2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.

Matchens lirare i Skövde IK

#35 Robin Wallin
1
10%
#40 Hugo Fagerblom
1
10%
#52 Fritz Abrahamsson
0
No votes
#2 Axel Abrahamsson
0
No votes
#3 Fredrik Dahné
0
No votes
#5 Viktor Bolinder
0
No votes
#22 Elias Dynell
0
No votes
#23 Anton Sundin
0
No votes
#25 Arvid Hurtig
0
No votes
#27 Max Kardevall
0
No votes
#55 Samuel Gustavsson
0
No votes
#60 Joel Werner
0
No votes
#68 Adam Thilander
0
No votes
# 9 Erik Dahné
0
No votes
#10 Jesper Emanuelsson
0
No votes
#12 Erik Möller
0
No votes
#13 Jesper Erlandsson
0
No votes
#16 Alexander Henriksson
2
20%
#17 William Ahlrik
0
No votes
#19 Kristoffer Söder
1
10%
#20 Jonathan Ström
1
10%
#24 Oscar Forsmark
0
No votes
#28 Anton Blomberg
0
No votes
#29 Anton Lundmark
4
40%
#49 William Frödelius
0
No votes
#64 Alexander Ternblad
0
No votes
#70 Simon Siwert
0
No votes
#72 David Lundmark
0
No votes
 
Total votes: 10

David Johansson
Reactions:
Posts: 413
Joined: 15 Feb 2014, 18:50

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by David Johansson »

Jani Eriksson wrote: 08 Jan 2022, 13:12
David Johansson wrote: 08 Jan 2022, 10:05
Jani Eriksson wrote: 08 Jan 2022, 09:05 Prova och läs mitt inlägg igen.. David och Niklas.. Läs alla ord och hoppa inte över några..
Du kallade Sandberg för BoISäckel, eller hur? och menade att han filmade

Det är precis som den alltid Kloka Micke Därth skriver ett rapp i knävecket, där MV inte har skydd, i detta fall skulle du nog också lägga dig ner, med den skillnaden att du skulle böla som en treåring och ALDRIG resa dig upp.

Först gör du bort dig genom att kalla någon äckel som filmar, sedan försöker du slingra dig genom att be mig och Niklas att läsa vad du skrev, jag tycker nog jag sammanfattar detta ganska bra här
Som sagt du läste inte vad jag skrev.. Sluta skriva till mig.. Läs vad jag skrev om slashingen en gång till.. Och varför jag skrev äckel filmare.. Jag har inte gjort bort mig någonstans.. Jag står för mina åsikter.. Och sen kan du vara tyst.. :thumbup: ..
Att skriva att någon är ett ÄCKEL är att göra bort sig, samtidigt som att man SKRIKER om Filmning, när någon uppenbarligen blir rappad i knävecket

Jo du gjorde bort dig, inse att ditt första inlägg bara är pinsamt
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by Per-Erik Odh »

Micke Därth wrote: 08 Jan 2022, 01:08 .....
....
Först, Niklas H: Solklar slashing i knävecket där skydden är som minst på en mv (tror jag), 2 min helt rätt. Prova och gå ut och knäck en pinne i klubbstorlek och be frugan sopa till er i knävecket så kan ni ta tid på hur lång tid det tar att resa på sig.
...
...
Förstahandsuppgifter: Ja, klubban var där upp och nej, det var inget hårt och Sandberg spelar över något fruktansvärt.

Själv tänker jag såhär att det där att han spelar över något otroligt det betvivlar jag inte en sekund för inte faan har man ont i knävecken så man är döende i flera minuter och sedan bara spelar vidare som om inget har hänt!

Som jag uppfattar det så dröjer det innan domaren dömer utvisning och att han gör det inte för att han ser det utan för att han går på teatern?
Eftersom klubban är där är utvisningen korrekt men är det så att domarna inte såg så ska han inte döma utifrån vad de tror i efterhand och hårddrar vi det hela ska väl Sandberg ha en för diving också när han spelar över?

