Klacken

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1733
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Klacken

Post by Urban Stahel »

Då var det dags för klacken att byta plats,vi kommer att stå på kortsidan ;)
Anders Edman
Reactions:
Posts: 1034
Joined: 12 Jun 2014, 07:59

Re: Klacken

Post by Anders Edman »

Det tror jag är ett klokt val 👍, ni kommer höras bättre där 🙌🙌🙌
Richard Augustsson
Reactions:
Posts: 166
Joined: 31 Jan 2014, 15:55

Re: Klacken

Post by Richard Augustsson »

Jag tror även att om ni hörs bättre så är det lättare att locka med sittplats i klappningar, har hänt att klacken kör igång och jag har hängt på och i vissa fall sittandes och klappa helt själv😊😊
Richard Augustsson
Reactions:
Posts: 166
Joined: 31 Jan 2014, 15:55

Re: Klacken

Post by Richard Augustsson »

Richard Augustsson wrote: 02 Sep 2022, 07:11 Jag tror även att om ni hörs bättre så är det lättare att locka med sittplats i klappningar, har hänt att klacken kör igång och jag har hängt på och i vissa fall sittandes och klappa helt själv😊😊
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1733
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: Klacken

Post by Urban Stahel »

Richard Augustsson wrote: 02 Sep 2022, 11:46
Richard Augustsson wrote: 02 Sep 2022, 07:11 Jag tror även att om ni hörs bättre så är det lättare att locka med sittplats i klappningar, har hänt att klacken kör igång och jag har hängt på och i vissa fall sittandes och klappa helt själv😊😊
Vi är tyvärr alldeles för få i klacken och efter ett tag orkar vi ofta inte hålla igång klackandet.Så kan vi få fler att ansluta och avlasta vore det underbart :thumbup:
Anders Edman
Reactions:
Posts: 1034
Joined: 12 Jun 2014, 07:59

Re: Klacken

Post by Anders Edman »

Kanske behövs ett omtag för att öka attraktionskraften till klacken. För de yngre så kanske namnet Rebellerna känns lite annorlunda, vad vet jag ? Men att döpa klacken till typ SIK-Support eller Red Army eller liknande kan ju tilltala de yngre eventuellt…bara en tanke. Sen så måste ju framgångarna komma på isen i första hand, då blir det ju lättare att rekrytera folk till klacken såklart 😀. Kämpa på 👍😀
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1733
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: Klacken

Post by Urban Stahel »

Anders Edman wrote: 02 Sep 2022, 14:36 Kanske behövs ett omtag för att öka attraktionskraften till klacken. För de yngre så kanske namnet Rebellerna känns lite annorlunda, vad vet jag ? Men att döpa klacken till typ SIK-Support eller Red Army eller liknande kan ju tilltala de yngre eventuellt…bara en tanke. Sen så måste ju framgångarna komma på isen i första hand, då blir det ju lättare att rekrytera folk till klacken såklart 😀. Kämpa på 👍😀
Alla förslag välkomnas Anders ;)
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3768
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: Klacken

Post by Göran Strid »

Anders Edman wrote: 02 Sep 2022, 14:36 Kanske behövs ett omtag för att öka attraktionskraften till klacken. För de yngre så kanske namnet Rebellerna känns lite annorlunda, vad vet jag ? Men att döpa klacken till typ SIK-Support eller Red Army eller liknande kan ju tilltala de yngre eventuellt…bara en tanke. Sen så måste ju framgångarna komma på isen i första hand, då blir det ju lättare att rekrytera folk till klacken såklart 😀. Kämpa på 👍😀
Klokt! Tänk om du och jag med Jocke hade jobbat med detta en kväll på Jockes altan...!

PS. Urban S självklar hedersgäst! Och säkert flera! DS

PS2. Kl två på natten hade vi varit övertygade om att klacken på kortsidan lätt hade varit 2000. DS
Anders Edman
Reactions:
Posts: 1034
Joined: 12 Jun 2014, 07:59

Re: Klacken

Post by Anders Edman »

Haha visst är det så Göran 😀👍
Anders Edman
Reactions:
Posts: 1034
Joined: 12 Jun 2014, 07:59

Re: Klacken

Post by Anders Edman »

Läste att Juha skrev att Tranås tydligen kommer med ett stort bortafölje till ”hovet”. Apropå detta, hur går det med rekryteringen till Rebellerna ? Är det något ni i Rebellerna jobbar aktivt med ? Är bara allmänt nyfiken så detta inte uppfattas som någon kritik eller så..
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1733
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: Klacken

Post by Urban Stahel »

Anders Edman wrote: 03 Oct 2022, 20:57 Läste att Juha skrev att Tranås tydligen kommer med ett stort bortafölje till ”hovet”. Apropå detta, hur går det med rekryteringen till Rebellerna ? Är det något ni i Rebellerna jobbar aktivt med ? Är bara allmänt nyfiken så detta inte uppfattas som någon kritik eller så..
Klacken är något vi jobbar konstant med,vi skulle behöva fylla på med ungdomar.I premiären hade vi ett gäng som var med och klackade,det får även oss åldringar att piggna till..Men har någon förslag på hur vi ska bli attraktiva,vore det kanon.
Johan Nykvist
Reactions:
Posts: 1241
Joined: 02 Feb 2014, 14:01

Re: Klacken

Post by Johan Nykvist »

Grymt bra ikväll. Detta från ALLA håll.
Tack till knatarna som är framtid.
Tack till er i kurvan som hängde på.
Tack till om jag fattade det rätt delar av SAIKOS som var där.
Tack till alla runt hela arenan.

Så jävla bra jobbat alla. Kan i manna mine inte komma ihåg när det var sånt tryck senast under mina 30 plus år med Skövde IK .

Känns onekligen som att flytten till kortsidan börjar bära frukt.
Valar Morghulis!
Valar Dohaeris!
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1733
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: Klacken

Post by Urban Stahel »

Johan Nykvist wrote: 14 Oct 2022, 21:28 Grymt bra ikväll. Detta från ALLA håll.
Tack till knatarna som är framtid.
Tack till er i kurvan som hängde på.
Tack till om jag fattade det rätt delar av SAIKOS som var där.
Tack till alla runt hela arenan.

Så jävla bra jobbat alla. Kan i manna mine inte komma ihåg när det var sånt tryck senast under mina 30 plus år med Skövde IK .

Känns onekligen som att flytten till kortsidan börjar bära frukt.
Är helt enig med dig Nykan.
Anders Edman
Reactions:
Posts: 1034
Joined: 12 Jun 2014, 07:59

Re: Klacken

Post by Anders Edman »

Verkar som ni får förstärkning av SAIKOS till derbyt….riktigt kul 👍🤜🤜🤜
Niklas Hjalmarsson
Reactions:
Posts: 1820
Joined: 30 Jan 2014, 22:55

Re: Klacken

Post by Niklas Hjalmarsson »

Anders Edman wrote: 25 Oct 2022, 06:17 Verkar som ni får förstärkning av SAIKOS till derbyt….riktigt kul 👍🤜🤜🤜
På riktigt?
Kommer inte Grästôrps klacken med?

😂😂😂
Silly season is just another season!
Post Reply