Sandlåda

En högst "övrigt" forumtråd. Har du ingen att prata med hemma, så kan du prata av dig här.
Lars Danling
Reactions:
Posts: 88
Joined: 13 Aug 2014, 17:24

Sandlåda

Post by Lars Danling »

Välkomna att orera över allt som inte har med hockey att göra...

Mvh Lars Danling
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3768
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: Sandlåda

Post by Göran Strid »

Bra Lars, men nog har en hel del av det som skrivits haft med hockey att göra, till exempel de senaste dagarnas händelser. Allt är ju inte svart eller vitt ens i hockeyns värld. Om det sedan väljs en "fel" tråd och man tycker det är sandlåda kan man kanske tycka att det inte är hela världen. Var glad istället för att det överhuvudtaget skrivs något på detta forum, som under senare tid varit i det närmaste stendött!
Lars Danling
Reactions:
Posts: 88
Joined: 13 Aug 2014, 17:24

Re: Sandlåda

Post by Lars Danling »

Sant Göran, men jag är väldigt trött på att öppna tråden Silly Season med förhoppningen om ett spännande nyförvärv eller något annat som gäller Sikens trupp och det enda som står att läsa är vad som sagts eller inte på Oxarnas forum eller någon annan skit om vem som sagt vad...
Göran Strid
Reactions:
Posts: 3768
Joined: 30 Jan 2014, 20:33

Re: Sandlåda

Post by Göran Strid »

Lars, så sant och visst är det så! Ha en fortsatt trevlig kväll. Spännande imorgon för övrigt!
Lars Danling
Reactions:
Posts: 88
Joined: 13 Aug 2014, 17:24

Re: Sandlåda

Post by Lars Danling »

Tack det samma Göran. Din fråga svarar jag på i kategorin "Diskutera matchen" ;-)
Anders Åstebro
Reactions:
Posts: 983
Joined: 27 Jan 2014, 22:12

Re: Sandlåda

Post by Anders Åstebro »

Lars,
Delar du ut "hink å spade" vid rebellernas kiosk vid nästa hemma match tro???
Det var långe sedan jag satt i sandlådan med Perka med sådana redskap, men jag tror allt att både jag och han kan hantera dessa redskap förträffligt och bygga både hus och vägar som aldrig förr i sandlådan.. ;)

Ja, jag skall göra ett försök att se min första seriematch på onsdag mot Köping...
Vinst med 3-1 givetvis kommer det att bli givetvis.. :mrgreen:
Last edited by Anders Åstebro on 23 Oct 2016, 00:00, edited 1 time in total.
Marcus Lundgren
Reactions:
Posts: 1569
Joined: 31 Jan 2014, 08:31

Re: Sandlåda

Post by Marcus Lundgren »

Göran Strid wrote:Bra Lars, men nog har en hel del av det som skrivits haft med hockey att göra, till exempel de senaste dagarnas händelser. Allt är ju inte svart eller vitt ens i hockeyns värld. Om det sedan väljs en "fel" tråd och man tycker det är sandlåda kan man kanske tycka att det inte är hela världen. Var glad istället för att det överhuvudtaget skrivs något på detta forum, som under senare tid varit i det närmaste stendött!
Jag håller med dig! Bara glad att det skrivs mer än på länge :D
Tobias Thurén
Reactions:
Posts: 300
Joined: 01 Feb 2014, 09:52

Re: Sandlåda

Post by Tobias Thurén »

Lars Danling wrote:Sant Göran, men jag är väldigt trött på att öppna tråden Silly Season med förhoppningen om ett spännande nyförvärv eller något annat som gäller Sikens trupp och det enda som står att läsa är vad som sagts eller inte på Oxarnas forum eller någon annan skit om vem som sagt vad...
Och nu startas ytterligare en tråd på forumet, och jag är anledningen. Finns redan ca 300! Blir snart svårt att skriva någonting alls utan att texten ska delas upp till trådar hit och dit. Men ska verkligen försöka få mitt nästa inlägg på rätt tråd(om det blir fler)
Med vänliga hälsningar //Tobias
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1733
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: Sandlåda

Post by Urban Stahel »

Krister vi fortsätter snacket här...Än en gång så skrev jag inlägget efter att ha läst på erat forum,inte ditt referat så släpp offerkoftan!
Urban Stahel
Reactions:
Posts: 1733
Joined: 30 Jan 2014, 21:35

Re: Sandlåda

Post by Urban Stahel »

Anders Å..Jag tycker din ide att betala vad du tycker matchen är värd är kass,men jag respekterar din åsikt.Själv vill jag att Skövde IK ska kunna bedriva sin verksamhet även i fortsättningen och betalar med ett leende det dom begär.