För att det inte ska bli någon missuppfattning, jag vänder mig inte emot att Mariestad tog med sig alla poäng, de var skickligast.
/Perka
Jani Eriksson
Reactions:
Posts: 547
Joined: 03 Feb 2014, 12:58
Location: Skövde

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by Jani Eriksson »

David Johansson wrote: 08 Jan 2022, 13:23
Jani Eriksson wrote: 08 Jan 2022, 13:12
David Johansson wrote: 08 Jan 2022, 10:05
Jani Eriksson wrote: 08 Jan 2022, 09:05 Prova och läs mitt inlägg igen.. David och Niklas.. Läs alla ord och hoppa inte över några..
Du kallade Sandberg för BoISäckel, eller hur? och menade att han filmade

Det är precis som den alltid Kloka Micke Därth skriver ett rapp i knävecket, där MV inte har skydd, i detta fall skulle du nog också lägga dig ner, med den skillnaden att du skulle böla som en treåring och ALDRIG resa dig upp.

Först gör du bort dig genom att kalla någon äckel som filmar, sedan försöker du slingra dig genom att be mig och Niklas att läsa vad du skrev, jag tycker nog jag sammanfattar detta ganska bra här
Som sagt du läste inte vad jag skrev.. Sluta skriva till mig.. Läs vad jag skrev om slashingen en gång till.. Och varför jag skrev äckel filmare.. Jag har inte gjort bort mig någonstans.. Jag står för mina åsikter.. Och sen kan du vara tyst.. :thumbup: ..
Att skriva att någon är ett ÄCKEL är att göra bort sig, samtidigt som att man SKRIKER om Filmning, när någon uppenbarligen blir rappad i knävecket

Jo du gjorde bort dig, inse att ditt första inlägg bara är pinsamt
Jag gör de lättare för dig att läsa vad jag skrev..

"Jävla äckel boisare som filmar.."

"Ja jag kallar Sandberg för de.. Domaren friar slashingen.. Och Sandberg ligger på isen i 17 minuter tills domare dömer utvisning.. Då ställer han upp som de aldrig hänt något.. Ja absolut jävla äcklig stil.. Filmare är de värsta som finns.. Han borde byta sport till herr fotboll.. Punkt.."

Jag står för allt jag har skrivit.. Så mår du bättre av att se repriser.. Titta.. :thumbup:
Jani Eriksson
Reactions:
Posts: 547
Joined: 03 Feb 2014, 12:58
Location: Skövde

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by Jani Eriksson »

Håller med dig Perka..
Niklas Hjalmarsson
Reactions:
Posts: 1820
Joined: 30 Jan 2014, 22:55

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by Niklas Hjalmarsson »

Jani Eriksson wrote: 08 Jan 2022, 14:33
David Johansson wrote: 08 Jan 2022, 13:23
Jani Eriksson wrote: 08 Jan 2022, 13:12
David Johansson wrote: 08 Jan 2022, 10:05
Jani Eriksson wrote: 08 Jan 2022, 09:05 Prova och läs mitt inlägg igen.. David och Niklas.. Läs alla ord och hoppa inte över några..
Du kallade Sandberg för BoISäckel, eller hur? och menade att han filmade

Det är precis som den alltid Kloka Micke Därth skriver ett rapp i knävecket, där MV inte har skydd, i detta fall skulle du nog också lägga dig ner, med den skillnaden att du skulle böla som en treåring och ALDRIG resa dig upp.

Först gör du bort dig genom att kalla någon äckel som filmar, sedan försöker du slingra dig genom att be mig och Niklas att läsa vad du skrev, jag tycker nog jag sammanfattar detta ganska bra här
Som sagt du läste inte vad jag skrev.. Sluta skriva till mig.. Läs vad jag skrev om slashingen en gång till.. Och varför jag skrev äckel filmare.. Jag har inte gjort bort mig någonstans.. Jag står för mina åsikter.. Och sen kan du vara tyst.. :thumbup: ..
Att skriva att någon är ett ÄCKEL är att göra bort sig, samtidigt som att man SKRIKER om Filmning, när någon uppenbarligen blir rappad i knävecket

Jo du gjorde bort dig, inse att ditt första inlägg bara är pinsamt
Jag gör de lättare för dig att läsa vad jag skrev..

