2021-12-12 16:00 Skövde IK - Hanvikens SK, Billingehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.

Matchens lirare i Skövde IK

#35 Robin Wallin
0
No votes
#40 Hugo Fagerblom
0
No votes
#52 Fritz Abrahamsson
2
20%
#2 Axel Abrahamsson
1
10%
#3 Fredrik Dahné
1
10%
#5 Viktor Bolinder
1
10%
#22 Elias Dynell
0
No votes
#23 Anton Sundin
0
No votes
#27 Max Kardevall
0
No votes
#55 Samuel Gustavsson
0
No votes
#60 Joel Werner
4
40%
#68 Adam Thilander
0
No votes
# 9 Erik Dahné
0
No votes
#10 Jesper Emanuelsson
0
No votes
#12 Erik Möller
0
No votes
#13 Jesper Erlandsson
0
No votes
#16 Alexander Henriksson
0
No votes
#19 Kristoffer Söder
0
No votes
#20 Jonathan Ström
0
No votes
#24 Oscar Forsmark
0
No votes
#28 Anton Blomberg
0
No votes
#29 Anton Lundmark
0
No votes
#49 William Frödelius
0
No votes
#64 Alexander Ternblad
0
No votes
#70 Simon Siwert
0
No votes
#72 David Lundmark
1
10%
 
Total votes: 10

Göran Strid
Reactions:
Posts: 3786
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: 2021-12-12 16:00 Skövde IK - Hanvikens SK, Billingehov

Post by Göran Strid »

Ingvar Persson wrote: 14 Dec 2021, 19:45 ... Med dessa ord slutar jag för alltid mitt engagemang i Rebellernas forum efter som jag funnit att några gehör för mina ideér finns ej här.
Eftersom det nu är ett nytt ämne:
Ingvar, vad är det för trams! Du har ju tidigare förklarat att du "älskar att få mothugg." Tänk om alla skulle känna sig lika störda som du då man försöker påvisa alternativa synpunkter och vill förklara varför man tycker att det är som det är, ja då hade vi inget forum alls. Det vore verkligen tråkigt, eftersom detta forum är ett av de bästa som finns i den svenska sportvärlden, när det gäller att hålla en anständig nivå och där det ändå ges och tas och där man ibland inte håller med och där argumenten bryts med oftast bibehållet humör.

Kom igen nu Ingvar! Sov på saken och solen går upp imorgon också! :thumbup:
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5326
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: 2021-12-12 16:00 Skövde IK - Hanvikens SK, Billingehov

Post by Per-Erik Odh »

Ingvar Persson wrote: 14 Dec 2021, 19:45 ......
....
.. Med dessa ord slutar jag för alltid mitt engagemang i Rebellernas forum efter som jag funnit att några gehör för mina ideér finns ej här.
Satan vad jag hatar detta återkommande beteende. Vet inte hur många gånger jag varit med om när olika personer blir frustrerade och sedan vräker ur sig olika varianter av aldrig mer.

Jag vet inte riktigt vad du tror egentligen Ingvar, att detta är en direktkanal in i SIK?

Detta är ju bara ett supporterforum där vi vädrar olika åsikter och tyckande. Ibland får man reaktioner på sitt tyckande, både bekräftelse och mothugg och det är ju så det ska vara. Personligen tycker jag att vårt forum är riktigt bra och mycket av tankarna är väl motiverade, bland annat dina.

Fortsätt och skriv Ingvar för sådant skapar engagemang och är det något som är bra för SIK så är det engagemang.

Vad det gäller att få fram dina tankar till klubben så ska du ju i så fall framföra dem till Styrelsen via officiella kanaler, inte via ett hockeyforum!

Du kan även skicka in läsarfrågor kring laget och det sportsliga till mina inför artiklar så får Fredrik svara på dem.
/Perka
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3786
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: 2021-12-12 16:00 Skövde IK - Hanvikens SK, Billingehov

Post by Göran Strid »

Per-Erik Odh wrote: 15 Dec 2021, 10:23
Ingvar Persson wrote: 14 Dec 2021, 19:45 ......
....
.. Med dessa ord slutar jag för alltid mitt engagemang i Rebellernas forum efter som jag funnit att några gehör för mina ideér finns ej här.
Satan vad jag hatar detta återkommande beteende. Vet inte hur många gånger jag varit med om när olika personer blir frustrerade och sedan vräker ur sig olika varianter av aldrig mer.

Jag vet inte riktigt vad du tror egentligen Ingvar, att detta är en direktkanal in i SIK?

Detta är ju bara ett supporterforum där vi vädrar olika åsikter och tyckande. Ibland får man reaktioner på sitt tyckande, både bekräftelse och mothugg och det är ju så det ska vara. Personligen tycker jag att vårt forum är riktigt bra och mycket av tankarna är väl motiverade, bland annat dina.
.....
Vad det gäller att få fram dina tankar till klubben så ska du ju i så fall framföra dem till Styrelsen via officiella kanaler, inte via ett hockeyforum!
.....
Onekligen ett exempel på bra foruminlägg - denna gång av Perka - om än känslomässigt och sådant är ibland på sin plats!

Om Ingvar nu väljer att sluta för att inte ha fått "gehör" för sina "idéer" - oklart vilka - så är det ju bara att sluta skriva. Det vare sig förväntas eller behövs något särskilt tillkännagivande för det.
peter johansson
Reactions:
Posts: 1338
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: 2021-12-12 16:00 Skövde IK - Hanvikens SK, Billingehov

Post by peter johansson »

Göran Strid wrote: 15 Dec 2021, 14:49
Per-Erik Odh wrote: 15 Dec 2021, 10:23
Ingvar Persson wrote: 14 Dec 2021, 19:45 ......
....
.. Med dessa ord slutar jag för alltid mitt engagemang i Rebellernas forum efter som jag funnit att några gehör för mina ideér finns ej här.
Satan vad jag hatar detta återkommande beteende. Vet inte hur många gånger jag varit med om när olika personer blir frustrerade och sedan vräker ur sig olika varianter av aldrig mer.

Jag vet inte riktigt vad du tror egentligen Ingvar, att detta är en direktkanal in i SIK?

Detta är ju bara ett supporterforum där vi vädrar olika åsikter och tyckande. Ibland får man reaktioner på sitt tyckande, både bekräftelse och mothugg och det är ju så det ska vara. Personligen tycker jag att vårt forum är riktigt bra och mycket av tankarna är väl motiverade, bland annat dina.
.....
Vad det gäller att få fram dina tankar till klubben så ska du ju i så fall framföra dem till Styrelsen via officiella kanaler, inte via ett hockeyforum!
.....
Onekligen ett exempel på bra foruminlägg - denna gång av Perka - om än känslomässigt och sådant är ibland på sin plats!

Om Ingvar nu väljer att sluta för att inte ha fått "gehör" för sina "idéer" - oklart vilka - så är det ju bara att sluta skriva. Det vare sig förväntas eller behövs något särskilt tillkännagivande för det.
Förstår överhuvudtaget inte varför han slutar att skriva jag tycker att han fick så enkla och klara besked från både Perka och Göran så jag förstår inte vad det är som han inte förstår :crazy: men vill han hellre hålla till på oxarnas forum får han väl det det är ju fritt att välja ;)
Post Reply