Pantern vann rättvist dagens match. Skövde hade tyvärr problem Panterns snabba spel. SIK måste spela mycket bättre om man ska ha någon chans mot Kristianstad på måndag. Pierre var en bland dom bättre i laget.
Pantern var bättre i spelet med hög intensitet. Men visst känns det surt för mot slutet av varje period skapade Skövde en hel del riktigt bra chanser.
Tycker att det är två lag som försvarar sig bra.
Visst kunde domaren plockat någon mer spelare men på det stora hela bra av dem att inte peta så mycket.
Nya tag på måndag!
Äntligen fick man se bra lag på planen,Pantern visade en tyngd som jag inte har sett något annat lag ha denna säsongen.Pantern vann rättvist,men 1 poäng hade Skövde allt kunnat få med sig!
En okej match av SIK tycker jag. Och även om nu SIK förlorar imorgon så är det ingen panik än då det är ju ettan och tvåan från södra serien man möter. P Svensson var mycket bra igår, erkgärds ovanlig blek likaså pp spelet. Annars som sagt överlag ok inte mer.
Kollat highlights nu.
Tycker att Sjögren får åka igenom lite väl lätt framför Skövdebåset när Pantern gör 1-0.
Härlig pärla som Christoffer Larsson får på vid 1-1. Måste vara hur härligt som helst att få presentera sig för sina nya lagkamrater och sin nya hemmapublik på det sättet
Det är en person på ett annat forum som ofta gör sig rolig över att jag vid något tillfälle kommenterat tekningsvinster. Han är förlåten för sin brist på vissa egenskaper. Men vad tydligt det är på highlightsen vad tekningsvinster är viktiga. Både 1-1 och 1-2 är ju resultatet av tekningsvinster.