Bloggar / Poddar
-
- Reactions:
Re: Bloggar / Poddar
Perka, och där kom det jag väntat på. Trist, men väntat att inte ens fundera på varför jag skrev som jag skrev efter så många säsongers funderande - lite djupare - från min sida i ämnet. Lite reptilreaktion, men som sagt väntat.
Btw, att pladdra om hot från min sida känns lite väl larvigt. Minst sagt. Tror du på allvar att dina rader uppmuntrar till fortsatt skrivande?
Och nu går vi för seger på onsdag!
Btw, att pladdra om hot från min sida känns lite väl larvigt. Minst sagt. Tror du på allvar att dina rader uppmuntrar till fortsatt skrivande?
Och nu går vi för seger på onsdag!
-
- Reactions:
Kom igen nu,låt inte lite oliktänkande starta en massa bråk..Ta podden för vad den är,3 glada amatörer som snackar om laget vi älskar 

-
- Reactions:
Snart dags för nästa avsnitt från "1957 åSIKter".. närmare bestämt på lördag. Blir spännande!
Lääääääääägg uuuuuuuuuuut!!!
-
- Reactions:
Orka vänta till lördag,gör den nu era slöfockarJoakim Blomquist wrote: ↑23 Nov 2023, 16:35 Snart dags för nästa avsnitt från "1957 åSIKter".. närmare bestämt på lördag. Blir spännande!

-
- Reactions:
Vilken trevlig kväll vi haft med Jeppe! Bjöd grabben på käk och tjöta hockey i nästan 2h.
Otroligt trevlig och jordnära grabb!
-
- Reactions:
Härligt med podd igen 

-
- Reactions:
Ja han är en otroligt sympatisk ung man med båda fötterna på jorden. Man brukar ju höra om svärmorsdröm.. det här var en svärfarsdrömJuha Ojajärvi wrote: ↑23 Nov 2023, 19:27 Vilken trevlig kväll vi haft med Jeppe! Bjöd grabben på käk och tjöta hockey i nästan 2h.
-
- Reactions:
-
- Reactions:
Hade det varit jag som bestämt så...Urban Stahel wrote: ↑23 Nov 2023, 16:42Orka vänta till lördag,gör den nu era slöfockarJoakim Blomquist wrote: ↑23 Nov 2023, 16:35 Snart dags för nästa avsnitt från "1957 åSIKter".. närmare bestämt på lördag. Blir spännande!
Lääääääääägg uuuuuuuuuuut!!!![]()
-
- Reactions:
Du är mer än välkommen att komma med kritik till oss som sänder. Men att sitta på ett forum och kritisera hjälper oss föga. Det är bättre att du kommer med din kritik direkt till oss istället. Det tekniska kan vi tyvärr inte påverka särskilt mycket när det strular, då vi alla är glada amatörer i frågan.Göran Strid wrote: ↑11 Nov 2023, 18:21 Till sist, det finns faktiskt något typiskt över Skövde IK:s mest hängivna supportrar - inklusive ansvariga för webbsändningarna - och det är att man inte tycker om kritik, även om den är negativ/sval men konstruktiv. I nio fall av tio är det sårad stolthet och trist försvarsbeteende. Tråkigt, tycker jag, men det borde jag givetvis ha lärt mig efter så många år. Det här leder också till att man avstår från att yttra sig, något som man gjort flera gånger och det gäller för övrigt inte bara mig.
Är det något du vill få fram så finns jag på messenger. Heter samma där som jag gör här.
-
- Reactions:
Trevligt Daniel att du hör av dig på detta forum! Jag tycker nog precis tvärtom att är det någonstans man skall höra av sig när det gäller att kritisera så är det väl på forum och om något borde det hjälpa er och "inte föga"? Detta borde gälla generellt, men nu blev det senaste gången lite konstigt, när jag upptäcker - att min som jag tycker konstruktiva kritik - att flera direkt går i förvarsställning inklusive dina poddkompisar att inte alls gilla kritik, även om grunden var positiv. Eftersom jag inte vill bli ovänner med alla forumkompisar, så bestämde jag mig då för att avstå från all kritik om än aldrig så lite kritisk eller konstruktiv. Det finns säkert andra väletablerade som åtminstone någon gång i framtiden kommer yttra sig kritiskt i någon fråga, när det finns skäl för det!Daniel Lilja wrote: ↑24 Nov 2023, 13:00Du är mer än välkommen att komma med kritik till oss som sänder. Men att sitta på ett forum och kritisera hjälper oss föga. Det är bättre att du kommer med din kritik direkt till oss istället. Det tekniska kan vi tyvärr inte påverka särskilt mycket när det strular, då vi alla är glada amatörer i frågan.Göran Strid wrote: ↑11 Nov 2023, 18:21 Till sist, det finns faktiskt något typiskt över Skövde IK:s mest hängivna supportrar - inklusive ansvariga för webbsändningarna - och det är att man inte tycker om kritik, även om den är negativ/sval men konstruktiv. I nio fall av tio är det sårad stolthet och trist försvarsbeteende. Tråkigt, tycker jag, men det borde jag givetvis ha lärt mig efter så många år. Det här leder också till att man avstår från att yttra sig, något som man gjort flera gånger och det gäller för övrigt inte bara mig.
Är det något du vill få fram så finns jag på messenger. Heter samma där som jag gör här.
Jag uppskattar ditt erbjudande att få kritisera direkt till dig, men det känns inte riktigt bra.

