2015-01-17 16:00 Skövde IK - Vimmerby HC, Billingehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.
Björn Fröberg
Reactions:
Posts: 144
Joined: 29 Jan 2014, 23:48

Re: 2015-01-17 16:00 Skövde IK - Vimmerby HC, Billingehov

Post by Björn Fröberg »

Hade jättestrul igår när jag klippte ihop HL så fick göra om allt idag istället men nu ligger det uppe. Härligt med mycket mål :D http://youtu.be/kRaRsjdIBfI
Mail: sikwebbtv@gmail.com
Twitter: @Bjorn_Froberg @SIKWebbTv
#SIKWebbTv
Krister Holm
Reactions:
Posts: 318
Joined: 30 Jan 2014, 22:10

Re: 2015-01-17 16:00 Skövde IK - Vimmerby HC, Billingehov

Post by Krister Holm »

Björn eller någon annan som vet: Hur många köper er sändning en "vanlig" match?
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5344
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: 2015-01-17 16:00 Skövde IK - Vimmerby HC, Billingehov

Post by Per-Erik Odh »

Per-Erik Odh wrote:Inte denna matchen men väl denna omgång. Hur tror ni att dagens match mellan Tranås och Tingsryd slutar och vad är bäst för Skövdes del?

Själv tror jag Tranås vinner men hejar på Tingsryd. Tror det är lättare att få Tranås, Västervik och Vimmerby bakom Skövde i tabellen än att få Tingsryd och två av de tidigare nämnda bakom Skövde...
Diskussionens vågor går höga 8-)
Segern kunde väl knappast vara längre bort än vart jag trodde men resultatet var enligt mig bra för SIK.
Pantern leker hem seriesegern och kan snart börja förbereda sig för Allsvenskt kval. Men vart skall Skövde hamna? Som tabellen ser ut så är ju varenda plats förutom den översta möjliga alternativ....
/Perka
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1757
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: 2015-01-17 16:00 Skövde IK - Vimmerby HC, Billingehov

Post by Urban Stahel »

Per-Erik Odh wrote:
Per-Erik Odh wrote:Inte denna matchen men väl denna omgång. Hur tror ni att dagens match mellan Tranås och Tingsryd slutar och vad är bäst för Skövdes del?

Själv tror jag Tranås vinner men hejar på Tingsryd. Tror det är lättare att få Tranås, Västervik och Vimmerby bakom Skövde i tabellen än att få Tingsryd och två av de tidigare nämnda bakom Skövde...
Diskussionens vågor går höga 8-)
Segern kunde väl knappast vara längre bort än vart jag trodde men resultatet var enligt mig bra för SIK.
Pantern leker hem seriesegern och kan snart börja förbereda sig för Allsvenskt kval. Men vart skall Skövde hamna? Som tabellen ser ut så är ju varenda plats förutom den översta möjliga alternativ....
Kanske kan just Panterns poäng vara till våran fördel,underskattning vet vi alla hur illa det kan smaka!
Anders Edman
Reactions:
Posts: 1034
Joined: 12 Jun 2014, 07:59

Re: 2015-01-17 16:00 Skövde IK - Vimmerby HC, Billingehov

Post by Anders Edman »

Först och främst grattis till segern Siken :lol: en skön urladdning med rätt målskyttar enligt mig :D . Enda smolket i glädjebägaren va ju lillebrors vinst i gärdsgårdsserien mot fotskäl eller Vårgårda eller vad nu lagen i den bortglömda serien heter :lol: . Nu laddar vi bortamöte i "kissarnas" bortahall. Ett möte som jag är fullständigt övertygad om kommer att sluta med ytterligare en vinst för Sakrabirgs Stolthet Skövde IK :D . Jag är så säker att jag kommer att satsa ett tresiffrigt belopp på vinst för SIK med 3-1 alternativt 4-1 i Sikens favör :D häng på det tipset och dryga ut januarilönen med några sköna tusenlappar :D .
Anders Edman
Reactions:
Posts: 1034
Joined: 12 Jun 2014, 07:59

Re: 2015-01-17 16:00 Skövde IK - Vimmerby HC, Billingehov

Post by Anders Edman »

Ber om ursäkt för stavfelen men hoppas budskapet om en säker vinst borta mot Pantern gick fram :D
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5344
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: 2015-01-17 16:00 Skövde IK - Vimmerby HC, Billingehov

Post by Per-Erik Odh »

Anders Edman wrote:Ber om ursäkt för stavfelen men hoppas budskapet om en säker vinst borta mot Pantern gick fram :D
Sakrabirgs var lite svår men å andra sidan kan det ju bara vara en sak ;)
/Perka
Anders Edman
Reactions:
Posts: 1034
Joined: 12 Jun 2014, 07:59

Re: 2015-01-17 16:00 Skövde IK - Vimmerby HC, Billingehov

Post by Anders Edman »

Haha bra uppmärksamt Perka, men skriva i mobil och samtidigt promenera kan va lite skakigt men återigen. Alla ni som vill dryga ut januarilönen lie satsa på 3-1 alternativt 4-1 tills Siken borta mot Pantern :D . Nu kör vi mot kvalserien :D
Anders Edman
Reactions:
Posts: 1034
Joined: 12 Jun 2014, 07:59

Re: 2015-01-17 16:00 Skövde IK - Vimmerby HC, Billingehov

Post by Anders Edman »

Någon som vet hur statusen på Alengård är ?
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1757
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: 2015-01-17 16:00 Skövde IK - Vimmerby HC, Billingehov

Post by Urban Stahel »

Anders Edman wrote:Någon som vet hur statusen på Alengård är ?
Han är med på träningen nu,ser ut som vanligt!
Post Reply