2022-02-23 19:00 Skövde IK - HC Dalen, Billingehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.

Matchens lirare i Skövde IK

#35 Robin Wallin
0
No votes
#40 Hugo Fagerblom
1
11%
#2 Axel Abrahamsson
0
No votes
#3 Fredrik Dahné
0
No votes
#5 Viktor Bolinder
0
No votes
#22 Elias Dynell
0
No votes
#23 Anton Sundin
0
No votes
#27 Max Kardevall
0
No votes
#55 Samuel Gustavsson
0
No votes
#60 Joel Werner
1
11%
# 9 Erik Dahné
0
No votes
#10 Jesper Emanuelsson
1
11%
#12 Erik Möller
0
No votes
#13 Jesper Erlandsson
0
No votes
#16 Alexander Henriksson
1
11%
#17 Jakob Emanuelsson
0
No votes
#19 Kristoffer Söder
0
No votes
#24 Oscar Forsmark
0
No votes
#29 Anton Lundmark
0
No votes
#49 William Frödelius
0
No votes
#64 Alexander Ternblad
0
No votes
#70 Simon Siwert
0
No votes
#72 David Lundmark
5
56%
 
Total votes: 9

Ingvar Persson
Reactions:

Re: 2022-02-23 19:00 Skövde IK - HC Dalen, Billingehov

Post by Ingvar Persson »



Tack för dom slängarna Peter och Niklas. Ni skall vet att jag har inte någonsin brytt mig det minsta om att jag fått ett öknamn, det är nog mest Admin sdom bryr sig om detta. De som nu lusläst allt vad jag skrivit är 100% säkra på att jag aldrig skrivit något som faller inom ramen för personangrepp eller trakasserier. Jag har bara försökt försvara min tankar om vad som skulle vara bra för SIK. Jag har nu dessutom försökt gräva ner stridsyxan för min del och för att förhindra att jag retar någon med mina idéer så har jag lovat undvika att skriva om mina största intresse som: Värvningar, Åskådar antal, Inkomster för åskådare och verifierad statistik. och eventuellt sådant som en del på forumet retar sig på. Jag lovar dock inte att sluta att skriva på forumet men det blir nog inte mycket skrivet för mig eftersom jag nu faktiskt inte vet vad jag kan skriva om eftersom mina favoritintresse är avslutade.
Förväntar mig att höra från Göran om han tar emot min utsträckta hand eller inte.
peter johansson
Reactions:
Posts: 1336
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: 2022-02-23 19:00 Skövde IK - HC Dalen, Billingehov

Post by peter johansson »

Ingvar Persson wrote: 25 Feb 2022, 10:22

Tack för dom slängarna Peter och Niklas. Ni skall vet att jag har inte någonsin brytt mig det minsta om att jag fått ett öknamn, det är nog mest Admin sdom bryr sig om detta. De som nu lusläst allt vad jag skrivit är 100% säkra på att jag aldrig skrivit något som faller inom ramen för personangrepp eller trakasserier. Jag har bara försökt försvara min tankar om vad som skulle vara bra för SIK. Jag har nu dessutom försökt gräva ner stridsyxan för min del och för att förhindra att jag retar någon med mina idéer så har jag lovat undvika att skriva om mina största intresse som: Värvningar, Åskådar antal, Inkomster för åskådare och verifierad statistik. och eventuellt sådant som en del på forumet retar sig på. Jag lovar dock inte att sluta att skriva på forumet men det blir nog inte mycket skrivet för mig eftersom jag nu faktiskt inte vet vad jag kan skriva om eftersom mina favoritintresse är avslutade.
Förväntar mig att höra från Göran om han tar emot min utsträckta hand eller inte.
Sista gången jag svarar nu Ingvar i detta ämne! Jag har inget emot att du har åsikter och förslag och som jag sa så är DU och JAG överens om förstärkningar och det skrev jag också men det som är poängen är att om du och jag eller du och Göran inte kommer överens i någon specifik diskussion så SLÄPP DET OCH GÅ VIDARE det gör jag i bland när jag märker att man inte kommer längre i stället för att INTE GE SIG du får absolut ha tankar och funderingar det är inte det som är problemet utan det är att vi inte alltid kommer överens men då måste man åter igen släppa det och gå vidare det är DET SOM ÄR POÄNGEN!
Ingvar Persson
Reactions:

Re: 2022-02-23 19:00 Skövde IK - HC Dalen, Billingehov

Post by Ingvar Persson »

Peter
Visst, jag har lovat att släppa allt som Göran och fler på forumet har stört sig på. Problemet är närmast nu att jag har nu inget kvar att skriva om för jag kan inte se något annat resultat om jag tittar baklänges på mina inlägg så har man ogillat och stört sig på praktiskt taget allt vad jag skrivet. Jag vill nu lämna de ämnen som intresserar mig så får vi väl se om jag kan hitta något som jag törs skriva om eller om det kommer att bli tyst från mig.
peter johansson
Reactions:
Posts: 1336
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: 2022-02-23 19:00 Skövde IK - HC Dalen, Billingehov

Post by peter johansson »

Ingvar Persson wrote: 25 Feb 2022, 11:17 Peter
Visst, jag har lovat att släppa allt som Göran och fler på forumet har stört sig på. Problemet är närmast nu att jag har nu inget kvar att skriva om för jag kan inte se något annat resultat om jag tittar baklänges på mina inlägg så har man ogillat och stört sig på praktiskt taget allt vad jag skrivet. Jag vill nu lämna de ämnen som intresserar mig så får vi väl se om jag kan hitta något som jag törs skriva om eller om det kommer att bli tyst från mig.
ÅTER IGEN så sätter du på dig offerkoftan och försöker ge oss andra dåligt samvete vilket vi inte har du kan fortsätta skriva med den detaljen att jag inte överhuvudtaget kommer att kommentera eller skriva mer allt för husfridens skull over and out!
Ingvar Persson
Reactions:

Re: 2022-02-23 19:00 Skövde IK - HC Dalen, Billingehov

Post by Ingvar Persson »

Peter
Då säger vi väl så
Claes-Göran Berg
Reactions:
Posts: 118
Joined: 29 Jan 2014, 23:35

Re: 2022-02-23 19:00 Skövde IK - HC Dalen, Billingehov

Post by Claes-Göran Berg »

Per-Erik Odh wrote: 25 Feb 2022, 06:58
Claes-Göran Berg wrote: 24 Feb 2022, 23:15
Per-Erik Odh wrote: 24 Feb 2022, 21:13
Micke Därth wrote: 24 Feb 2022, 21:07 Varna på bara. Jag tycker nog som Göran att ska man stämma i bäcken, kanske man ska gå igenom hela bäcken och inte en av pölarna.

Ni kan ta bort mig på detta forum nu. Kommer inte skriva här mer heller.
Men för faan Därth, hur kan du bara vara så barnslig?
Jag blir helt ärligt jätteledsen när jag ser sådant här beteende från personer som jag ser som förebilder. Fy satan vilka barnungesidor som kommer fram när inte allt går som man vill :evil:
Så lågt Perka att som admin i skrift svära åt en skribent på forumet
Jaja...
Får man stötta Göran utan att nån blir kränkt?
Är frågan ställd till mig Clabbe eller är det något allmänt du menar eller är frågan till admin?

Är den ställd till mig eller admin så är svaret att du stöttar vem du vill. Det som det handlade om här var att det klart och tydligt står i våra regler att man inte använder öknamn och det var något vi påpekade. Tydligen förstår inte vissa personer att de reglerna även gäller dem.

Tycker du själv att man "stöttar" om man överger forumet?
Allmänt samt till admin...
Tycker inte att nån som admin ska i text svära åt en medlem på ett forum :bois:
Vet inte om det höjer stämningen i debatten?
Men om nån blir kränkt ber jag om ursäkt i förväg :roll:

Oavsett öknamn eller inte så stöttar jag Göran...

Stöttar gör man väl oavsett om man skriver på ett forum eller inte?
Tror nog att vare sig Göran eller Micke inte kommer sluta stötta SIK...
Skövdebo mår´u tro
Senaste Årets supporter sen många år
Post Reply