Jodå, jag kommer med stort intresse lyssna på podden i morgon! Trevlig helg!
-
- Reactions:
GS! Den enda ur podden som inte gillade kritik var ju din kompis JB.Göran Strid wrote: ↑24 Nov 2023, 18:10Trevligt Daniel att du hör av dig på detta forum! Jag tycker nog precis tvärtom att är det någonstans man skall höra av sig när det gäller att kritisera så är det väl på forum och om något borde det hjälpa er och "inte föga"? Detta borde gälla generellt, men nu blev det senaste gången lite konstigt, när jag upptäcker - att min som jag tycker konstruktiva kritik - att flera direkt går i förvarsställning inklusive dina poddkompisar att inte alls gilla kritik, även om grunden var positiv. Eftersom jag inte vill bli ovänner med alla forumkompisar, så bestämde jag mig då för att avstå från all kritik om än aldrig så lite kritisk eller konstruktiv. Det finns säkert andra väletablerade som åtminstone någon gång i framtiden kommer yttra sig kritiskt i någon fråga, när det finns skäl för det!Daniel Lilja wrote: ↑24 Nov 2023, 13:00Du är mer än välkommen att komma med kritik till oss som sänder. Men att sitta på ett forum och kritisera hjälper oss föga. Det är bättre att du kommer med din kritik direkt till oss istället. Det tekniska kan vi tyvärr inte påverka särskilt mycket när det strular, då vi alla är glada amatörer i frågan.Göran Strid wrote: ↑11 Nov 2023, 18:21 Till sist, det finns faktiskt något typiskt över Skövde IK:s mest hängivna supportrar - inklusive ansvariga för webbsändningarna - och det är att man inte tycker om kritik, även om den är negativ/sval men konstruktiv. I nio fall av tio är det sårad stolthet och trist försvarsbeteende. Tråkigt, tycker jag, men det borde jag givetvis ha lärt mig efter så många år. Det här leder också till att man avstår från att yttra sig, något som man gjort flera gånger och det gäller för övrigt inte bara mig.
Jag uppskattar ditt erbjudande att få kritisera direkt till dig, men det känns inte riktigt bra.
Jodå, jag kommer med stort intresse lyssna på podden i morgon! Trevlig helg!
/J
-
- Reactions:
Ok, då hade jag väl kanske fel där. Btw jag vill vara kompis också både med dig och Daniel.Juha Ojajärvi wrote: ↑24 Nov 2023, 18:23 GS! Den enda ur podden som inte gillade kritik var ju din kompis JB.
/J

-
- Reactions:
Naturligtvis!Göran Strid wrote: ↑24 Nov 2023, 19:15Ok, då hade jag väl kanske fel där. Btw jag vill vara kompis också både med dig och Daniel.Juha Ojajärvi wrote: ↑24 Nov 2023, 18:23 GS! Den enda ur podden som inte gillade kritik var ju din kompis JB.
/J![]()
- Per-Erik Odh
- Reactions:
Har lyssnat på SLA sportpodd nu under förmiddagen och som vanligt får man sig några goda garv. Men hur tusan kan de ta sig igenom ett helt avsnitt dagarna efter en derbyseger utan att nämna den med ett enda ord. Riktigt dåligt SLA!
/Perka