2 - 0 4:46. Kanske redan dax att byta målvaktGunwaldh Johansson wrote: ↑04 Dec 2019, 19:10 Ingen vidare start på matchen 1 - 0 i baken efter 1:56 i boxplay.![]()

2 - 0 4:46. Kanske redan dax att byta målvaktGunwaldh Johansson wrote: ↑04 Dec 2019, 19:10 Ingen vidare start på matchen 1 - 0 i baken efter 1:56 i boxplay.![]()
35:11 2-2 (EQ) SIK 28. Thegel, Henrik (11)Gunwaldh Johansson wrote: ↑04 Dec 2019, 20:07 30:49 2-1 (PP1) SIK 24. Forsmark, Oscar (4)
28. Thegel, Henrik
71. Thilander, Adam![]()
Jag håller med dig till 100% Perka,är så jävla trött på gnället mot Frödelius.Per-Erik Odh wrote: ↑04 Dec 2019, 20:34 Mycket bättre period av Skövde. Borlänge skjuter för fulla muggar när de kommer in i offensiva men det räcker inte ända fram.
Skövde kliver ut i andra som ett helt annat lag. Forsmark får göra 2-1 i powerplay när han från målvaktens högra sida tar in pucken framför måvakten och krigar in pucken.
2-2 av Thegel när han blir serverad pucken i slottet och oattackarad kan prickskjuta in kvitteringen.
Skövde får avsluta perioden i pp men där är skärpan inte den bästa och närmast är väl Borlänge att kontra in ett ledningsmål. Men som sagt var, ett helt annat lag i andra![]()
Göran, jag fattar inte vad du har emot Frödelius? Han tar ju stora kliv framåt hela tiden och avslutet som inte går in är helt okej. Då har vi sett tusen sämre avslut från riktiga snipers tidigare. Stötta istället en av våra spelare som vi skall ha nytta av i flera år och som dessutom tar kliv hela tiden istället för att såga![]()
Som sagt, en idiotmiss av Frödelius och alldeles för många onödiga utvisningar under även denna säsong för att det skall vara bra för laget. Han är en bra hockeyspelare och när han uppträder disciplinerat på isen och det gagnar laget, så kommer han få beröm även av mig. Jag stöttar spelare, när det är befogat och det kommer jag fortsätta med.Per-Erik Odh wrote: ↑04 Dec 2019, 20:34
Göran, jag fattar inte vad du har emot Frödelius? Han tar ju stora kliv framåt hela tiden och avslutet som inte går in är helt okej. Då har vi sett tusen sämre avslut från riktiga snipers tidigare. Stötta istället en av våra spelare som vi skall ha nytta av i flera år och som dessutom tar kliv hela tiden istället för att såga![]()
Glöm inte bort att stötta även när det kanske går lite dåligt, då kanske det behövs mer än någonsin...Göran Strid wrote: ↑04 Dec 2019, 20:44Som sagt, en idiotmiss av Frödelius och alldeles för många onödiga utvisningar under även denna säsong för att det skall vara bra för laget. Han är en bra hockeyspelare och när han uppträder disciplinerat på isen och det gagnar laget, så kommer han få beröm även av mig. Jag stöttar spelare, när det är befogat och det kommer jag fortsätta med.Per-Erik Odh wrote: ↑04 Dec 2019, 20:34