Träningsmatcher

Ishockey i allmänhet och Skövde IK i synnerhet
Post Reply
Stefan Larsson
Reactions:
Posts: 196
Joined: 04 Feb 2014, 18:34

Re: Träningsmatcher

Post by Stefan Larsson »

Någon som åker till grästorp o har 2 Platser över
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Träningsmatcher

Post by Per-Erik Odh »

Stefan Larsson wrote: 08 Sep 2019, 18:34 Någon som åker till grästorp o har 2 Platser över
Kontakta mig Stefan.
/Perka
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6051
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: Träningsmatcher

Post by Gunwaldh Johansson »

Tyresö/Hanviken - Surahammar 3 - 4 Sudden
https://idrottonline.se/SurahammarsIF-I ... 0s4ppoUtaQ
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6051
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: Träningsmatcher

Post by Gunwaldh Johansson »

11/9
Sollentuna – Köping 4 -3
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6051
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: Träningsmatcher

Post by Gunwaldh Johansson »

Skövde möter Enköping hemma lördagen 15/8 Kl 16.
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6051
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: Träningsmatcher

Post by Gunwaldh Johansson »

Åse Viste Arena lördag 29/8 Kl: 15:00 Grästorps IK- Skövde IK.
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6051
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: Träningsmatcher

Post by Gunwaldh Johansson »

Då var det klart vilka träningsmatcher det blir 20/21. Tror inte på att de kommer bli någon match med publik innan serien drar igång.
https://www.hockeyettan.se/skovde-ik/ny ... _id=161561
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3768
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: Träningsmatcher

Post by Göran Strid »

- Kommer det bli några webb-sändningar från träningsmatcherna?

- Har ni hört något om möjligheten att ev kunna köpa rabatt-paket, som det informerats om från HE?
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3768
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: Träningsmatcher

Post by Göran Strid »

Ok, visst är det lite trist att inte en enda av besökarna på denna tråd och ett flertal hundratal besök och mina enkla ganska givna frågor, inte en enda förmår att åtminstone svara "vet ej"? Eller en endaste av folk i ansvarig ställning kan svara "ja" eller "nej"?

Frågorna är väl minst sagt ganska motiverade och matchen mot Enköping spelas nu på lördag. Att skylla på semester och annat, nej det håller inte. Även vanligt folk, som jag till exempel, skulle sätta sätta värde på att få veta för att planera eventuell annan verksamhet om nu sändningen inte blir av. Lite respekt mot supportrarna med andra ord och det behövs sannerligen i dessa tider!
Gunwaldh Johansson
Reactions:
Posts: 6051
Joined: 29 Jan 2014, 17:15

Re: Träningsmatcher

Post by Gunwaldh Johansson »

Göran Strid wrote: 11 Aug 2020, 08:17 - Kommer det bli några webb-sändningar från träningsmatcherna?

- Har ni hört något om möjligheten att ev kunna köpa rabatt-paket, som det informerats om från HE?
Jag har inte hört något alls om vad du frågar om Göran!!
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1733
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: Träningsmatcher

Post by Urban Stahel »

Göran Strid wrote: 12 Aug 2020, 17:53 Ok, visst är det lite trist att inte en enda av besökarna på denna tråd och ett flertal hundratal besök och mina enkla ganska givna frågor, inte en enda förmår att åtminstone svara "vet ej"? Eller en endaste av folk i ansvarig ställning kan svara "ja" eller "nej"?

Frågorna är väl minst sagt ganska motiverade och matchen mot Enköping spelas nu på lördag. Att skylla på semester och annat, nej det håller inte. Även vanligt folk, som jag till exempel, skulle sätta sätta värde på att få veta för att planera eventuell annan verksamhet om nu sändningen inte blir av. Lite respekt mot supportrarna med andra ord och det behövs sannerligen i dessa tider!
Om det blir matcher i B-Hallen kan det bli svårt att filma tydligen, men om dom spelas i A-hallen borde det nog bli sändning!
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3768
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: Träningsmatcher

Post by Göran Strid »

Tack Urban för det svaret! Så fort åtminstone du vet något, så skriver du en rad här, tack! Sedan kan man med rätta fråga sig om inte ansvarigt folk för en eventuell sändning inte redan nu borde veta vad som kommer gälla? För övrigt är det en mängd frågor som hänger i luften, men det får tas på annan plats och tid. Till exempel på fredag på annan tråd.
Rickard Dahl
Reactions:
Posts: 561
Joined: 30 Jan 2014, 22:49

Re: Träningsmatcher

Post by Rickard Dahl »

Hej Göran, vi jobbar för fullt för att det ska bli sändning (t.ex. var jag så sent som idag på B-hov för att stämma av läget), men då det råder viss osäkerhet fortfarande har vi inte kunnat kommunicera något. Jag hoppas att vi vet mer imorgon.

PS. Du är välkommen att kontakta mig eller någon annan i webb-tv-gruppen direkt vid dylika frågor, så kan du få svar fortare (försöker scanna av forumet så ofta det går men ibland blir det inte så frekvent tyvärr). Säg till om kontaktuppgifter ska skickas. DS.
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3768
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: Träningsmatcher

Post by Göran Strid »

Rickard Dahl wrote: 12 Aug 2020, 21:24 Hej Göran, vi jobbar för fullt för att det ska bli sändning (t.ex. var jag så sent som idag på B-hov för att stämma av läget), men då det råder viss osäkerhet fortfarande har vi inte kunnat kommunicera något. Jag hoppas att vi vet mer imorgon.
Richard, tack för info! Då vet vi läget och vet nu att det råder viss osäkerhet. Den informationen är i sig bra att delge! Varför jag ställer denna typ av frågor här på forumet är av ett enda skäl, nämligen att de är av allmänt intresse och inte bara för min egen del.
Niklas Hjalmarsson
Reactions:
Posts: 1820
Joined: 30 Jan 2014, 22:55

Re: Träningsmatcher

Post by Niklas Hjalmarsson »

bois match på söndag mot Enköping är inställd pga hälsoläget i motståndarlaget!
Silly season is just another season!
Post Reply