2016-11-05 16:00, Grästorps IK - Skövde IK, Åse & Vista Aren
-
- Reactions:
Re: 2016-11-05 16:00, Grästorps IK - Skövde IK, Åse & Vista
Grästorp gör 3 - 2 

-
- Reactions:
Arboga har vänt mot Surahammar till ledning 2 - 3.
-
- Reactions:
-
- Reactions:
-
- Reactions:
Skövde tappar allt 2:a periden när man drar på sig utvisningar. Man fick även 2 mål bortdömda.Gunwaldh Johansson wrote:5 - 2
- Per-Erik Odh
- Reactions:
Man fick tre mål bortdömda till och med. Det första kanske man inte skall kalla bortdömt egentligen för där gled pucken över målinjen precis efter paussignalen.Gunwaldh Johansson wrote:Skövde tappar allt 2:a periden när man drar på sig utvisningar. Man fick även 2 mål bortdömda.Gunwaldh Johansson wrote:5 - 2
Huruvida de två andra var korrekt bortdömda kan ingen i Skövdeklacken uttala sig om eftersom de skedde sextio meter bort. Men domaren stod ju intill så det var säkert riktigt.
Hur kan det bli såhär efter den första perioden? Ledningen efter första är ju helt rättvis för SIK styrde och ställde ju. Sedan släpper SIK in Grästorp i matchen och resten vet vi ju.
Jag antar att PT gärna skulle vilja ha omtag på några av de där pytsarna. Däremot var Grästorps målvakt riktigt duktig. I andra perioden stod han för en nästan omöjlig räddning.
Nu blir det hem och se på "Så mycket bättre" Huvudpersonen idag är tydligen en död artist. Den döda artisten har dessutom stått för säsongens höjdpunkt så här långt. När man är riktigt nere så känns det rätt så symptomatiskt

/Perka
-
- Reactions:
Oacceptabelt!Per-Erik Odh wrote:Man fick tre mål bortdömda till och med. Det första kanske man inte skall kalla bortdömt egentligen för där gled pucken över målinjen precis efter paussignalen.Gunwaldh Johansson wrote:Skövde tappar allt 2:a periden när man drar på sig utvisningar. Man fick även 2 mål bortdömda.Gunwaldh Johansson wrote:5 - 2
Huruvida de två andra var korrekt bortdömda kan ingen i Skövdeklacken uttala sig om eftersom de skedde sextio meter bort. Men domaren stod ju intill så det var säkert riktigt.
Hur kan det bli såhär efter den första perioden? Ledningen efter första är ju helt rättvis för SIK styrde och ställde ju. Sedan släpper SIK in Grästorp i matchen och resten vet vi ju.
Jag antar att PT gärna skulle vilja ha omtag på några av de där pytsarna. Däremot var Grästorps målvakt riktigt duktig. I andra perioden stod han för en nästan omöjlig räddning.
Nu blir det hem och se på "Så mycket bättre" Huvudpersonen idag är tydligen en död artist. Den döda artisten har dessutom stått för säsongens höjdpunkt så här långt. När man är riktigt nere så känns det rätt så symptomatiskt![]()
![]()
Räcker som kommentar tycker jag..

-
- Reactions:
Deras målvakt var riktigt bra även här i Mariestad, dock var resten av laget inte så bra!
Silly season is just another season!
-
- Reactions:
Men denna gång så var det inte den ryska målvakten som stog.Niklas Hjalmarsson wrote:Deras målvakt var riktigt bra även här i Mariestad, dock var resten av laget inte så bra!
-
- Reactions:
wallgrens var inne, både enligt folk som stod exakt i linje och kommentatorerna lätPer-Erik Odh wrote:Man fick tre mål bortdömda till och med. Det första kanske man inte skall kalla bortdömt egentligen för där gled pucken över målinjen precis efter paussignalen.Gunwaldh Johansson wrote:Skövde tappar allt 2:a periden när man drar på sig utvisningar. Man fick även 2 mål bortdömda.Gunwaldh Johansson wrote:5 - 2
Nu blir det hem och se på "Så mycket bättre" Huvudpersonen idag är tydligen en död artist. Den döda artisten har dessutom stått för säsongens höjdpunkt så här långt. När man är riktigt nere så känns det rätt så symptomatiskt![]()
![]()
Det också på som att dem var inne
-
- Reactions:
Siken räcker absolut inte till en topp fem placering iår!
Tråkigt att erkänna men fakta!
Lite märkligt ändå att som så stor stad som Skövde inte kan ställa upp med bättre spelarmaterial gentemot dom vi möter, det är förvårnadsvärt!
Vi möter alltså Grästorp som har en golfbana, en pizzeria och en nerlag bensinstation och får stryk!!
Ser verkligen inte fram emot det "riktiga" derbyt på måndag. För vad jag har hört så har dom i Boisland även en traktorverkstad, så mao vi losar typ med 10-0!
Lite märkligt ändå att som så stor stad som Skövde inte kan ställa upp med bättre spelarmaterial gentemot dom vi möter, det är förvårnadsvärt!
Vi möter alltså Grästorp som har en golfbana, en pizzeria och en nerlag bensinstation och får stryk!!
Ser verkligen inte fram emot det "riktiga" derbyt på måndag. För vad jag har hört så har dom i Boisland även en traktorverkstad, så mao vi losar typ med 10-0!
-
- Reactions:
Nä det ser jag nu!Gunwaldh Johansson wrote:Men denna gång så var det inte den ryska målvakten som stog.Niklas Hjalmarsson wrote:Deras målvakt var riktigt bra även här i Mariestad, dock var resten av laget inte så bra!

- Per-Erik Odh
- Reactions:
Hur många fem mot tre lägen har vi bränt i vinter?
Har vi över huvud taget gjort något mål i fem mot tre?
/Perka
-
- Reactions:
Allt för många!Per-Erik Odh wrote:Hur många fem mot tre lägen har vi bränt i vinter?

-
- Reactions:
Traktorverkstad känner jag inte till någon i Mariestad, däremot finns det väl två i Skövde om jag inte missminner mig!Tobias Thurén wrote:Siken räcker absolut inte till en topp fem placering iår!