VM 2016

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6085
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: VM 2016

Post by Gunwaldh Johansson »

Grattis Finland till platsen i VM - Finalen. Det är dom värda. Tror att Finland blir världsmästare.
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5344
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: VM 2016

Post by Per-Erik Odh »

Gunwaldh Johansson wrote:Grattis Finland till platsen i VM - Finalen. Det är dom värda. Tror att Finland blir världsmästare.
Har inte sett matchen men att spöa den Ryska björnen i hans egna idé är imponerande. Stort grattis Finland :)
/Perka
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3799
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: VM 2016

Post by Göran Strid »

Vilka finska lejon! Här har Tre Kronor mycket att lära. Vilket uppoffrande spel! En för alla och alla för en. Och vilka talanger som blommar ut nu med full kraft! Jag är full av beundran. Lycka till i finalen och banne mig om det inte räcker till guld!
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6085
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: VM 2016

Post by Gunwaldh Johansson »

Snygga mäl som USA gör mot Kanda. 1:a perioden till Kanada och 2:a till USA. Hoppas att USA vinner denna semifinal.
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5344
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: VM 2016

Post by Per-Erik Odh »

Grattis Kanada till guldet!

Jag skall inte säga att Finnarna var schanslösa för det är ingen som är schanslös när det bara skiljer ett mål. Men det hade, som matchen såg ut, varit fruktansvärt orättvist om Finnarna lyckats kvittera.

Grattis Finland till silvret!
/Perka
Jani Eriksson
Reactions:
Posts: 547
Joined: 03 Feb 2014, 12:58
Location: Skövde

Re: VM 2016

Post by Jani Eriksson »

Per-Erik Odh wrote:Grattis Kanada till guldet!

Jag skall inte säga att Finnarna var schanslösa för det är ingen som är schanslös när det bara skiljer ett mål. Men det hade, som matchen såg ut, varit fruktansvärt orättvist om Finnarna lyckats kvittera.

Grattis Finland till silvret!
håller med.. Kanada gjorde det bra :D
Post Reply