"Jävla äckel boisare som filmar.."

"Ja jag kallar Sandberg för de.. Domaren friar slashingen.. Och Sandberg ligger på isen i 17 minuter tills domare dömer utvisning.. Då ställer han upp som de aldrig hänt något.. Ja absolut jävla äcklig stil.. Filmare är de värsta som finns.. Han borde byta sport till herr fotboll.. Punkt.."

Jag står för allt jag har skrivit.. Så mår du bättre av att se repriser.. Titta.. :thumbup:
Ska du verkligen bara diskutera filmningar hos motståndarlaget då är du väldigt enögd!

Om nu detta var en filmning så var den ju väldigt väl utförd då den gav Mariestad ett numerärt överläge och tillslut mål! 👍🏻😉😄
Silly season is just another season!
Micke Därth
Reactions:
Posts: 326
Joined: 01 Nov 2020, 16:45

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by Micke Därth »

Per-Erik Odh wrote: 08 Jan 2022, 13:35
Micke Därth wrote: 08 Jan 2022, 01:08 .....
....
Först, Niklas H: Solklar slashing i knävecket där skydden är som minst på en mv (tror jag), 2 min helt rätt. Prova och gå ut och knäck en pinne i klubbstorlek och be frugan sopa till er i knävecket så kan ni ta tid på hur lång tid det tar att resa på sig.
...
...
Förstahandsuppgifter: Ja, klubban var där upp och nej, det var inget hårt och Sandberg spelar över något fruktansvärt.

Själv tänker jag såhär att det där att han spelar över något otroligt det betvivlar jag inte en sekund för inte faan har man ont i knävecken så man är döende i flera minuter och sedan bara spelar vidare som om inget har hänt!

Som jag uppfattar det så dröjer det innan domaren dömer utvisning och att han gör det inte för att han ser det utan för att han går på teatern?
Eftersom klubban är där är utvisningen korrekt men är det så att domarna inte såg så ska han inte döma utifrån vad de tror i efterhand och hårddrar vi det hela ska väl Sandberg ha en för diving också när han spelar över?

För att det inte ska bli någon missuppfattning, jag vänder mig inte emot att Mariestad tog med sig alla poäng, de var skickligast.
Om de förstahandsuppgifterna inte kommer från Sandberg ger jag inget för dom.

Vad som händer efteråt är helt ovidkommande, det är en slashing och två minuters utvisning. Jag har svårt att tro att han spelar över, för träffar du nervtrådar på baksidan så gör det svinont i några minuter och sen går det över. Vad vill du, att han kliver av om han har lagt sig och haft ont men inte längre? Hur många gånger har du inte oroat dig över SIK-spelare som fått en smäll och blivit liggande och sedan kommit tillbaka i spel? Filmning då med?
Jani Eriksson
Reactions:
Posts: 547
Joined: 03 Feb 2014, 12:58
Location: Skövde

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by Jani Eriksson »

David

Jag diskuterar inget.. Jag säger vad som hände.. Plus att jag berättade vad jag tycker om filmningar och vart de hör hemma.. Finns ingen rum för tolkningar utan de jag skriver är de jag skriver..
David Johansson
Reactions:
Posts: 413
Joined: 15 Feb 2014, 18:50

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by David Johansson »

Jani Eriksson wrote: 08 Jan 2022, 15:37 David

Jag diskuterar inget.. Jag säger vad som hände.. Plus att jag berättade vad jag tycker om filmningar och vart de hör hemma.. Finns ingen rum för tolkningar utan de jag skriver är de jag skriver..
Jag tycker lika ILLA om filmningar jag med, men att kalla någon som uppenbarligen fått ett rapp i knävecket och därför ligger för ett äckel, då ligger man under anständighetens gräns

