Göran Strid wrote: ↑07 Sep 2023, 18:01
Mysigt och trevligt snack. Får vibbar från Jockes och mitt snack en gång i tiden. Det är något jag minns med välbehag - så kul vi hade! Det som jag tycker podden missar - en gång till - är det nya försvarsspelet som nu tränas in. Hade varit kul att få poddens synpunkter på det, för det är ju viktigare än mycket annat och jag har skrivit om det på forum. Har för övrigt upplevt att matchreferaten inte kommenterat det heller. Är det svårt att upptäcka? Kanske det, men jag som en gammal relikt har ju sett det och för övrigt fått bekräftat från Staffan.
Btw, märker att kommentatorerna på webbsändningarna inte läser forum inför matcherna för där finns det mumsmums som man uppenbart inte sett inför och under matcherna och kan ha hjälp av. Bara ett tips.
Det var tider det Göran. Mycket trevliga samtal och ännu trevligare sammankomster.
Vi kommer till spelsystem, så småningom. Vi måste ju spara på några godbitar.. dessutom vill vi hålla oss till strax under timmen per avsnitt.
Det kommer komma lite extra "mellan avsnitt" troligen också, där det kommer lite intervjuer och liknande.
Bästa avsnittet hittills? Jag tycker det. Trevligt snack om ingenting ibland och mycket snack - och åsikter! - om intressanta frågor. Dessutom lite kul kommentarer och munhuggning - det gillas. För övrigt två riktigt bra områden som diskuterades. Tänker särskilt på att snacket denna gång handlade om Skövdes spel och spelarprestationer - bäst hittills. Sedan Jockes initiativ att konfrontera kommunen om galenskapen med hallkostnaderna. Jocke är rätt person att ställa frågor som ingen - inte ens politiker - kan glida undan, tror jag. Väntar med spänning på resultatet av den intervjun.
Håller med Göran (igen). Riktigt bra avsnitt. Tycker ni har hittat formen för podden nu. Avslappnat, intressant och roligt . Bara att tacka för fin underhållning. Ser fram emot nästa avsnitt med spänning
Skönt att ni verkar gilla det. Ja vi känner väl så också, att vi kommit in i det. Kommer bara bli bättre. Alla researcher görs tillsammans och vi kommer på frågorna tillsammans, så det är samtliga som håller i det här som ska äras.
Måste bara säga att jag är jävligt glad att jag tillfrågades om detta från början av mina gamla adepter..
Det kommer bara bli bättre. Och vi kommer fortsätta kritisera det som kritiseras bör.
Väldigt nyfiken på om bloggänget med JB, Robban och Jyrki hinner med ett avsnitt innan premiären borta mot Mjölby ? Vore kul med ett uppsnack inför premiären där ni tar tempen på truppen och ställer frågor om läget i laget, våra kanadensare, våra målvakter, vem är uttalad etta om ni tycker det finns någon, hur önskar ni formera femmorna efter eget tycke nu när ni sett träningsmatcherna ? Det och mycket mer vore kul om ni tog upp . Och jättekul att ni kört igång med denna blogg, ni gör det jättebra
Anders Edman wrote: ↑23 Sep 2023, 21:18
Väldigt nyfiken på om bloggänget med JB, Robban och Jyrki hinner med ett avsnitt innan premiären borta mot Mjölby ? Vore kul med ett uppsnack inför premiären där ni tar tempen på truppen och ställer frågor om läget i laget, våra kanadensare, våra målvakter, vem är uttalad etta om ni tycker det finns någon, hur önskar ni formera femmorna efter eget tycke nu när ni sett träningsmatcherna ? Det och mycket mer vore kul om ni tog upp . Och jättekul att ni kört igång med denna blogg, ni gör det jättebra
Instämmer! Precis så med tillägget att tycka till om spelet offensivt och defensivt. Tänk vilket betyg att vara efterfrågad vad ni skall tycka!
Kul avsnitt av SIK podden. Tycker det var riktigt intressant det där vi fick höra att Trygg var med på isen och delade med sig av sin gedigna erfarenhet
Nu har vi två poddar om SIK och det kan vara lätt att tänka i termer av konkurrens. Jag tycker tvärtom. Även om fokus är SIK för bägge så är det väldigt skillnad på vinklingen så det är snarare så att de kompletterar varandra. Bra där