2021-02-21 16:00 Skövde IK - Karlskrona HK, Billingehov

Innan, under och efter matchen. Här diskuterar du Skövde IK:s matcher.

Man of The Match Skövde IK - Karlskrona HK

#35 Robin Wallin
0
No votes
#40 Hugo Fagerblom
7
58%
#66 Fritz Abrahamsson
0
No votes
#2 Axel Abrahamsson
0
No votes
#3 Fredrik Dahné
0
No votes
#22 Tom Olsson
0
No votes
#27 Max Kardevall
0
No votes
#55 Samuel Gustavsson
0
No votes
#60 Joel Werner
0
No votes
#68 Adam Thilander
0
No votes
#70 William Johansson
0
No votes
#9 Erik Dahné
0
No votes
#10 Jesper Emanuelsson
0
No votes
#12 Erik Möller
0
No votes
#13 Jesper Erlandsson
0
No votes
#16 Alexander Henriksson
0
No votes
#17 Anton Lundmark
0
No votes
#18 Anton Weiler
0
No votes
#19 Lukas Johansson
0
No votes
#20 Jonathan Ström
0
No votes
#24 Oscar Forsmark
0
No votes
#28 Henrik Thegel
0
No votes
#29 Dennis Santesson
0
No votes
#49 William Frödelius
0
No votes
#64 Alexander Ternblad
1
8%
#72 David Lundmark
4
33%
#91 Martin Olsson
0
No votes
 
Total votes: 12

peter johansson
Reactions:
Posts: 1336
Joined: 31 Jan 2014, 18:52

Re: 2021-02-21 16:00 Skövde IK - Karlskrona HK, Billingehov

Post by peter johansson »

Joakim Blomquist wrote: 21 Feb 2021, 22:24
peter johansson wrote: 21 Feb 2021, 18:37
Anders Edman wrote: 21 Feb 2021, 17:56 Jag håller med om att känsloyttringarna är väl stora ibland och ber om ursäkt för detta givetvis. Men passionen och viljan att Siken ska lyckas tar sig ibland olika riktningar. Ska försöka vara mer konkret och subjektiv i mina tyckanden framöver.

Det är klart att man ska ha känsloyttringar det har väl alla här inne och det är klart att vi alla vill sikens bästa kul att du fortsätter att skriva här inne,skrev ett inlägg på Mörrumtråden där jag nämnde dig Anders och diskussionen med Hjalmarsson från bois och nämnde ordet ödmjuk vet inte om du läst det och det var med glimten i ögat och inget annat något som jag kanske inte fick fram ochnågot som herr Blomqvist försökte påtala ;) ;)
Vad är detta för nåt? "Något som herr Blomqvist (stavas för övrigt Blomquist... Viktigt det :crazy: ) försökte påtala"

Hur skulle man tolkat ditt inlägg annars?

Tycker fortfarande att ödmjukheten ska ligga mer hos den i överläge. Myyyycket snyggare så...
Anders förstod vad jag menade och det är viktigast då är jag nöjd sedan får du tycka vad du vill angående ödmjukheten !! och jag ber så mycket om ursäkt för "STAVFELET" :roll: over and out !!
Joakim Blomquist
Reactions:
Posts: 800
Joined: 31 Jan 2014, 02:10

Re: 2021-02-21 16:00 Skövde IK - Karlskrona HK, Billingehov

Post by Joakim Blomquist »

peter johansson wrote: 22 Feb 2021, 08:37
Joakim Blomquist wrote: 21 Feb 2021, 22:24
peter johansson wrote: 21 Feb 2021, 18:37
Anders Edman wrote: 21 Feb 2021, 17:56 Jag håller med om att känsloyttringarna är väl stora ibland och ber om ursäkt för detta givetvis. Men passionen och viljan att Siken ska lyckas tar sig ibland olika riktningar. Ska försöka vara mer konkret och subjektiv i mina tyckanden framöver.

Det är klart att man ska ha känsloyttringar det har väl alla här inne och det är klart att vi alla vill sikens bästa kul att du fortsätter att skriva här inne,skrev ett inlägg på Mörrumtråden där jag nämnde dig Anders och diskussionen med Hjalmarsson från bois och nämnde ordet ödmjuk vet inte om du läst det och det var med glimten i ögat och inget annat något som jag kanske inte fick fram ochnågot som herr Blomqvist försökte påtala ;) ;)
Vad är detta för nåt? "Något som herr Blomqvist (stavas för övrigt Blomquist... Viktigt det :crazy: ) försökte påtala"

Hur skulle man tolkat ditt inlägg annars?

Tycker fortfarande att ödmjukheten ska ligga mer hos den i överläge. Myyyycket snyggare så...
Anders förstod vad jag menade och det är viktigast då är jag nöjd sedan får du tycka vad du vill angående ödmjukheten !! och jag ber så mycket om ursäkt för "STAVFELET" :roll: over and out !!
Herregud vad patetiskt...
Post Reply