Jag skriver ALDRIG äckel om någon SIK spelare på något forum
Last edited by David Johansson on 08 Jan 2022, 16:17, edited 2 times in total.
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3768
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by Göran Strid »

Konstigt, men när det är derbymatch kan man veva igång på ordvändningar till döds och så drar man det ett varv till eller två eller tre. Lite tjatigt? Ja, det kan man tycka, ungefär som när lolloboisingvar drar igång och inte kan släppa taget - för vilken gång i ordningen? - och nu har oförskämdheten att anklaga mig för hot, när jag ger honom ett gott råd att just i slutet på en derbymatch - och Skövde ligger under- har det usla omdömet att slänga in sitt inlägg. Risken var ju överhängande att det skulle braka loss ordentligt - som att hälla bensin på brasan - med tanke på att det var just lolloboisingvar och ingen annan som skrev. Att inte topplocket gick på fler än jag vore konstigt. Någonstans går det ju en röd linje även för lolloboisingvar. Lolloboisingvars insinuationer och oförskämda angrepp borde väl ta slut någon gång, kan man hoppas?

För min del tror jag att det bästa vore att helt ignorera lolloboisingvar, vilket härmed görs.
David Johansson
Reactions:
Posts: 413
Joined: 15 Feb 2014, 18:50

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by David Johansson »

Micke Därth wrote: 08 Jan 2022, 15:36
Per-Erik Odh wrote: 08 Jan 2022, 13:35
Micke Därth wrote: 08 Jan 2022, 01:08 .....
....
Först, Niklas H: Solklar slashing i knävecket där skydden är som minst på en mv (tror jag), 2 min helt rätt. Prova och gå ut och knäck en pinne i klubbstorlek och be frugan sopa till er i knävecket så kan ni ta tid på hur lång tid det tar att resa på sig.
...
...
Förstahandsuppgifter: Ja, klubban var där upp och nej, det var inget hårt och Sandberg spelar över något fruktansvärt.

Själv tänker jag såhär att det där att han spelar över något otroligt det betvivlar jag inte en sekund för inte faan har man ont i knävecken så man är döende i flera minuter och sedan bara spelar vidare som om inget har hänt!

Som jag uppfattar det så dröjer det innan domaren dömer utvisning och att han gör det inte för att han ser det utan för att han går på teatern?
Eftersom klubban är där är utvisningen korrekt men är det så att domarna inte såg så ska han inte döma utifrån vad de tror i efterhand och hårddrar vi det hela ska väl Sandberg ha en för diving också när han spelar över?

För att det inte ska bli någon missuppfattning, jag vänder mig inte emot att Mariestad tog med sig alla poäng, de var skickligast.
Om de förstahandsuppgifterna inte kommer från Sandberg ger jag inget för dom.

Vad som händer efteråt är helt ovidkommande, det är en slashing och två minuters utvisning. Jag har svårt att tro att han spelar över, för träffar du nervtrådar på baksidan så gör det svinont i några minuter och sen går det över. Vad vill du, att han kliver av om han har lagt sig och haft ont men inte längre? Hur många gånger har du inte oroat dig över SIK-spelare som fått en smäll och blivit liggande och sedan kommit tillbaka i spel? Filmning då med?
Jag tycker dock att det skall vara MP, då Ternblad för det första inte når pucken, utan gör en ful grej som absolut inte hör hemma på en ishockeyrink, då är jag diplomatisk,

Ju mer jag ser situationen tycker jag att det skall vara MP
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1569
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by Marcus Lundgren »

David Johansson wrote: 08 Jan 2022, 17:05
Micke Därth wrote: 08 Jan 2022, 15:36
Per-Erik Odh wrote: 08 Jan 2022, 13:35
Micke Därth wrote: 08 Jan 2022, 01:08 .....
....
Först, Niklas H: Solklar slashing i knävecket där skydden är som minst på en mv (tror jag), 2 min helt rätt. Prova och gå ut och knäck en pinne i klubbstorlek och be frugan sopa till er i knävecket så kan ni ta tid på hur lång tid det tar att resa på sig.
...
...
Förstahandsuppgifter: Ja, klubban var där upp och nej, det var inget hårt och Sandberg spelar över något fruktansvärt.

