Tystnaden har lagt sig...

En högst "övrigt" forumtråd. Har du ingen att prata med hemma, så kan du prata av dig här.
Post Reply
Anders Åstebro
Reactions:
Posts: 983
Joined: 27 Jan 2014, 22:12

Tystnaden har lagt sig...

Post by Anders Åstebro »

Ett dygn efter utskåpningen i Borlänge så har verkligen tystnaden lagt sig över detta forum. :roll:
SIK supportrarna är bedrövade och slickar sina sår och hoppas att "skoskaven" de och alla i laget borde ha fått kommer att läka så fort som möjligt.

Men ha förtröstan alla deppiga supportrar som är oroliga för tabelläget.
Vår egen kämpe i Kempe är inte orolig.

""– Men vi behöver inte bekymra oss över tabellen just nu. Vi måste bättra spelet och prestera på en mycket högre nivå, menar Kempe.""
User avatar
Kristian Eriksson
Reactions:
Posts: 765
Joined: 27 Jan 2014, 19:54
Location: Skövde
Contact:

Re: Tystnaden har lagt sig...

Post by Kristian Eriksson »

Anders Åstebro wrote:Ett dygn efter utskåpningen i Borlänge så har verkligen tystnaden lagt sig över detta forum. :roll:
SIK supportrarna är bedrövade och slickar sina sår och hoppas att "skoskaven" de och alla i laget borde ha fått kommer att läka så fort som möjligt.

Men ha förtröstan alla deppiga supportrar som är oroliga för tabelläget.
Vår egen kämpe i Kempe är inte orolig.

""– Men vi behöver inte bekymra oss över tabellen just nu. Vi måste bättra spelet och prestera på en mycket högre nivå, menar Kempe.""
Tyder ju om inte annat på att han blickar framåt, och inte låter spelet som VARIT älta. Helt rätt, det som varit går inte att ändra på, eller funkar din tidsmaskin Xoog? Min är på reparation fortfarande.
Anders Åstebro
Reactions:
Posts: 983
Joined: 27 Jan 2014, 22:12

Re: Tystnaden har lagt sig...

Post by Anders Åstebro »

Kristian Eriksson wrote: Tyder ju om inte annat på att han blickar framåt, och inte låter spelet som VARIT älta. Helt rätt, det som varit går inte att ändra på, eller funkar din tidsmaskin Xoog? Min är på reparation fortfarande.
Sedan vilken säsong gick din tidsmaskin söder Spook?
Måste vara svårt att få reservdelar till en sådan, så det är en god rekommendation att inte köra växellådan tort... :roll:

Själv har jag inte ens funderat på en sådan sedan vi gick upp i SHA, men det blev aldrig av att inhandla någon sådan då läget efter en säsong där inte var av den art att man behövde en sådan.
*****Man såg det komma utan den hjälpen***** :?

Men ni som har en fungerande tidsmaskin kanske kla ge en hint om det kommer bli en bra match på onsdag så det är någon idé att ta sig till Billingehov.

/Xoog

PS
Resultatet behöver ni ju inte yppa om, men bara kvalitén på matchbilden. ;)
Men när jag gnuggar min kristallkula så ser jag suddig bild av en resultattavla,
och det ser ut som det står 3-1 på den, men kan även vara 8-1 eller till och med 0-1...hmmmf :?
DS
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Tystnaden har lagt sig...

Post by Per-Erik Odh »

Det är Ladies Night Xoog så rakar du dig kanske du kan smita in gratis ;)

Klart som tusan att det kommer bli en bra match. Nu går man in och tar revansch på allt och alla!

Jag har ingen tidsmaskin men väl en kristallkula skänkt av Magicia de Hex. I den kan man se att de resterande matcherna av grundserien kommer bli en enda lång kavalkad av segrar :D
/Perka
Anders Åstebro
Reactions:
Posts: 983
Joined: 27 Jan 2014, 22:12

Re: Tystnaden har lagt sig...

Post by Anders Åstebro »

Per-Erik Odh wrote:Det är Ladies Night Xoog så rakar du dig kanske du kan smita in gratis ;)
Har redan ansat till skägget i fredags för att man skulle vara proper till söndagens tillställning i Linköping.
Tyvärr så blev det inget av med det för min del för några ville annorlunda med mig.. :(
Not: De där några är sådana där man får räkna med så här års......
Kallas för manligt förkylningsvirus
Riktigt besvärliga rackare. :(

Du är ju redan slätrakad som en bebisstjärt så du kan ju gå in gratis Perka.

Klart som tusan att det kommer bli en bra match. Nu går man in och tar revansch på allt och alla!

Jag har ingen tidsmaskin men väl en kristallkula skänkt av Magicia de Hex. I den kan man se att de resterande matcherna av grundserien kommer bli en enda lång kavalkad av segrar :D
Hoppas Kempe ser det komma ossså så han kan hålla modet uppe på truppen. :roll:
Post Reply