Div 1 västra
-
- Reactions:
Re: Div 1 västra
0-4 till slut, när Tobias Sandberg vinner mot Dalen. Dalen väl så bra som Mariestad i en bra match.
-
- Reactions:
Bara att instämma, däremot avslutade Dalen riktigt svagt (8-10 min) tycker jag…loppade runt pucken på egna backarna bara i sista perren när de egentligen var tvungna att gå framåt!?Göran Strid wrote: ↑06 Oct 2023, 20:18 0-4 till slut, när Tobias Sandberg vinner mot Dalen. Dalen väl så bra som Mariestad i en bra match.
Sen håller jag inte med Boa om att isen var så jäkla bra utan att den kändes tungåkt från läktarplats!
Silly season is just another season!
-
- Reactions:
bois obesegrade hittills och dubbelt i topp på poängligan
-
- Reactions:
Någon M. Andersson på bois lilla forum pratar om dålig is i fiskekyrkan ? Mig veterligen är den enda is som finns i Feskekörka Göteborg den som kyler havets läckerheter d v s hummer, räkor och annat gott. Rätta mig om jag har fel 
-
- Reactions:
Först ett grattis till segern hade nog varit bättre att kolla på Dalen -bois än mitt DIF så jäkla dåliga!!Niklas Hjalmarsson wrote: ↑06 Oct 2023, 20:37Bara att instämma, däremot avslutade Dalen riktigt svagt (8-10 min) tycker jag…loppade runt pucken på egna backarna bara i sista perren när de egentligen var tvungna att gå framåt!?Göran Strid wrote: ↑06 Oct 2023, 20:18 0-4 till slut, när Tobias Sandberg vinner mot Dalen. Dalen väl så bra som Mariestad i en bra match.
Sen håller jag inte med Boa om att isen var så jäkla bra utan att den kändes tungåkt från läktarplats!
Angående Boa så larvar han sig bara men det är tydligen okej

-
- Reactions:
Och bois möter de obesegrade Lindlöven, det kan säkerligen bli kämpigt.
- Kristian Eriksson
- Reactions:
Du kan inte anklaga dom för att vara kärnfysikerAnders Edman wrote: ↑06 Oct 2023, 21:08 Någon M. Andersson på bois lilla forum pratar om dålig is i fiskekyrkan ? Mig veterligen är den enda is som finns i Feskekörka Göteborg den som kyler havets läckerheter d v s hummer, räkor och annat gott. Rätta mig om jag har fel![]()
-
- Reactions:
Kasta inte pil i gummibåt….Kristian Eriksson wrote: ↑06 Oct 2023, 23:12Du kan inte anklaga dom för att vara kärnfysikerAnders Edman wrote: ↑06 Oct 2023, 21:08 Någon M. Andersson på bois lilla forum pratar om dålig is i fiskekyrkan ? Mig veterligen är den enda is som finns i Feskekörka Göteborg den som kyler havets läckerheter d v s hummer, räkor och annat gott. Rätta mig om jag har fel![]()
https://youtu.be/aJKjCq4vXF8?si=L0cemj06_OZeRD2E
- Kristian Eriksson
- Reactions:
Kastar aldrig pil i gummibåg, men jag startar gärna en ramsa som för alltid kommer att vara som en stor fet nagel i ditt öga. Du får gärna sprida klippet så fler lär sig ramsan, den lät bra i Billingehov senast det begav sig.Niklas Hjalmarsson wrote: ↑07 Oct 2023, 00:04Kasta inte pil i gummibåt….Kristian Eriksson wrote: ↑06 Oct 2023, 23:12Du kan inte anklaga dom för att vara kärnfysikerAnders Edman wrote: ↑06 Oct 2023, 21:08 Någon M. Andersson på bois lilla forum pratar om dålig is i fiskekyrkan ? Mig veterligen är den enda is som finns i Feskekörka Göteborg den som kyler havets läckerheter d v s hummer, räkor och annat gott. Rätta mig om jag har fel![]()
Under 2007, 2008, 2009 någon gång hade ni en i supporter, kan tro att det var BOA, (men jag ska inte säga säkert) som vi internt kallade för "repiga skivan" då han hela tiden upprepade sig på samma sätt i sociala medier, jag tror bestämt att vi får lämna över namnet "Repiga skivan" till dig, Nicke.
-
- Reactions:
Du menar alltså att ni fortfarande lallar på denna patetiska ”melodi”?Kristian Eriksson wrote: ↑07 Oct 2023, 10:48Kastar aldrig pil i gummibåg, men jag startar gärna en ramsa som för alltid kommer att vara som en stor fet nagel i ditt öga. Du får gärna sprida klippet så fler lär sig ramsan, den lät bra i Billingehov senast det begav sig.Niklas Hjalmarsson wrote: ↑07 Oct 2023, 00:04Kasta inte pil i gummibåt….Kristian Eriksson wrote: ↑06 Oct 2023, 23:12Du kan inte anklaga dom för att vara kärnfysikerAnders Edman wrote: ↑06 Oct 2023, 21:08 Någon M. Andersson på bois lilla forum pratar om dålig is i fiskekyrkan ? Mig veterligen är den enda is som finns i Feskekörka Göteborg den som kyler havets läckerheter d v s hummer, räkor och annat gott. Rätta mig om jag har fel![]()
Under 2007, 2008, 2009 någon gång hade ni en i supporter, kan tro att det var BOA, (men jag ska inte säga säkert) som vi internt kallade för "repiga skivan" då han hela tiden upprepade sig på samma sätt i sociala medier, jag tror bestämt att vi får lämna över namnet "Repiga skivan" till dig, Nicke.