Själv tänker jag såhär att det där att han spelar över något otroligt det betvivlar jag inte en sekund för inte faan har man ont i knävecken så man är döende i flera minuter och sedan bara spelar vidare som om inget har hänt!

Som jag uppfattar det så dröjer det innan domaren dömer utvisning och att han gör det inte för att han ser det utan för att han går på teatern?
Eftersom klubban är där är utvisningen korrekt men är det så att domarna inte såg så ska han inte döma utifrån vad de tror i efterhand och hårddrar vi det hela ska väl Sandberg ha en för diving också när han spelar över?

För att det inte ska bli någon missuppfattning, jag vänder mig inte emot att Mariestad tog med sig alla poäng, de var skickligast.
Om de förstahandsuppgifterna inte kommer från Sandberg ger jag inget för dom.

Vad som händer efteråt är helt ovidkommande, det är en slashing och två minuters utvisning. Jag har svårt att tro att han spelar över, för träffar du nervtrådar på baksidan så gör det svinont i några minuter och sen går det över. Vad vill du, att han kliver av om han har lagt sig och haft ont men inte längre? Hur många gånger har du inte oroat dig över SIK-spelare som fått en smäll och blivit liggande och sedan kommit tillbaka i spel? Filmning då med?
Jag tycker dock att det skall vara MP, då Ternblad för det första inte når pucken, utan gör en ful grej som absolut inte hör hemma på en ishockeyrink, då är jag diplomatisk,

Ju mer jag ser situationen tycker jag att det skall vara MP
Jag håller med om att det är en solklar 2a (och ingen filmning). Något MP tycker jag dock inte det är, med det sagt betyder det inte att jag tycker att det hör hemma på en ishockeyplan.

Och faktiskt så är det just den där utvisningen som dödar matchen för Skövde (ni gör ju i princip mål i det PPt).
Även om ni såklart förmodligen hade vunnit ändå.
Jani Eriksson
Reactions:
Posts: 547
Joined: 03 Feb 2014, 12:58
Location: Skövde

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by Jani Eriksson »

Min fru kallar mig äckel varje dag.. Tycker inte alls att de något ord du behöver hänga upp dig på..
antongullbrantz
Reactions:
Posts: 45
Joined: 06 Mar 2018, 17:15

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by antongullbrantz »

Sista matchen jag såg för detta året, finns egentligen inget positivt att säga om matchen.
Förnedring i vanlig ordning. Ska ta sommaren över att hitta en ny sport, verkar ju gå bra för både IFK och Skövde Aik.
Jag hoppas verkligen klubben rannsakar sig själva och utvärderar vad man ska göra för att ta ett steg framåt i utväckling. Ska man spå framtiden så känns ju division två närmare än allsvenskan.
Magnus Hagman
Reactions:
Posts: 312
Joined: 30 Jan 2014, 21:41

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by Magnus Hagman »

Micke Därth wrote: 08 Jan 2022, 01:08
Urban Stahel wrote: 07 Jan 2022, 22:16 Ja fy farao...Det är ju ingen tillfällighet att vi ligger sist i serien,bois gjorde det jäkligt bra och stoppade SIK äckligt lätt...Något är väldigt fel med truppen,vi är fantasilösa när vi anfaller och handfallna i försvarsspelet...Det kvittar tydligen hur illa vissa spelar,så får dom ändå förtroendet i nästa match...Hugo har det inte lätt när han knappt får någon hjälp..Men låt nu Fritz få spela,han är framtiden och låt oss inte skrämma bort ytterligare en talang.
Såg matchen i efterhand.

Först, Niklas H: Solklar slashing i knävecket där skydden är som minst på en mv (tror jag), 2 min helt rätt. Prova och gå ut och knäck en pinne i klubbstorlek och be frugan sopa till er i knävecket så kan ni ta tid på hur lång tid det tar att resa på sig.

