Tipstävling

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
Post Reply
peter johansson
Reactions:
Posts: 1336
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Tipstävling

Post by peter johansson »

Blir det någon tippartävling denna säsongen??
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3768
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: Tipstävling

Post by Göran Strid »

peter johansson wrote: 30 Sep 2022, 16:09 Blir det någon tippartävling denna säsongen??
Vet ej, det får minst tio tippare svara på. Annars lägger jag inte med Perka(?) eller andra krut på jobbet, för det kostar på.

Jag anmäler mig och då är vi en deltagare. Och jag kan svara för det jag gjorde förra säsongen, dvs uppdatering av resultatet.

Värt att betänka, redan en match imorgon. Klockan går med andra ord.
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Tipstävling

Post by Per-Erik Odh »

Göran Strid wrote: 30 Sep 2022, 16:27
peter johansson wrote: 30 Sep 2022, 16:09 Blir det någon tippartävling denna säsongen??
Vet ej, det får minst tio tippare svara på. Annars lägger jag inte med Perka(?) eller andra krut på jobbet, för det kostar på.

Jag anmäler mig och då är vi en deltagare. Och jag kan svara för det jag gjorde förra säsongen, dvs uppdatering av resultatet.

Värt att betänka, redan en match imorgon. Klockan går med andra ord.
Jag hoppas verkligen att det är någon som nappar på erbjudandet nu när Göran har erbjudit sig att hjälpa till. Personligen tycker jag det är riktigt roligt med resultattipset. Själv ställer jag inte upp som Görans wingman denna säsong för jag orkar helt enkelt inte.
/Perka
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1569
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: Tipstävling

Post by Marcus Lundgren »

Jag kan försöka hjälpa till, jag har dock ett jobb där jag är utomlands till och från så jag kan inte garantera tid för varje omgång.
Post Reply