Punkt!
Anders Åstebro
Reactions:
Posts: 983
Joined: 27 Jan 2014, 22:12

Re: Sandlåda

Post by Anders Åstebro »

Urban Stahel wrote:Anders Å..Jag tycker din ide att betala vad du tycker matchen är värd är kass,men jag respekterar din åsikt.Själv vill jag att Skövde IK ska kunna bedriva sin verksamhet även i fortsättningen och betalar med ett leende det dom begär.

Punkt!
Vad bra Urban att du går till matchen med ett leende och därifrån med ett dito och tycker du har gjort det bra... :twisted:
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Sandlåda

Post by Per-Erik Odh »

Anders Åstebro wrote:
Urban Stahel wrote:Anders Å..Jag tycker din ide att betala vad du tycker matchen är värd är kass,men jag respekterar din åsikt.Själv vill jag att Skövde IK ska kunna bedriva sin verksamhet även i fortsättningen och betalar med ett leende det dom begär.

Punkt!
Vad bra Urban att du går till matchen med ett leende och därifrån med ett dito och tycker du har gjort det bra... :twisted:
Där hade du inget rätt av tre Xoog! :lol:

"Själv vill jag att Skövde IK ska kunna bedriva sin verksamhet även i fortsättningen och betalar med ett leende det dom begär."
/Perka
Anders Åstebro
Reactions:
Posts: 983
Joined: 27 Jan 2014, 22:12

Re: Sandlåda

Post by Anders Åstebro »

Per-Erik Odh wrote:
Anders Åstebro wrote:
Urban Stahel wrote:Anders Å..Jag tycker din ide att betala vad du tycker matchen är värd är kass,men jag respekterar din åsikt.Själv vill jag att Skövde IK ska kunna bedriva sin verksamhet även i fortsättningen och betalar med ett leende det dom begär.

Punkt!
Vad bra Urban att du går till matchen med ett leende och därifrån med ett dito och tycker du har gjort det bra... :twisted:
Där hade du inget rätt av tre Xoog! :lol:

"Själv vill jag att Skövde IK ska kunna bedriva sin verksamhet även i fortsättningen och betalar med ett leende det dom begär."
""med ett leende det dom begär.""

Okey, le på du bara Perka....
Vi ses i korvkiosken på någon match en vacker dag då Kempe och hans anhang har fått ordning på manskapet... :)
Men det blir nog nästa säsong......
Ha det så bra tills dess!
User avatar
Per-Erik Odh
Reactions:
Posts: 5315
Joined: 28 Jan 2014, 15:14

Re: Sandlåda

Post by Per-Erik Odh »

Kan inte låta bli :lol:
Vad betalade du idag Xoog? ;)
/Perka
Anders Åstebro
Reactions:
Posts: 983
Joined: 27 Jan 2014, 22:12

Re: Sandlåda

Post by Anders Åstebro »

Per-Erik Odh wrote:Kan inte låta bli :lol:
Vad betalade du idag Xoog? ;)
Betalade 50 riksdaler som sig bör för en hårt arbetande volvoknegare... ;)
Hade funderingar på att betala ytterligare 50 när jag gick ut, men dessa spenderade jag i kôrvkiosken och mer där till på bl.a. kaffe å bulle.

Måste fråga....
Vann du något på dina 50/50 lotter???
Ja, du har ju då en sablans tur med annat nu mer....resultatet 4-3 passade dig som handsken och du defilerar in i mål som en säker segrare mer eller mindre...

Grattis på förhand Perka... ;)
Post Reply