Jag är glad att jag såg den i efterhand, jag hade pyrt och skrivit en massa i forumet som jag definitivt ångrat efteråt. Den här säsongen är bortkastad med för dåligt grundspel, konstig laguttagning och mycket märklig coachning i underläge i många matcher. Senast mot Nybro bet jag mig i läppen när en fullständigt iskall #72 fick spela sex mot fem. Det är generellt för dålig puckbehandling och passningsspel som ställer till det plus att det blir för stressat i avslutningslägena och alla ska skjuta så hårt de kan (utom två, men de är backar och tänker lite innan de skjuter, #68 och #60). Den dåliga puckbehandlingen och passningsspelet bottnar i ett grundspel som jag fortfarande inte förstått hur det ska gå till för det verkar främmande för femmorna också eftersom tre spelare kan försvinna när som helst ur spel när de inte har pucken.

Och helt enig, Urban, Fritz är framtiden, men framtiden stoppas på bänken och i fjärdefemman, det tävlas inte ett skit om platserna i laget, det är förutbestämt.
Om frugan hade tatt en pinne som liknar en hockey klubba och drar den med full kraft hade nog jag fått åka ambulans.... men Sandberg behövde ca 15 sekunder... Sedan kunde han spela klart matchen... utan några som helst problem. Men det kanske är skillnaden på en otränad familjefar och en tränad hockeyspelare..... :silent:
David Johansson
Reactions:
Posts: 413
Joined: 15 Feb 2014, 18:50

Re: 2022-01-07 19:00 Skövde IK - Mariestad bois HC, Billingehov

Post by David Johansson »

Magnus Hagman wrote: 08 Jan 2022, 21:32
Micke Därth wrote: 08 Jan 2022, 01:08
Urban Stahel wrote: 07 Jan 2022, 22:16 Ja fy farao...Det är ju ingen tillfällighet att vi ligger sist i serien,bois gjorde det jäkligt bra och stoppade SIK äckligt lätt...Något är väldigt fel med truppen,vi är fantasilösa när vi anfaller och handfallna i försvarsspelet...Det kvittar tydligen hur illa vissa spelar,så får dom ändå förtroendet i nästa match...Hugo har det inte lätt när han knappt får någon hjälp..Men låt nu Fritz få spela,han är framtiden och låt oss inte skrämma bort ytterligare en talang.
Såg matchen i efterhand.

Först, Niklas H: Solklar slashing i knävecket där skydden är som minst på en mv (tror jag), 2 min helt rätt. Prova och gå ut och knäck en pinne i klubbstorlek och be frugan sopa till er i knävecket så kan ni ta tid på hur lång tid det tar att resa på sig.

Jag är glad att jag såg den i efterhand, jag hade pyrt och skrivit en massa i forumet som jag definitivt ångrat efteråt. Den här säsongen är bortkastad med för dåligt grundspel, konstig laguttagning och mycket märklig coachning i underläge i många matcher. Senast mot Nybro bet jag mig i läppen när en fullständigt iskall #72 fick spela sex mot fem. Det är generellt för dålig puckbehandling och passningsspel som ställer till det plus att det blir för stressat i avslutningslägena och alla ska skjuta så hårt de kan (utom två, men de är backar och tänker lite innan de skjuter, #68 och #60). Den dåliga puckbehandlingen och passningsspelet bottnar i ett grundspel som jag fortfarande inte förstått hur det ska gå till för det verkar främmande för femmorna också eftersom tre spelare kan försvinna när som helst ur spel när de inte har pucken.

Och helt enig, Urban, Fritz är framtiden, men framtiden stoppas på bänken och i fjärdefemman, det tävlas inte ett skit om platserna i laget, det är förutbestämt.
Om frugan hade tatt en pinne som liknar en hockey klubba och drar den med full kraft hade nog jag fått åka ambulans.... men Sandberg behövde ca 15 sekunder... Sedan kunde han spela klart matchen... utan några som helst problem. Men det kanske är skillnaden på en otränad familjefar och en tränad hockeyspelare..... :silent:
Jösses
Post Reply