Skövde IKs nästa tränare?
-
- Reactions:
Re: Skövde IKs nästa tränare?
Minst sagt!
- Per-Erik Odh
- Reactions:
Då får vi skynda oss att gissa innan facit kommer
Kl 17 är en udda tid eller!? Man kan ju gissa att den nya tränaren har ett jobb som slutar kl 16 på dagarna

Kl 17 är en udda tid eller!? Man kan ju gissa att den nya tränaren har ett jobb som slutar kl 16 på dagarna

/Perka
-
- Reactions:
Anders Edman wrote:Jag hoppas innerligt på att det blir en tränare utifrån med nya fräscha idéer och som kan ta Skövde IK vidare till nästa steg i sin utveckling. Vissa av de namn som nämnts ger mig total skrämselhicka. Staffan Lundh skulle kunna vara ett bra namn. Men varför inte sikta ännu lite högre....
Håller med dig helt. Flera av dessa namn ger mig rent ut sagt ont i magen och flera av dom har dessutom visat innan att dom inte klarar av att ta SIK vidare... Om det sedan beror på sportchefen eller tränaren ska jag låta vara osagt. Men det kanske inte alltid räcker att byta tränare...
- Per-Erik Odh
- Reactions:
-
- Reactions:
Det är inte bara en ny tränare för A-laget som ska presenteras det är lite mer saker.
http://www.skovdenyheter.se/article/liv ... y-tranare/
http://www.skovdenyheter.se/article/liv ... y-tranare/
-
- Reactions:
Jag vill kunna rösta på rebellernas tränare. Synd att inte det går 

Viva la Ilmaveivi a la Granlund !
-
- Reactions:
Tomas Kempe är väl den bästa lösningen. En person med klubbhjärta och som varit på en högre nivå ett antal säsonger.
-
- Reactions:
Jag ska sitta med och kolla,ska bli otroligt intressant och en ny upplevelse!
-
- Reactions:
På Mjörnbergs twitter så ryktas det om Thomas Kempe. Vi får se om det stämmer.
-
- Reactions:
-
- Reactions:
Känner mig lite delad om Thomas som ny tränare. Vi får hoppas att det blir bra.
Samma här Gunwaldh.Gunwaldh Johansson wrote:Känner mig lite delad om Thomas som ny tränare. Vi får hoppas att det blir bra.
Har ingen aning om hans uppdrag efter att han slutade med Karlskrona tror jag det var.
-
- Reactions:
Tror att Thomas senaste tränaruppdrag var för ca 3 år sen.Ingvar Persson wrote:Samma här Gunwaldh.Gunwaldh Johansson wrote:Känner mig lite delad om Thomas som ny tränare. Vi får hoppas att det blir bra.
Har ingen aning om hans uppdrag efter att han slutade med Karlskrona tror jag det var.
Oj då. Då är han kanske lite ringrostigGunwaldh Johansson wrote:Tror att Thomas senaste tränaruppdrag var för ca 3 år sen.Ingvar Persson wrote:Samma här Gunwaldh.Gunwaldh Johansson wrote:Känner mig lite delad om Thomas som ny tränare. Vi får hoppas att det blir bra.