2014-10-05 16:00 Skövde IK - Västerviks IK, Billingehov

Klart de blir en kanon match om de stämmerPer-Erik Odh wrote:5-2 till SIKen och PR hänger två. 928 personer i publiken. Naturligtvis en kanonmatch
Till skillnad från dej tycker jag att kommentatorerna gör ett kanon jobb!!! Och om du stör dej så sänk volymen på din datorLennart Johansson wrote:Eftersom jag har några mil att åka så valde jag att titta på Web-TV. Trevlig match och rätt lag vann. Jag har en synpunkt på sändningen. Synd att man har 2 kommentatorer som pratar sönder hela matchen genom att hela tiden prata en massa strunt.
Nr 2. Till er som har mobilt bredband; skaffa aldrig detta. Trots jag har kanske marknadens bästa så funkar det inte med Web-sändningar. Hela sjok av sändningen försvann. Sålunda mot slutet när det blev spännande med någon minut kvar hoppade det plötsligt över i en annan sekvens där man såg spelarna åka och tacka varandra. Då var sändningen slut. Rutan blev svart. Efteråt har jag läst att SIK vann. Jag förstod ingenting.
Det blir ingen Web-TV mer för min del förrän jag får fiber installerat i april nästa år.
LENNART