ett ämne som i och för sig inte var helt lätt, utan reagerade med att vara kränkt för egentligen ingenting.

Risken verkar finnas att historien nu skall återupprepas. Kom igen nu Ingvar och lämna tjafset och tjatet om det förgångna!

För övrigt, du berömmer Oxarnas gästbok och tycker den är så "trevlig"? Skämtare där! :lol:
David Johansson
Reactions:
Posts: 419
Joined: 15 Feb 2014, 18:50

Re: Oxarnas Gästbok

Post by David Johansson »

Göran Strid wrote: 07 Feb 2024, 19:14
För övrigt, du berömmer Oxarnas gästbok och tycker den är så "trevlig"? Skämtare där! :lol:
Är väl lika mycket omoget tjafs där som här
Post Reply