Hahahaha! Såklart du får tycka som du vill Göran. Jag å andra sidan tycker att dessa frågor var av stort intresse, för att inte säga mycket stort.. åtminstone är detta frågor som jag grunnat och ville ha svar på.Göran Strid wrote: ↑10 Nov 2023, 18:27 Jaha, lyssnat, ivrig som jag är efter påannonsen från Juha:
- Tja, inte var detta det bästa avsnittet. Tunt.
- Bra ansats i och för sig med intervjun med sportchefen, men visst hade det gått att få ut mera av den intervjun med ordentliga förberedelser, inte minst nu när man lägger ner 2/3 av poddtiden på intervjun?
- Lite kommentarer om senaste tidens matcher, men tunt. Varför lyser analyserna om spelet, som ju är grunden för resultatet med sin frånvaro? Till exempel begriper jag inte hur man kan låta bli att prata om förändringarna i anfallsspelet, som kanske är de största sedan serien började.
- All respekt för att prata om några spelare, men det är trots inte det som är intressanta just nu. Jag med flera har ju skrivit om förändringarna ganska ingående på senaste tiden på forum. Är det inget att fundera kring? Tydligen inte.
- Bra att räta ut frågetecknen med publiksiffrorna en gång för alla så att vi slipper skitpratet!
Är jag nu gnällspik? Jag tycker inte det, utan man måste få tycka vad som känns efter att ha lyssnat. Kanske jag är lite bortskämd av tidigare avsnitt och med dessa i hörselsnäckan, så hade det kanske varit annat omdöme om de avsnitten varit mer ordinära...
Trevlig helg!![]()
Det här med spelsystem och mer ingående kring spelet och spelare har vi tänkt vänta med tills vi intervjuar tränarparet efter grundserien. Så det ligger i pipeline redan.
Visst vill man ha reda på så mycket som möjligt, så snabbt som möjligt, men då skulle vi ju bara behöva göra ett poddavsnitt om det vore görbart...
Sen kunde man ju slängt med frågor om man följt oss på twitter eller om det heter X nu för tiden. Det kom EN fråga, vilken vi också ställde. Är dock högst osäkert om vi ställt dina funderingar och frågor till Anders. Dessa ska alltså ställas till mer rätt besvarare..