Guldfemman!

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Guldfemman!

Post by Per-Erik Odh »

Är knappast någon annan som gör det så då får jag väl gratulera omgångens coach 8-)
/Perka
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6077
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: Guldfemman!

Post by Gunwaldh Johansson »

Per-Erik Odh wrote:Är knappast någon annan som gör det så då får jag väl gratulera omgångens coach 8-)
Grattis Perka! :-)
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Guldfemman!

Post by Per-Erik Odh »

Råkade halka in på Mariestads guldfemma. Där återspeglas deras tunga verklighet de lever i just nu!

Den som ligger etta där har 329 poäng!
Ettan hos Skövde har 706!

Världens, eller åtminstone ettans bästa back, Mikael Alba har skarapat ihop 40 guldfemmepoäng.
Skövde fick ju ta vad som blev över och det är ju Erik Rosen. Han ligger i spelartoppen på sina 111 poäng.

Men å andra sidan kan man läsa på deras forum att statistik har inget med verkligheten att göra så sifrorna från vår guldfemmebatalj ska vi nog inte bry oss om. Men kul är det 8-)
/Perka
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6077
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: Guldfemman!

Post by Gunwaldh Johansson »

Per-Erik Odh wrote:Råkade halka in på Mariestads guldfemma. Där återspeglas deras tunga verklighet de lever i just nu!

Den som ligger etta där har 329 poäng!
Ettan hos Skövde har 706!

Världens, eller åtminstone ettans bästa back, Mikael Alba har skarapat ihop 40 guldfemmepoäng.
Skövde fick ju ta vad som blev över och det är ju Erik Rosen. Han ligger i spelartoppen på sina 111 poäng.

Men å andra sidan kan man läsa på deras forum att statistik har inget med verkligheten att göra så sifrorna från vår guldfemmebatalj ska vi nog inte bry oss om. Men kul är det 8-)
Är inte säker men tror att deras poäng började räknas efter omgång 3. Är väl därför dom är så långt efter i poäng.
Susanna Johansson
Reactions:
Posts: 14
Joined: 31 Jan 2014, 11:55

Re: Guldfemman!

Post by Susanna Johansson »

Gunwaldh Johansson wrote:
Per-Erik Odh wrote:Råkade halka in på Mariestads guldfemma. Där återspeglas deras tunga verklighet de lever i just nu!

Den som ligger etta där har 329 poäng!
Ettan hos Skövde har 706!

Världens, eller åtminstone ettans bästa back, Mikael Alba har skarapat ihop 40 guldfemmepoäng.
Skövde fick ju ta vad som blev över och det är ju Erik Rosen. Han ligger i spelartoppen på sina 111 poäng.

Men å andra sidan kan man läsa på deras forum att statistik har inget med verkligheten att göra så sifrorna från vår guldfemmebatalj ska vi nog inte bry oss om. Men kul är det 8-)
Är inte säker men tror att deras poäng började räknas efter omgång 3. Är väl därför dom är så långt efter i poäng.
Jopp vi började i omgång 4.
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1570
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: Guldfemman!

Post by Marcus Lundgren »

Inte för att klaga, men när uppdateras guldfemman?:)

En fråga till, enligt matchreferatet (och enligt vad jag såg) gjorde Klasson 5-2, men enligt swehockey gjorde ahlengård det, hur gör ni då? Går ni helt på swehockey eller gör ni lite som på hemsidans statistik gjort ibland, går på det man vet är rätt?
User avatar
Benny Wallin
Reactions:
Posts: 159
Joined: 29 Jan 2014, 23:11
Location: Skövde
Contact:

Re: Guldfemman!

Post by Benny Wallin »

Marcus Lundgren wrote:Inte för att klaga, men när uppdateras guldfemman?:)

En fråga till, enligt matchreferatet (och enligt vad jag såg) gjorde Klasson 5-2, men enligt swehockey gjorde ahlengård det, hur gör ni då? Går ni helt på swehockey eller gör ni lite som på hemsidans statistik gjort ibland, går på det man vet är rätt?
Dessa frågor får du nog ställa på www.guldfemman.se :) inget Rebellernas forum har ansvar för!
Benny Wallin, Ledamot/Tifo ansvarig.
www.Rebellerna.com
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1570
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: Guldfemman!

Post by Marcus Lundgren »

Benny Wallin wrote:
Marcus Lundgren wrote:Inte för att klaga, men när uppdateras guldfemman?:)

En fråga till, enligt matchreferatet (och enligt vad jag såg) gjorde Klasson 5-2, men enligt swehockey gjorde ahlengård det, hur gör ni då? Går ni helt på swehockey eller gör ni lite som på hemsidans statistik gjort ibland, går på det man vet är rätt?
Dessa frågor får du nog ställa på http://www.guldfemman.se :) inget Rebellernas forum har ansvar för!
Det uppdaterades nån kvart efter att jag frågat så jag är nöjd ändå ;)
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Guldfemman!

Post by Per-Erik Odh »

Ser i guldfemman att det är en spelare som verkligen reas ut!
Vem? Det kan inte vara så svårt att räkna ut om man kollar lite! :roll:
/Perka
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5339
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Guldfemman!

Post by Per-Erik Odh »

Stort grattis till Jonas Tidén och Baananen Wild Bunch som vann tävlingen guldfemman :)
/Perka
Post Reply