Göran Strid wrote:Albin Gunnarsson "checking to the head" och "match penalty" i början på andra. Måste alltså bli minst fem matcher för honom med tanke på Lindmark. Eller?
Tror det blir denna match endast pga han fick game och inte matchpeanlty.
Gött att Albin Lindgren hänger in 1-1.
Göran Strid wrote:Albin Gunnarsson "checking to the head" och "match penalty" i början på andra. Måste alltså bli minst fem matcher för honom med tanke på Lindmark. Eller?
Vi får inte glömma att Lindmark tacklade en annan i huvudet, visst jag kan hålla med om att 5 var hårt, jag kanske tycker 3 hade räckt.. Men jag tycker inte alls som ni verkar göra att 5 är helt horribelt, däremot tycker jag att allting runt omkring den avstängningen är parodi.
Marcus Lundgren wrote:Vi får inte glömma att Lindmark tacklade en annan i huvudet, visst jag kan hålla med om att 5 var hårt, jag kanske tycker 3 hade räckt.. Men jag tycker inte alls som ni verkar göra att 5 är helt horribelt, däremot tycker jag att allting runt omkring den avstängningen är parodi.
Jag håller nog med dig här Marcus efter lite eftertanke.
Hoppas för allt i världen att vi inte dragit på oss en hjärnskakning här för som det är just nu räcker det!
Tyvärr är det nog gonatt nu med 3-1. Någon som tycker att matchen mot Arboga blir viktig? Och sedan Kumla? Och Lindmark är borta. Och Albin L vet vi inget om utan match för match. Hm.
Och nu 4-1 Gonatt, gonatt. Trösten är att föreningen är bäst på inför-reportage. Synd att inte det får avgöra matcherna. Då hade vi redan varit klara för kvalserien.
Last edited by Göran Strid on 09 Oct 2016, 17:04, edited 1 time in total.
Marcus Lundgren wrote:Vi får inte glömma att Lindmark tacklade en annan i huvudet, visst jag kan hålla med om att 5 var hårt, jag kanske tycker 3 hade räckt.. Men jag tycker inte alls som ni verkar göra att 5 är helt horribelt, däremot tycker jag att allting runt omkring den avstängningen är parodi.
Instämmer i allt, surret kring tacklingen nådde ju absurda proportioner eftersom Grästorp klantade till det rejält och inte hade koll. Parodiskt. Det jag funderar på är om Lindmark är s.k. "återfallsförbrytare", vilket möjligtvis skulle rättfärdiga fem matcher (nästan 1/4 av serien!). Annars håller jag nog med dig om tre.