2017-01-06 16:00, Kallinge/Ronneby IF - Skövde IK, Soft Cent
-
- Reactions:
Re: 2017-01-06 16:00, Kallinge/Ronneby IF - Skövde IK, Soft
Gissa vad A-laget tränar på idag?
skulle vara kul och veta.Urban Stahel wrote:Gissa vad A-laget tränar på idag?
-
- Reactions:
Det var mycket skott träning IngvarIngvar Persson wrote:skulle vara kul och veta.Urban Stahel wrote:Gissa vad A-laget tränar på idag?

Tack Urban. Det är säkerligen nödvändigt.
- Per-Erik Odh
- Reactions:
Eftersom jag i fem års tid nu sett åtminstone delar av träningen två gånger i veckan kan jag ju meddela att det hör inte till ovanligheterna att man efter att vara klar med de gemensamma övningarna kör individuella övningar. Skottträning är väl det vanligaste då.
Det har alltid tränats mycket på att göra mål på olika sätt.
Vi gnäller i princip alla år på att det görs för lite mål men tittar man på statistik bakåt så är vi inte sämre än de flesta andra lag.
Jag är helt övertygad om att tränare har bra koll på vilka moment som behöver tränas
Vi gnäller i princip alla år på att det görs för lite mål men tittar man på statistik bakåt så är vi inte sämre än de flesta andra lag.
Jag är helt övertygad om att tränare har bra koll på vilka moment som behöver tränas

/Perka
-
- Reactions:
Dom dryga 30 minuterna jag såg var enbart focus på målskytte,tror nog att det tränades mer än vanligt på just detta igår!Per-Erik Odh wrote:Eftersom jag i fem års tid nu sett åtminstone delar av träningen två gånger i veckan kan jag ju meddela att det hör inte till ovanligheterna att man efter att vara klar med de gemensamma övningarna kör individuella övningar. Skottträning är väl det vanligaste då.