(HE V) 2016-01-27 19:00 Skövde IK - Enköpings SK HK, Billing

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde HC:s matcher.
Marcus Lundgren
Reactions:

Re: (HE V) 2016-01-27 19:00 Skövde IK - Enköpings SK HK, Bil

Post by Marcus Lundgren »

Per-Erik Odh wrote:
Jani Janpah Pahankala wrote:Sen förstår jag inte hur deras målvakt kunde få matchens lirare när Oskar Pettersson gör alla fyra målen ?
Håller med!

Den grabben hade självförtroende. Jag tänker på deras 4-1 som rätt tydligt visar det mentala värdet. Han skickar pucken över nästan hela banan och mitt i Skövdes mål. Så gör man bara inte och lyckas i ett läge där man bara skall döda tid om man inte tror något otroligt på vad man gör.
Självklart var deras 18 den som skulle fått priset med sina fyra mål :D
Vet inte om det var han som skrek, men någon skrek ju JA ungefär när den gick över mittlinjen också ;)
Jani Eriksson
Reactions:

Re: (HE V) 2016-01-27 19:00 Skövde IK - Enköpings SK HK, Bil

Post by Jani Eriksson »

Marcus Lundgren wrote:
Per-Erik Odh wrote:
Jani Janpah Pahankala wrote:Sen förstår jag inte hur deras målvakt kunde få matchens lirare när Oskar Pettersson gör alla fyra målen ?
Håller med!

Den grabben hade självförtroende. Jag tänker på deras 4-1 som rätt tydligt visar det mentala värdet. Han skickar pucken över nästan hela banan och mitt i Skövdes mål. Så gör man bara inte och lyckas i ett läge där man bara skall döda tid om man inte tror något otroligt på vad man gör.
Självklart var deras 18 den som skulle fått priset med sina fyra mål :D
Vet inte om det var han som skrek, men någon skrek ju JA ungefär när den gick över mittlinjen också ;)
stämmer
Post Reply