Och kallar mig för repig skiva, undrar just vem som har en nagel i ögat?
-
- Reactions:
Nu blir det fight i morgon om toppen i serien och toppen i poängligan. Det pågår också tydligen en kamp mellan Boisare och SIkare på gästböckerna. Hur fighterna slutar får vi åtminstone veta i morgon när det gäller serien och poängligan. Hur det går på gästböckerna kan nog bli långvarigt.
- Kristian Eriksson
- Reactions:
Fortfarande... Ja, den dammas av... Ibland, men om sanningen skall fram så är det oftast en pojk med en nagel i ögat som brukar länka den, vi kan kalla honom för "Repiga skivan".Niklas Hjalmarsson wrote: ↑07 Oct 2023, 19:41Du menar alltså att ni fortfarande lallar på denna patetiska ”melodi”?Kristian Eriksson wrote: ↑07 Oct 2023, 10:48Kastar aldrig pil i gummibåg, men jag startar gärna en ramsa som för alltid kommer att vara som en stor fet nagel i ditt öga. Du får gärna sprida klippet så fler lär sig ramsan, den lät bra i Billingehov senast det begav sig.Niklas Hjalmarsson wrote: ↑07 Oct 2023, 00:04Kasta inte pil i gummibåt….Kristian Eriksson wrote: ↑06 Oct 2023, 23:12Du kan inte anklaga dom för att vara kärnfysikerAnders Edman wrote: ↑06 Oct 2023, 21:08 Någon M. Andersson på bois lilla forum pratar om dålig is i fiskekyrkan ? Mig veterligen är den enda is som finns i Feskekörka Göteborg den som kyler havets läckerheter d v s hummer, räkor och annat gott. Rätta mig om jag har fel![]()
Det finns inom sportens och supportrarnas värld sånger som är långt mycket äldre än 15 år. Du kanske ska släppa texttv, då den sidan har lite svårt att återge ljud från matcherna. Prova besöka en match live, alternativt köpa in dig på en playtjänst.
-
- Reactions:
Du fortsätter snacka skit, det du inte har en jävla aning om kan du släppa nu.Kristian Eriksson wrote: ↑08 Oct 2023, 10:03Fortfarande... Ja, den dammas av... Ibland, men om sanningen skall fram så är det oftast en pojk med en nagel i ögat som brukar länka den, vi kan kalla honom för "Repiga skivan".Niklas Hjalmarsson wrote: ↑07 Oct 2023, 19:41Du menar alltså att ni fortfarande lallar på denna patetiska ”melodi”?Kristian Eriksson wrote: ↑07 Oct 2023, 10:48Kastar aldrig pil i gummibåg, men jag startar gärna en ramsa som för alltid kommer att vara som en stor fet nagel i ditt öga. Du får gärna sprida klippet så fler lär sig ramsan, den lät bra i Billingehov senast det begav sig.Niklas Hjalmarsson wrote: ↑07 Oct 2023, 00:04Kasta inte pil i gummibåt….Kristian Eriksson wrote: ↑06 Oct 2023, 23:12Du kan inte anklaga dom för att vara kärnfysikerAnders Edman wrote: ↑06 Oct 2023, 21:08 Någon M. Andersson på bois lilla forum pratar om dålig is i fiskekyrkan ? Mig veterligen är den enda is som finns i Feskekörka Göteborg den som kyler havets läckerheter d v s hummer, räkor och annat gott. Rätta mig om jag har fel![]()
Det finns inom sportens och supportrarnas värld sånger som är långt mycket äldre än 15 år. Du kanske ska släppa texttv, då den sidan har lite svårt att återge ljud från matcherna. Prova besöka en match live, alternativt köpa in dig på en playtjänst.
Har både abonnemang och sett samtliga Mariestads matcher på plats hittills, så som vanligt sitter du och hittar på din skit!
- Lars Hildegard
- Reactions:
Fint Niklas att du väljer att mitt under en hemmamatch gå in på bästa konkurrentens gästbok och skriva. Det tyder på ett riktigt bra engagemangNiklas Hjalmarsson wrote: ↑08 Oct 2023, 16:27 Du fortsätter snacka skit, det du inte har en jävla aning om kan du släppa nu.
Har både abonnemang och sett samtliga Mariestads matcher på plats hittills, så som vanligt sitter du och hittar på din skit!

-
- Reactions:
Vad gör du själv i periodpausen, var glad att ni har nån besökare på ert forum som är intresserad av vad som händer i mer än sin egen klubb!Lars Hildegard wrote: ↑08 Oct 2023, 16:32Fint Niklas att du väljer att mitt under en hemmamatch gå in på bästa konkurrentens gästbok och skriva. Det tyder på ett riktigt bra engagemangNiklas Hjalmarsson wrote: ↑08 Oct 2023, 16:27 Du fortsätter snacka skit, det du inte har en jävla aning om kan du släppa nu.
Har både abonnemang och sett samtliga Mariestads matcher på plats hittills, så som vanligt sitter du och hittar på din skit!![]()